دیگه حالی به آدم میمونه:

چند وقت پیش برای اینکه به مدرک IELTS احتیاج دارم رفتم کلاس اش را ثبت نام کردم کلی گشتم تا تونستم کلاس مناسب حالم را پیدا کردم.

180 هزار تومان شهریه و  حدود 30 هزار تومان پول کتاب هایم شد. خلاصه با خوشحالی تمام و انگیزه کافی رفتم سر کلاس. اما یه چیز یادم نبود که اینجا ایران است. در جلسه چهارم کلاس معلم ومدیر موسسه کلاس را منحل کردند. اون هم به خاطر اشتباه خودشون.

برای خالی نبودن عریضه کلاس ورزش اسمم را نوشتم. وقتی برای جلسه اول رفتم مسوول باشگاه با خنده ای  بهم گفت که کلاس حالا حالا تشکیل نمیشه و باید هر روز زنگ بزنم تا ببینم کلاس کی تشکیل میشه!!!!!!!!!!! جالب اینجاست که کلاس زبان پول را با کمی این ور و اون ور دادند اما اینجا گفتند که باید از کلاس استفاده کنی !!!!!!!! حالا شما قضاوت کنید که حالی به آدم میمونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد