طبیعت ایران

اینجا ایران است و ایران دارای طبیعت بی نظیر و تک در تمام دنیا است.

یکی از این طبیعت ها در شمال آن در حاشیه دریای خزر می باشد.

این منطقه پوشیده از درختان و گونه گیاهان سبز میباشد. مردمان آنجا شمالی نامیده می شوند و دندانهایشان گرد است.

مردم ایران برای استفاده (فقط ) از آب و هوا در تابستان به شمال می روند.

اداره جات و سازمانها به کارمندان خود در تابستان در شمال ویلا-سوئیت و ... می دهند.

شمال در تابستان بسیار شلوغ است.

زنان در دریا نمی توانند شنا کنند چون دریا لولو دارد.

سواحل دریای خزر زیبا و کثیف است.

ما ایرانی ها ۴ اقلیم داریم  و کشورمان دارای مناظر بکر و زیبایی است ولی آنها قابل دیدن نیستند.

مردم ایران قدر این مناظر زیبا را میدانند و در نگهداری آن میکوشند.

بومی های شمال دماغ های ضایعی دارند و کته کبابی میخورند.

آدم در شمال نم میکشد.

من هر وقت به شمال میروم حرص با کباب ترش میخورم.

شما چی کار میکنید؟؟

 

مردم ایران برای شنا و تفریح به دریاهای همسایه می روند.

مردم سواحل خارج را دوست دارند چون نمی توانند در آنجا آشغال بریزند.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
من پنج‌شنبه 24 آبان 1386 ساعت 22:49

سلام-یک سوال از شما دارم .می دانید تکرار قسمت جدید آوروپا یاکاسی چه روزی و چه ساعتی است؟من قسمت آخر را از دست دادم.

تکرار در هفته نداره اگر هم داشته باشه نیمه شب به بعده ولی میتونی از سایت a.tv آمارشو بگیری...
ولی چهارشنبه شب ها ۱۰و نیم پخش میشه...

پروانه شنبه 26 آبان 1386 ساعت 08:42 http://www.parvazbaparwane.blogspot.com

همه شمال هم دماغاشون ضایع نیست. بیشتر در گیلان صدق می کنه . مازندرانی ها پشت سرشون صاف هست یا به اصطلاح خودشون پَخه.
اینکه دریای شمال و سواحلش کثیفه به نظر شما باید به چه ایراد گرفت. به مردمش که اکثرن فقیر هستند یا...
من که دلم می سوزد طبیعت به این زیبایی دست چه کسانی در حال نابودی است.

شمالی ها اغلب ادمای زرنگی هستند و ذاتشون جالب نیست هر کی با این شمالی ها برخورد داشته میدونه من چی میگم . . .
به نظر من هم اشکال از مدیریت غلط است و این که مردم حاشیه به خاطر بدبختی هاشون پول رو به طبیعت ترجیح میدن و این رو نمی دونن که پولی که در میارن از طبیعت آنجاست.

هیوا یکشنبه 27 آبان 1386 ساعت 13:33 http://www.ariyanet.blogsky.com

بومی های شمال دماغ های ضایعی دارند و کته کبابی میخورند.

این یعنی چی ؟؟؟؟؟ از تو بعید بود .

یعنی به چلو کباب میگن کته کبابی و دماغ هاشون جزء مشخصه ظاهری گیلانی ها به شمار میاد...
مگه شما شمالیین؟؟؟

احسان چهارشنبه 30 آبان 1386 ساعت 20:16 http://nagofteh-ha.blogsky.com

من چرا نمی دونم مردم یک شهر چرا اینقدر روی خصوصیت اخلاقیشون حساسیت دارن؟؟ بابا وقتی دماغشون گنده است... گنده است دیگه!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد