کافه نادری

احسان توی ناگفته ها یه پست در مورد کافه نادری نوشته....

چند روز پیش به اتفاق رفقا به کافه نادری رفته بودیم که دیدیم فعلا پابرجاست... حتما گارسونهایش را هم میشناسید که چجوری با عشق اونجا کار میکنن ( یکی از این گارسونها ۲ تا قهوه ترک کوچک رو با ما۶۰۰۰ تومان حساب کرد که فهمیدیم برای خودشون هم چیزی برمیدارن؟؟ فکر کنم جدید مد شده باشه) ... من تقریبا ۵ سال بود نرفته بودم اما جو همان جو بود و خوشبختانه تغییری نکرده بود... در آخر کار از گارسونها سوال کردیم که اوضاع چطوره و کی قرار اینجا تعطیل بشه که در جواب گفت:

" اینجا زمینش را به میراث فرهنگی دادند اما ساختمان و بنا مال صاحب اصلی خود کافه است که در امریکا زندگی میکنه و تا زمانی که اون نخواد هیچ کاری نمیتونن بکنن و در ضمن که بدون اجازه و حضور اون هم کاری انجام نمیشه که اون هم حالا حالا ها ایران نمیاد" 

حتما این هم باز از اون خبرای جنجالی بوده که برای اینکه مردم در جمع هاشون بحثی برای گفت و گو داشته باشد اعلام شده ولی به نظر بعید میاد حداقل تا ۵ سال دیگه کاری بهش داشته باشن... شاید این خبری بود برای اینکه آدمایی مثل من که اونجا رو فراموش کرده اند بهونه ای پیدا کنند تا به اونجا سر بزنند و یا خواستند قیمت زمین اونجا رو ببرن بالا و کسی پیدا بشه بیاد یه پولی به میراث فرهنگی بده تا اونجا رو بخره ... معلوم نیست.

نظرات 1 + ارسال نظر
مهرآئین یکشنبه 25 آذر 1386 ساعت 08:30 http://mehraiin.persianblog.ir

ما که یه چند وقتیه بی خیال کافه های تهران شدیم...از بس پر میشه از دختر و پسر و کلی فیگور و سیگار کشیدن و....این قلب ماهم که جوابگو نیست..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد