فیلم جدید ایرانی با حضور؟؟؟

به نظر شما نقش امام رو کی بازی کرده اول حدس بزنید بعد متن رو بخوونید اینجوری جالبتره!

 

 

 

 

 

 انتخاب محمدرضا شریفی‌نیا برای نقش حجت‌الاسلام والمسلمین مرحوم سیداحمد خمینی در فیلم سینمایی "فرزند صبح" به نوعی با توصیه و رضایت نوه حضرت امام خمینی (ره) انجام شد. کارگردان پروژه سینمایی "فرزند صبح" بهروز افخمی گفت: "تقریبا تمام صحنه‌های مهم و اصلی فیلم فیلمبرداری شده و فقط صحنه مربوط به تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه در فرودگاه مهرآباد تهران باقی مانده که آن هم نیاز به یک هواپیمای هرکولس دارد و هواپیماهای متعلق به سال‌های دهه 1340. این سکانس هم در دو سه روز فیلمبرداری می‌شود."
بهروز افخمی ادامه داد: "در مرحله انتخاب بازیگر مسلما حساسیت‌هایی وجود داشت، ما هم از پیشنهاد و توصیه استقبال می‌کردیم، اما نه از فشار و جنجال. برای نقش حضرت امام (ره) ـ که من یکی از عشاق ایشان هستم و همیشه دوست داشتم روزی زندگی ایشان را به فیلم برگردانم ـ ابتدا روی چهره جمشید آریا (هاشم‌پور) گریم کردیم که نتیجه چندان راضی‌کننده نبود، اما گریم امام (ره) روی صورت عبدالرضا اکبری بسیار خوب بود."

شریفی‌نیا به نقش مرحوم سیداحمد خمینی
افخمی درباره انتخاب محمدرضا شریفی‌نیا برای بازی در نقش حاج‌احمدآقا گفت: "روزی در دیدار با سیدحسین خمینی ایشان گفت "این آقای شریفی‌نیا هم خیلی به مرحوم پدر من (سیداحمد) شبیه است." همان لحظه جرقه استفاده از شریفی‌نیا در ذهن من زده شد. چون ما در فیلم و فیلمنامه قرار نبود تصویری از سیداحمدآقا ببینیم. اما این نکته به نظرم شبیه توصیه و رضایت قلبی سیدحسن بود و ما هم سکانس بیمارستان و رزوهای آخر زندگی امام (ره) را با بازی شریفی‌نیا به نقش سیداحمد آقا به فیلم اضافه کردیم."
این فیلمساز در ادامه صحبت‌های خود در برنامه "مردم ایران سلام" افزود: "تا مدتی پیش تمام تلاش ما این بود که "فرزند صبح" را به جشنواره فیلم فجر امسال برسانیم. ما حتی با کیوان هنرمند برای ساختن موسیقی متن فیلم قرارداد بسته بودیم و او چند نمونه هم ساخته بود. اما وقتی دیدیم برخی کشورهای اروپایی و عربی به شدت پیگیر این پروژه و فیلم زندگی رهبر کبیر انقلاب هستند، تصمیم گرفتیم از یک آهنگساز مشهور بین‌المللی استفاده کنیم تا به نوعی بازار ویدئویی و دی وی دی فیلم با نام او تضمین شود."
افخمی گفت: "مذاکرات ما با این آهنگساز بین‌المللی آغاز شده و ادامه دارد. به همین دلیل ممکن است فیلم به جشنواره فجر امسال نرسد و خیلی هم اصراری به این امر نداریم. می‌دانیم "فرزند صبح" بازار وسیع سینمایی در دنیا نخواهد داشت. اما ما روی نمایش محدود سینمایی در کنار بازارهای ویدئویی و دی وی دی آن با استفاده از نام یک آهنگساز بزرگ جهانی حساب کرده‌ایم."

نظرات 2 + ارسال نظر
هیوا چهارشنبه 9 آبان 1386 ساعت 20:13 http://www.ariyanet.blogsky.com

۱. ازت کلی چیز یاد گرفتم
۲ . در مورد کوروش باهات موافقم و حتی از تو تند رو ترم .
۳ . گفتار نیک پندار نیک کردار نیک مال زردشته . حالا نمی دونم منظورت چی بود .
۴ . این عکس خودته ؟
۵ . اگه عکس خودته به چی داری نگاه می کنی ؟ از اون بالا کفتر میایه ؟
۶ . حجابت کو ؟ ( اوخ ببخشید یه لحظه فکر کردم پلیس امنیت اجتماعیم . )

- خوشحالم از اینکه چیزی یاد گرفتی.
- کوروش زرتشتی و یکتاپرست بود و فروهر هم یجورایی خودش بود که حتما توضیحش را خواهم نوشت...
- بله این عکس خودمه و دارم به آسمان آبی ایران نگاه میکنم. خودم رو در زمان کوروش فرض کردم... آزاد ...

حسام پنج‌شنبه 10 آبان 1386 ساعت 08:21 http://hessamm.blogsky.com

خداییش خیلی شبیهه.
البته شریفی نیا که توی تقریبا تمام فیلم های ایرانی یه نقشی داره: بازیگر، بازیگردان، عکاس، دستیار، دلال بازیگر،... قاعدتا باید اینجا هم یه کاری می کرد دیگه!

تو هم گول خوردی ؟؟؟
این عبدالرضا اکبریه!! بیشتر نگاه کن ......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد