تبلیغات و تخلیه چاه

اینجا ایران است و هر قانونی فقط یک ماه اجرا میشه حالا چی بشه که به دوماه بکشه. البته بعضی از قوانین هستند که قراره که فقط چند ماه اجرایی باشه اما ابدی میشن و اون دسته از قوانینی که باید دائمی باشند چند ماه و حتی چند روزه هستند مگر اینکه جیب دولت رو پر کنه مثل مقررات راهنمایی و رانندگی که قرار بود طرح زوج و فرد چند ماه باشه فعلاً دائمی شده و همچنین کمربند ایمنی. اما بعضی چیزا مهم اما موقتی هستند مثل همین برچسب های تخلیه چاه.

                         

چند ماه پیش بود که شهرداری بود اعلام کرد که این شرکت های تخلیه چاه نباید روی در مردم برچسب بچسبونه اما کو گوش شنوا. کلی هزینه کردند و اینا رو از روی درها پاک کردند یک ماه بعد همون آش و همون کاسه. نمی دونم چرا این تخلیه ایا فقط با سیستم برچسب آشنایی دارند با وجود اینکه خیلی کاربردی نیست و بجز خراب کردن منظره های درخونه ها و کوچه ها و نهایتا شهر کاره درد دیگه ای نمی خوره.مگه هر خونه ای چند بار به تخلیه چاه نیاز داره که این همه برچسب روی در خونه هاست. بدتر از اینکه وقتی میخوای بری توی خونه چشت می افته به این برچسب ها. کاش میشد فرهنگ تبلیغات بجای اینکه منظره شهر رو بهم بریزه به زیبا شدن شهر کمک کنه.

کاریکاتور روزنامه کلمبوس

ای بابا شما هم سوژه ندارین هآ ... هی واسه این ایرانی های بیچاره و بی صدا هی کاریکاتور بکشید و چرت و پرت بنویسین ها !!!!! بسته دیگه خجالت بکش دوست داری خواهر و مادرت حرف بشنون؟؟؟

روزنامه کلمبوس دیسپچ روزنامه اصلی شهر کلمبوس در اوهایو کاریکاتور زیر را منتشر کرده است

 

حالا درسته اینجا ایران است و ایرانی جماعت هم از عرق میهن پرستی و ایران دوستی و ... چیزی نمی دونن اما خب حق هم دارن طفلک ها باید به روش اعراب بخورند و بیاشامند، به روش عراقی ها و افغان ها لباس بپوشند و به جای نوروز توی اعیاد اعراب خیابانها رو چراغونی کنن و اول هر ماه قمری رو مشخص بکنند. برای عربهای فلسطین و عراق و ... کمک مالی میفرستند "نیست خودشون نیازمندو گدا ندارن" و آخرش هم اجناس آشغال چینی و هند و تایوان و . . . رو بپوشند و بجای اینکه توی مدارسمون شاهنامه تدریس بشه درس عربی تدریس میشه و از پادشاهان ساسانی و هخامنشیان که از افتخارات بشرند به ستمگری یاد میشه!!! خب بابا این ایرانی مادرمرده اصالت خودشو گم کرده. اصل و نصب نمیدونه چیه؟؟؟نمیدونه مال کدوم قوم بوده ایرانی ها زمانی قوم برتر بودن و حالا از دید یک کاریکاتوریست احمق سوسک فاضلابند که از ایران دارن فرار میکنن و کشورهای اطراف و به کثافت میکشن این کاریکاتوریست خ... نمیدونه که کشورهای اطراف توی کثافت و بیماری دست و پا میزنن. البته یه چیزی هست که اگه به این کاریکاتور بیشتر دقت کنید میفهمید-شاید منظورش (سیاسی) این بوده که ایران داره توی کار آمریکا و اسراییل توی این منطقه ها دخالت میکنه چون سوسک ها فقط به سوریه لبنان و افغانستان و عراق رفتند. - شاید هم منظورش ارسال یا صادر انسانهای خاص با پوشش خاص باشه و یا کمک های مردم بدبخت ما.

شاید من حق نداشته باشم اینو بگه چون نه وابستگی به ایران دارم نه خاطره خوب و نه علاقه ای بهش. دوران کودکی ام در جنگ و  بمباران گذشت دبستان رو روی موکت مینشستیم و درس میخوندیم دوران نوجوانی را با کاکل و شلوار پانک و خ ولیعصر گذشت و بعدش هم که کمیته و بگیر بگیر و سهمیه بندی دانشگاه ها و . . . اما هنوز دیر نشده بیایید ایران رو دوست داشته باشیم و صاحب اون باشیم این خاک یادگار آبا و اجدادی ما است بیایید به هر قیمتی شده نذاریم اصالت، نوروز، مهرگان و رسم زیبای از روی آتش پریدن سه شنبه آخر سال رو ازمون بگیرن و بیایید سر این ایرانی های دورنگ و گدا-گشنه رو که زیرآب همدیگر رو میزنن، زیر خاک کنیم تا کسی به خودش اجازه این کار رو نده یه چیزی تو مایه های دست در دست هم دهیم به مهر و . . .

 

آدم چقدر میتونه بیشعور باشه؟؟

به نظر من بعضی آدما خیلی بیشعورند و در بعضی موارد هم اصلا شعور ندارن!! مثل این بابایی که براش کادو بردم و بعد از چند وقت که زنگ زدم حالش را بپرسم با کمال بیشرمی و بیشعوری بهم گفت که "کادویی که تو بهم دادی بردم برای یه نفر که کادو بعد خراب شد آبروم رفت اگه میدونستم اونو نمیبردم" 

ایول دمم گرم من اون کادو رو خیلی گرون گرفته بودم و به این خر گفته بودم که این یه چیز حساس و کاملا ظریفه باید مراقبش باشی اون موقع این احمق نه تنها برای اون کادو ارزش قائل نشده بلکه کادو رو برده برای یکی دیگه، حالا بردی چرا دیگه به من می گی آخه!!!! این بابا رو قبلا آمارش رو بهم داده بودند اما من باورم نشده بود واقعا یه آدم از نوع دوم است.