زن ایرانی

چند روز پیش با چند تا از دوستانم برای خرید لوازم کارمون قرار گذاشتیم بریم بازار و کوچه مروی، جای خانوم ها واقعاً خالی . . .

ساعت از پنج گذشته بود که سوار مترو به سمت میدان هفت تیر شدیم تا سوار ماشینامون شیم و بریم خونه هامون. قیافه ها خسته و آشفته و دستها پر از خریدهامون. همین که از پله های مترو به سمت بالا اومدیم یه دختر تقریباً  ۱۸ - ۱۹ ساله به سمت یکی از دوستانم اومد دست دوستم رو گرفت و میکشید. ما هاج و واج مونده بودیم که چه خبره؟؟ چی شده؟؟ این دیگه کیه؟؟ که یک دفعه من چشمم به ون ارشاد و آرم دوخته شده اون روی چادر این دختر جوان، افتاد و برق از سه فازم پرید و تازه فهمیدم که چه خبره دوستم که شوک بهش وارد شده بود نمیدونست چی کار کنه ..... رفتم به دختر کوچک(فاطما کماندو) میگم:

- دختر جان چی شده این که آرایش نداره با این قیافه خسته اش

- به من گفت به تو ربطی نداره

- ما با هم هستیم. مشکل چیه

- جلو نیا ها من کاراته کارم. این خانوم مانتوش مشکل داره ... و تق یه مشت روی شونه راستم فرود اومد.

- بله از هیکلت معلومه ماشاالله کاراته کاری. این که مانتوش رو زانوشه...

- نه ما دستور داریم این جنس مانتو رو بگیریم. شما ها هم دخالت نکید وگرنه براتون گزارش می نویسم...

این فاطما کماندوها هم که تنها نیستند...همیشه چند تا گنده و بددهن همراشونه که هر چی تونستن فحش و لیچار بار ما و تمام زنان ایرانی کردند.

- خانوم کجا میبرینشون ؟؟

- ارشاد وزرا، بیایید اونجا تحویلش بگیرین. براش یه مانتو و شناسنامه بیارین.

- اینجا این همه دختر با قیافه های اجق وجق... نگاه کن با آرایش و مش و بوش و مانتوهای افتضاح چرا به این بدبختها گیر دادین آخه؟؟

- خانوم چرا اینقدر شلوغش میکنی میان یه تعهد میدن میان دیگه. اینها هم توی دستور کار ما نیست ما قرار به این جنس مانتو گیر بدیم.

- کی میبرینشون؟؟

- این ون که پر شد میریم...           

ظرفیت هر ون ده نفر است و اگر هم بیشتر شد خدا بده برکت برای اون شبشون کلی مانتو گیرشون میاد که توی یکشنبه و چهارشنبه بازار خراجشون میکنن!! باورم نمیشد که اینجوری برنامه های اون روز خراب بشه، شوهر ها، مادرها، پدرها و... اونجا الاف بودند تا ون راه بیافته . در یک چشم بهم زدن ون پر شد با اون جمعیتی که از مترو خارج میشن۱۰ یا  ۱۵ نفر چیزی برای اینها نیست...

چرا زنان ایرانی حق انتخاب ندارن؟ چرا زنان در جامعه سانسور میشن؟ چرا زنان ایرانی مورد ضرب قرار میگیرن؟ چرا زنان ما خسته اند؟ چرا  ۷۵ ٪ زنان ما اضافه وزن دارن؟ چرا مانکنهای عروسکی زنانه حق اکران ندارن؟ واگر هم در بعضی مغازه ها هستند در پشت ویترینها سینه ندارن و روسری سرشونه؟ چرا زنان ما باید برجستگی هاشون رو سانسور کنن؟ چرا زنان ما در سنین بالا ستون فقراتشون S میشه؟ از بس که قوز میکنن. چرا زنان ما حق پوشیدن لباسهای رنگی رو ندارن چرا حق زیبا شدن رو ندارن؟ چرا سایتهای مربوط به زنان بسته است؟؟ ما زنان ایرانی تو بد مخمصه ای گیر کردیم. بعضی هامون میگن نه باید اینجوری باشه که فساد جمع بشه این زنهای خراب رو بگیرن دیگه خبر ندارن که بابا چه خبره، از دید من زنانی که یه همچین دیدگاههایی دارن و فکر میکنن که آزادن از دسته زنانی هستن که آی کیو پایینی دارن چون از دید من اون چیزی که روشون میندازن یک نوع قفسه که خودشون هم خبر ندارن.

حکایت ما حکایت کلاغی که اومد راه رفتن کبک رو یاد بگیره راه رفتن خودش هم یادش رفت... من نمیدونم مگه فقط ما مسلمانیم مگه اعراب مسلمان نیستن؟؟؟ رقص و رقاصهای عربی در دنیا نظیر ندارن این رو دیگه همه میدونن که اعراب کجا و ما کجا اعراب زمانی پیشرفت کردند که دین رو از سیاست جدا کردن. نمیدونم چرا اینجوریه یه جورایی همه چیز برعکسه چون اینجا ایران است اینها فقط یه مدل پوشش اعراب رو تقلید کردن که اونها هم اینجوری نمیپوشن که ما می پوشیم. پوشش زنان عرب یه جور تحریک مردهاشون به حساب میاد و وقتی پوشیه هاشون رو میزنن کنار باید چشاشون رو ببینید و البته در نظر بگیرید که زنان عرب زنانی با ضریب هوشی پایینند و اینجورزندگی رو دوست دارن اما زنان ایرانی در سطح دنیا مطرح هستند و در ازاء هر 100 زن ایرانی شاید 1 زن عرب در اجتماع دیده بشوند اون هم از نوع مانکن و خواننده و ...

زمانی که اعراب زنهاشون رو زنده به گور میکردن زنان در ایران بیمه بودند و حقوق میگرفتند. ما عرب نیستیم ایرانی هستیم. 

ای زن ایرانی ماه هراسان

با تو چه ها کردند این آینه دزدان 

با تو چه ها کردند این کهنه پرستان 

 چراها زیاده ولی پاسخی نیست چون تو یک زنی و در ایران زندگی میکنی. پس خفه باش و زندگیت رو بکن. من نمیخواستم اینها رو اینجا بزارم ولی از اون روز خیلی اعصاب ندارم و باید اینا رو یه جا مینوشتم. اینا هم چند تا عکس در مورد اوضاع و احوال ما زنان ایرانی است. 

         

 

            

در ایران تا شبتون رو برنامه ریزی نکنید چون ممکنه مهمون ارشاد باشین یا ماشینتون رو بخوابونن خلاصه توی ایران هیچ وقت زندگیتون یک نواخت نیست و دولت براتون برنامه ریزی میکنه. وقتی هم میرین مانتو بگیرین  دستورات احتمالی و آتی ارشاد  رو د رنظر بگیرین...

نظرات 24 + ارسال نظر
حسام چهارشنبه 30 آبان 1386 ساعت 07:58 http://hessamm.blogsky.com

به خدا ما شدیم کاسه داغتر از آش!
من چندین ماه توی کشورهای عربی زندگی کردم و اونها رو از نزدیک دیدم. در تمام کشورهای عربی (اردن، بحرین، قطر، لبنان و...) هر کس مجازه به هر شکلی که اعتقاد داره لباس بپوشه. هیچ اجباری در کار نیست. شما در خیابان انواع پوشش ها را می بینید. حتی مادر و دختر با هم راه می رن یکی چادر عربی به تن داره و اون یکی دامن کوتاه.
کنار دریا هم همینطور. چادر عربی می بینین با بیکینی!
نمی دونم چرا ما شدیم کاسه داغتر از آش و انقدر قوانین مسخره رو به زنها تحمیل می کنیم.

احسان چهارشنبه 30 آبان 1386 ساعت 20:14 http://nagofteh-ha.blogsky.com

عزیزم... اینقدر تند نرو...!

به نظر من شرایط هر جامعه ای نشان دهنده لیاقت مردم اون جامعه است... اگه ما الان اینطوری هستیم خودمون خواستیم!

ما نخواستیم ... برامون خواستند و اونایی هم که خواستن جرات نمیکنن بگن که اونا خواستن.

گلناز سه‌شنبه 6 آذر 1386 ساعت 17:16

فرشته جون وب لاگ جالبی داری. ما زنها توی ایران در حال ژسرفت هستیم.شاید شرایط اجدادمون خیلی از ما بهتر بوده و ما توی این قرن هنوز دارن سر سایز مانتو به ما گیر میدن.واقعا جای تاسفه....

[ بدون نام ] یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 02:51

سلام فرشته خانم می خواستم بگم کی گفته ما از اعراب تقلید می کنیم ما از دین خودمون تقلید می کنیم از شما که به نظر ژیشرفته اید بعیده که همچین فکری بکنید ما اگه می خواستیم از اونا تقلید کنیم که کلامون ژسه معرکه بود دختر جون اینقدر هم تند نرو اگه ما خودمون از چشم نا محرم می پوشونیم به خاطر ارزشمونه ادم وقتی چیزه با ارزشی داشته باشه که نمیره تو کوچه و خیابون عرضه اش کنه عزیزم البته اینقدر که شما اتیشی هستی فکر نکنم حرفای من تو کلت بره فقط واست ارزوی خوشبختی و عاقبت به خیری می کنم اینکه ادم عاقبت به خیر بشه خیلی مهمه اینکه ادم غرغ از کثافت و گناه نباشه وقتی میمیره خیلی مهمه بعد ها به حرف من می رسی حرف اخر:خوشی به این چیزهایی که فکر می کنی نیست یه ذره فکرتو نگاهتو باز تر کن عزیزم واست ارزوی موفقیت می کنم

اساس دینمون از کجا اومده؟؟

شهرزاد چهارشنبه 5 دی 1386 ساعت 19:24

من زن گل چهره ایرانم
شهرزاد این مملکت ویرانم
من اگر پیچیده در بندو حجابم
یا اسیر چادر و ظرف نقابم
میشوم بنده این دریا و آب
میزنم بوسه بر این خاک خراب
تو ببین با من چه کرده این وطن
زن شده چون مرده ای اندر کفن
هر که دارد جامهای زشت و سیاه
میشود بیمه ز هرگونه گناه؟
بچه و کوزه به سر دارم بار
آمده دختر کسری به فشار
من چه کردم که شدم بنده ارباب سیاه؟
عمر من گشت درین جامه چون گور تباه
فرشته عزیزم با این شعرم تمام حرفات رو تایید می کنم.ولی همونطر که نوشتی تمام اینا متاسفانه تعریف زن ایرانیه.
مملکت خالی شده از آدمای تحصیلکرده و با غیرت.کسایی که سرشون به تنشون می ارزه ازینجا یا میرن یا تا حالا مردن.
در گردش افلاک چو کردم نظری
از آدمو آدمی ندیدم اثری
هرجا که سری بود فرو رفت به خاک
هر جا که خری بود برآورد سری
{کشکول شیخ بهایی}

فرزاد پنج‌شنبه 22 فروردین 1387 ساعت 16:02

واقعا که خسته نباشند ای ای این ایران مهد دلیران

هلن جمعه 23 فروردین 1387 ساعت 17:09 http://www.halle.blogfa.com

سلام من که حال کردم . منم یه فمنیست هستم ۱ بار با مامور ها دعوام شد خدا به خیر گذروند و گرنه..........
به بلاگ من هم یه سری بزنید

یه فمنسیت دیگه... هواستو جمع کن اینا به وبلاگ من رحم نمی کنند وای به حال کسی که حضوری باهاشون در بیافته!!!

نیلوفر شنبه 14 اردیبهشت 1387 ساعت 13:17 http://http

هفته گذشته در م ولیعصر من این وحشی های بی همه چیز را دیدم ۱ دختری را دیدم که اصلا بیچاره آرایش نداشت خلاصه به خاطر مانتوی به قول اینها کوتاه این بدبخت را بردند واقعا من که دستام خیس عرق و قلبم داشت می امد تو دهانم وای به حال او تا زمانیکه تو چیزهای مسخره هستیم همینطور عقب افتاده هستیم خدا بدادمان برسد خوش بهحال آنهایی که رفتند

جانا سخن از زبان ما میگویی...!!

بی نام دوشنبه 21 مرداد 1387 ساعت 01:53

اینجا ایران هست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اگر تحمیله ! سکوت وگرنه جوابش معلومه
ما باید عقب بمونیم . به جای پیشرفت توی اقتصاد و به جای علم و دانش و صنعت گیر می دن به سایز مانتو و ارایش و ....
برای همینه که عقب هستیم .

عقب افتادگی ما ربطی به سایز مانتو ها نداره .... گیر دادن به سایز مانتو مربوط به فرهنگ و مسایل دیگری میشه.

یک دختر چهارشنبه 23 مرداد 1387 ساعت 00:44

بنظر من این مبارزه ! یک مبارزه ی روبنایی و یک مسکن ساده است . نتیجه اینکه هردختر ایرانی را برای حجاب تحت فشار قراردهند و با زور و تهدید بخواهند حجابش را درست کنند
این هیچ نتیجه ایی ندارد به غیر از اینکه ـ اولا با زور کاری پیش نمی برند و دوما به جدایی از دونسل دامن می زنند و نفاق درجامعه بوجود می آورند . دودستگی و جدایی دو نسل و شاید درزمانهای آینده باعث جنگ های داخلی شود و وحدت جامعه را از بین ببرد . درنهایت چه کسی از این کارها سود می برد ؟

بی نام چهارشنبه 23 مرداد 1387 ساعت 01:27

درپاسخ به این دوست که نوشته : فرهنگ و عقب ماندگی ایرانی ها به هم ربطی نداره بگویم : بنظر من چرا باید ایرانی ها نیروهایشان را درجهت منفی سوق دهند ؟ عطار هفت شهر عشق را گشت و ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم . پرداختن به همین جزییات باعث می شه که درزندگی عقب بمانیم .کی موهایش بیرون هست ؟کی مانتویش کوتاه است ؟ نیرو بگذارند . وقت و زمان بگذارند . بگردند و بگیرند و مرافعه کنند . حالا با اینکارها مشکل فرهنگی ما حل می شه ؟ همه ی مشکلات ایرانی حجاب زنهاست ؟

اول اینکه تو چرا خودت رو هر دفعه یه چیزی معرفی می کنی؟؟ دختر خوب و بی نام و ...
دوم اینکه اون دوست خود منم
سوم : اگر می خواهی فکر کنی که به خاطر حجاب و گیر دادن به اون پیشرفت نمی کنیم پس یه سر به دانشگاه های ایران بزن ببین چه خبره!!! ایرانی پیشرفت می کنه اما دولت ایرانه که نمی خواد ایران پیشرفت بکنه ایرانی در هر جای دنیا بجز ایران می تونه موفق باشه...
عطارو کوروش کبیر و خیام و ذکریای رازی و ... هیچ وقت فکر نمی کردن ایران اینطوری بشه وگرنه برای آمریکا اپلای می کردن.

مریم جمعه 25 مرداد 1387 ساعت 00:33

سلام . چند وقته به وبلاگ شما می آیم .وبلاگ خوبی است . شاید توی زمینه ی علم و دانش حق با شماست . من شاید سریع نتیجه گیری کرده ام . پیش می آید دیگه . راستی اسم من ( بی نام یا یک دختر ) نیست . اسمم مریم هست . خوشحال شدم از آشنایی با شما . امیدوارم همیشه ایرانی ها پیشرفت کنند . امیدوارم همه ی مشکلات حل بشه . دوست دارم که ایرانی سربلند داشته باشیم . با انسان هایی نرمال و متعادل و دور از افراط و تفریط . موفق باشید .

من هم همینطور ...
تمام ایرانی های واقعی آرزوی شما رو دارن به امید روزی که به آرزوت برسی عزیزم .

محمد جمعه 20 دی 1387 ساعت 19:15 http://TABRANTEY.BLOGFA.COM

سلام
وبلاگ جالبی دارین.خوش به حالتون که از این خرابه رفتین و اونجا آزادانه زندگی میکنین.آرزو دارم من هم روزی از اینجا برم.

ایران خرابه نیست !! ایران میهن من و شماست !!! دوست داری وقتی ازت سوال می شه : از کجا آمدی
بگی : از خرابه ؟؟؟
این حرف رو در مورد ایران نزن . . . اینجا درست آزادی هست اما زندگی کردن به راحتی ایران نیست.

فرید سه‌شنبه 24 دی 1387 ساعت 04:27

سلام وقتی عکسا رو دیدم جیگرم کباب شد مثلا ما مسلمونیم مثلا!

tak چهارشنبه 16 بهمن 1387 ساعت 08:16

زمانی من و امثال من ، که دنبال احقاق ، حقوق زنان در ایران بودیم (والبته هستیم) مخالف سر سخت هر گونه برخورد و اجبار بودیم. حتی برای روال اهداف خودمون که همون آزادی پا مال شده زنان ومردان ایران بود ، با زور و تزریق عقاید مخالف بودیم .
چه برسد با زورگویی صاحبان قدرت.
ولی دیدیم آزادی اندیشه ، برابری مدنی ، اقتصادی ، روانی و حقوقی زنان، با بی بند وباری و لمپنیسم داره التقاط میشه.
برای همین الان میگم :شاید، شاید، عامل این تصویر:
"تهیج وایجاد تشویش خود اون زن ، ویا همون ولنگاری وبی بند وباری که با آزادی اشتباه گرفته میشه " باشد.
که راه رسیدن به هدف اصلی و واقعی آزادی زنان رو با مشکل روبرو میکنه

دقیقا بعضی از زنها با بی بند و باری که به راه انداختن کار بقیه رو هم سخت تر کردن... جریان تر و خشک دیگه!

مهدی شنبه 19 اردیبهشت 1388 ساعت 12:08

اولا ماهیچ وقت از اعراب تقلید نکردیم و حتی جالب بدونی زنان ما قبل از اسلام حجاب را رعایت میکردند!
در ضمن یادت باشه خیلی کارها کیف میده اما رضایت خدا توش شرطه!
تو فکر کن قانونی برای مجازات تجاوز به زنان وجود نداشت اونوقت جرئت داشتی ساعت 9شب به بعد بری تو خیابون!
و اینکه بیشتر اهل بهشت رو همین آی کیو پایین هایی که گفتی تشکیل میدن!

جایگاه و اهمیتی که زنان قبل از اسلام در ایران داشتن خیلی بالاتر از حالا بوده! آزادی و اهمیتی که برای زنان در دین اسلام داده شده نهایت صیغه است که برای خواهر مادر افرادی مانند شما به درد می خوره.

خودت فکر می کنی ولی توی آینه به خودت نگاه کن بعد می فهمی شباهتت به اعراب چیه! همین بهشتی که گفتی با مجازات ماله اعراب نه ایرانیان ! اسمت هم که عربیه !

من همین حالاش توی ایران جرآت نمی کنم سوار تاکسی بشم چه برسه به اینکه ساعت ۹ شب به بعد بیام بیرون اینم از امنیت و عدالت اسلامیه دیگه!

اون بهشت رو هم که شما تصورش رو می کنی که کارهایی که در این دنیا نمی تونی بکنی رو در بهشت می تونی بکتی !!!! به درد تو و همون آی کی یو پایین ها می خوره. همون بهتر که من و امثال من نریم توی اون بهشت شما که کلی هم سانسور شده!‌....

زهرا پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 23:24 http://masyh.blogfa.com

اگه این عربی که می گی مادرم فاطمه زهرا باشه من افتخار می کنم اگه این دنیایی که داره با ترویج فساد و به قول شما با نشون دادن برجستگی های زنان پیشرفت می کنه من رو یه ای کیو بدونه من افتخار می کنم ...... اگه آقام بیاد ... گرچه که امثال تو به هیچی اعتقاد ندارن اما خدای من توی قرانش وعده اومدنش رو بهم داده ...اون روزی که چادر خاکیه مادرش رو جلوی چشمات بگیره از شرم هزار بار آرزوی مرگ می کنی ... چرا خودتون رو کردین ابزاری برای تبلیغ کثافت کاریهای غرب ...راستی تا حالا قبرستون رفتی هیچ دیدی گورهایی رو که دهن باز کردن تا تو رو از همه اون چیزایی که ازشون لذت می بری جدا کنن .... من یه دانشجو هستم که دانشگاه دولتی شیراز درس می خونم پس چندان هم عقب افتاده نیستم...دلم برات میسوزه برو سینه و موهات رو به این واون نشون بده اونا لذت می برن تو هم ....اسم منم عربیه افتخار میکنم به اسمم افتخار می کنم به چادرم ... افتخار می کنم به کشوری که خون هزاران گل پر پر به پاش ریخته شده و به تو و امثال تو هم می گم تا ما زنده ایم نمی ذاریم این آب و خاک به دست آدمای بی بند و بار بیفته ...حالا هر چی دلت می خواد در جوابم بگو مهم نیست .... از جوابی که به آقا مهدی دادی معلوم شد اصلا طاقت نظر مخالف نداری ...
این رو هم یادت باشه ما پیرو مکتب حسین و زینبیم .....
ما بهشت رو به خاطر ملاقات با خدا می خوایم و بس ... به هر حال کافر همه را به کیش خود پندارد

....!

محمدرضا دوشنبه 3 اسفند 1388 ساعت 22:35

یه مثل قدیمی هست که میگه :

از این ناشکری ماست از ماست که بر ماست

در ضمن باید قبول کنید که جامعه ما خیلی بیماره
اگه یه زن برجستگیهای بدنش رو به نمایش بزاره با سه دسته در سطح شهر طرف میشه :
اول اون جوانهای بیکاری که دلشون دنبال یه همچین سوژه هایی میگرده و تا عقده دلشون رو سرش خالی نکنن ول کنش نیستن .
2 - جونهایی که آرزوی ازدواج دارن ولی بنده خداها یا بی پولند یا بیکار و یا اگرم کاری دارن اونقدر در آمدی نداره که زندگی راه بندازن و در ضمن کمی هم حیا دارن - اونوقت دیدن برجستگیهای بدن یه زن چقدر میتونه روحیه اینها رو داغون کنه .
3 - گشت ارشاد که نیاز به توضیح نداره .

علی جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 01:11

سلام اگه فکر میکنی که اسلام ماله اعرابه که البته اشتباه میکنی میتونی مسلمون نباشی ولی یادت باشه نمیتونی جای دیگران تصمیمی بگیری
حجابم یه مسئله اجتماعیه وباید برای سلامت جامعه رعایت بشه همین
مسائل فردی ادماست که به خودشون و خدا ربط داره
اسلام هم برای حقانیتش معجزاتی داره از جمله قران اگه میتونی مثل اش رو بیار تا بتونی بگی اسلام دین حقانیت نیست
خدا در قران می فرماید
ما راه روشن و تاریک را نشان دادیم ولی هیچ اجبار و اکراهی در دین نیست
وکافران نتیجه اعمال خود را میبینند و موئمنان نتیجه اعمال خود را پس موئمنان را هیچ اندوهی از گذشته واینده نیست
به همین سادگی میشه اثبات کرد تو هم هرطور میتونی انکارش کن
موفق باشی

عجب جامعه سالمی !!! فقط درد سلامت جامعه پوشش زنهاست؟؟ دزدی و ریا و دروغ و دغل و کلک و مال مردم خوری و دزدی از بیت المال و حق خوری و قتل عام و کشت و کشتار و توهین و ... اصلا اصلا اصلاااااااااااااااان در جامعه ایران نیست چراااااااااا؟؟؟ چون مشکل جامه ما فقط حجابه ... اصلا هم در دین اجباری نیست !!!


تو هم : به همین سادگی میشه اثبات کرد تو هم هرطور میتونی انکارش کن
تو هم : موفق باشی

متحیر در دین دوشنبه 18 مرداد 1389 ساعت 00:59

فرشته ها همیشه فرشته اند

[ بدون نام ] دوشنبه 13 دی 1389 ساعت 22:57

احمق هستی هیچ چیز از دین نفهمیدی ابائی هم نداری که ناموست در معرض دید باشند

برات متاسفم که به باهوشترین خلقت خدااااااااا توهین می کنی ...


شما گه از دین چیزی فهمیدین از صیغه دادن خواهر و ننه هاتون ابائی ندارین!!

saeed سه‌شنبه 10 اسفند 1389 ساعت 12:57 http://sloves.blogfa.com

واقعا برای دخترها تاسف میخورم که انقدر تقلیدکارن . یعنی چی بیاید دیگه با شرت تو خیابون راه برید اخه این چه وضعشه بسه دیگه حیا کنید

بیشین بینیم بابا !

از رو ایمیلم معلومه چهارشنبه 11 خرداد 1390 ساعت 14:16

ببین گلم اگه مشکل تو گیر دادن هس به من بگو ببینم وقتی والدینت بهت گیر میدن چیکارمیکنی؟ من میگم مسلما کوتاه میای.چرا؟ چون میدونی دوست دارن وهرچی میگن از روی علاقه هس.اینا هم باتو پدر کشتگی ندارن کافیه تمام قسمت لیوان رو ببینی نه فقط قسمت خالی رو.اگه منطقی تر فکر کنی مطمئن هستم به نتیجه میرسی.ببخشید مزاحم شدم قصد نصیحت نداشنم

علی و زهرا یکشنبه 13 شهریور 1390 ساعت 23:31

حرف های من و یا بهتر بگم نظری که می خوام بدم مشابه نظر علی و زهرا هست..پس بهتره دوباره اونو بخونی...ولی پاسخ های شما ارزش دوباره خوندن نداره...

تو کامنت های تو و علی و زهرا و طرفداران شما همگی با هم ........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد