دردسرهای استرالیا

گلدن گروپ یکی از شرکتهایی که برای مهاجرت برای کشورهای دیگه از جمله استرالیا اقدام میکنه که جدیدا هم بزرگتر و معروفتر شده و از اون دسته شرکتها یی است که کیفیت پایین و زبون دراز داره. البته متاسفانه ما هم از طریق اون اقدام کردیم. و بعدا فهمیدیم که خودمون راحت تر میتونستیم اقدام و پیگیری کنیم وپول کمتری خرج کنیم

در مرحله راهنایی و مشاوره که هر چی به ما گفتند غلط غولوط بود و بعدا صداش دراومد فکر کنم مخصوصا این کار و میکنند که شما را جذب کنند و تازه  بعدش میگن ما بهتون میگیم البته موارد یکی دو تا نیست وهیچ ماست بندی نمیگه ماست من ترشه!!

جالب اینجاست که باید خودت بهشون زنگ بزنی پیگیری کنی و گرنه که کارت ول معطله، بهت زنگ نمیزنند مگر اینکه پولشون را بخوان. تا پیگیری نکنی مدارکت میمونه.

جالب اینجاست که یه سری منشی داره که اعصاب ندارن و همچنین هم  حوصله تو رو، هر وقت زنگ بزنی مزاحم اونایی و وظیبفت را نمی دونی.

اول جولای قوانین استرالیا عوض شد و وقتی من تماس گرفتم که بدونم تغییرات چیه و شامل حال ما میشه یا نه با کمال تعجب و خونسردی مسوول پرونده جواب داد: نمیدونم با ید ببینم

من) کی به من جوابشو میدین؟

اون) نمیدونم حالا حالا کاردارم سرم شلوغه!!!!!!

من)  

                                                                  

بهتون توصیه میکنم که اگر برای خودتون احترام قایلید خودتون اقدام کنید یا از یه شرکت دیگه اقدام کنید این شرکت دیگه خیلی زیادیش شده!

نظرات 3 + ارسال نظر
کوروش پنج‌شنبه 29 فروردین 1387 ساعت 11:49

سلام.من هم متاسفانه کلی بهشون پول دادم تنها کاری که برام کردند دادن فرمت مدارک بود.اولش هم بهم گفتند فعلا هیچ نیازی به ایلتس نداری.ولی بعدا فهمیدم بدون ایلتس حتی پروندت اسس نمیشه.بد جوری گیر کردم.فقط فکر پول گرفتن ازت هستند.میشه ازشون شکایت کرد؟

توی ایران هیچ سازمانی نیست که به شکایات اینجوری مردم رسیدگی بکنند.... کار ما که درست شد... ولی کلا آره حتما آیلتس می خوایین که اونم کاری نداره می تونی بگیری منم فکر می کردم که خیلی سخته اما میشه نمره ای که می خوایی بگیری.

پریسا شنبه 6 مهر 1387 ساعت 15:45 http://freshblog.blogsky.com

خیلی بی انصافی می کنید. من هم از طریق همین شرکت اقدام کردم و کارم خیلی به موقع انجام شد. من که نمی دونستم چه مدارکی و با چه فرمتی آماده کنم که اونها من و خیلی خوب راهنمایی کردن. الان هم پروندم مهاجرتهه. تستهای مدیکال رو هم انجام دادم و منتظر ویزا هستم. در مورد وکلای دیگه هم تحقیق کردم و تعجب می کنم که چطور خبر نداری هزینه اونها به خصوص هما حضرتی خیلی بیشتر از گلدن گروپه!!!!!!!! در ضمن 2تا از دوستای من تابستون همین امسال ویزاشون اومد که اونها هم از همین شرکت اقدام کردند.

ما که نمی گیم هر کی با این شرکت اقدام کنه ویــــــــــــــزا نمی گیره عزیزم بحث چیزه دیگه ایه... در مورد هزینه هم البته اونهاکمترن چون وکیل نیستن و زبونم لال روم به دیوار اگر اتفاقی برای پرونده هامون بیافته میفهمیم. کلا پیشنهاد ما و دوستان اقدام کرده اینه که اونهایی که می خوان اقدام کنن خودشون اقدام کنن خیلی راحت تر و به صرفه تره!!!

اتی اسایش سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 21:20 http://www.rozeabiyetanha.persianblog.ir

چرا رفتین دوست من؟حالا راضی هستی؟دانشجویی؟

اومدیم خوش بگذرونیم ! مثلا دیگه اینجا ریخته بودن .... خوبه بد نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد