ماه شوال

حلول ماه شوال بر مومنان حقیقی مبارک باد ..................................

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام دوست عزیز
وبلاگت خیلی جالب بود
من هم به نوبه خودم عید سعید فطر رو تبریک میگم به شما و تمامی مسلمانان جهان
.
.
.
.
.

.
.
.
به وبلاگ ساده من هم یه سری بزن ممنون میشم
بای بای

خواهش می کنم .....
من عید فطر رو تبریک نگفتم. حلول ماه شوال رو تبریک گفتم!!!!!!

حسام یکشنبه 22 مهر 1386 ساعت 19:43 http://hessamm.blogsky.com/

من هم تبریک می گم این عید عزیز رو به شما و تمامی مسلمانان در جای جای میهن اسلامی!!! در پایان از دوستان انبار، تدارکات، حمل و نقل، حراست، خانواده آقای محسنی، عمو کامبیز، خاله خانم اینا، روشنک کوچولو و عباس عزیز هم کمال قدردانی و سپاس را داریم که بدون حضور گرمشان ما را...

حال کردی؟! برایت صدا و سیمایی اومدم خفن!

آره. خداییش کلی خندیدم.... اینا رفیقای صدا سیماییتن؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد