لورل و هاردی در سال ۱۹۸۹

در دوران کودکی مون اونهایی که همسن من هستن یادشونه که فیلمهای انقلابی و جنگی ایرانی حوصله آدمو سر میبرد اون هم توی اون سن و سال و گاها یه فیلم طنز و خنده دار کمدی یه آدمه چاق و یه آدمه خیلی لاغر میچسبید. در دوران کودکی ما خبری از هالیوود در تلویزیون ایران نبود.

وقتی این عکس رو دیدم خیلی متاسر شدم که چرا دیگه خبری از این دو نفر نیست. عکس خیلی قشنگیه. دو نفر که تمام عمرشون رو صرف خنداندن مردم کردن. به اینها میگن هنرمند.

عکس لورل و هاردی در سال ۱۹۸۹ که شاید تا حالا ندیده باشید.

نظرات 4 + ارسال نظر
حسام چهارشنبه 24 بهمن 1386 ساعت 12:58 http://hessamm.blogsky.com/

این عکس واقعی نیست. یعنی اصلا لورل و هاردی نیستن.
اول اینکه عکس سالهای آخر عمر ایندو نفر رو من دارم و اصلا این شکلی نیستن.
دوم اینکه الیور هاردی سال ۱۹۵۷ و استن لورل سال ۱۹۶۵ فوت کردن! سال ۱۹۸۹ کجا عکس گرفتن؟

ایول خوشم میاد!!
تنها کسی که فهمید تو بودی! این عکس دو برادر دو قلو که چند ماه پیش گرفته شده و به اسم لورل و هاردی پخش شده. اما واقعا عکس قشنگیه!! ولی واقعا نمی دونم در سال ۱۹۸۹ زنده بودن یا نه؟

احسان چهارشنبه 24 بهمن 1386 ساعت 21:59 http://nagofteh-ha.blogsky.com

من می دونم این عکس کیه؟؟؟
من باب اطلاعُ این عکس مربوط می شه به حسام و سعید!!! بعد از ۱۰۰ سال که زدن توی سر و کله هم!

پروانه پنج‌شنبه 25 بهمن 1386 ساعت 08:40

http://mehmankhaneh.blogspot.com/
برو اینجا فشن رو ببین و لذت ببر. ببین تو هم فشن میزاری تو وبلاگت بعضی دیگه هم فشن میزارن.

یاد لورل و هاردی هم گرامی باشه . هر وقت می بینی انگار اولین باره که می بینی.
من اون فیلمشونو که یک پیانو رو میخوان ببرن به عنوان کادویی تحویل بدن از همه بیشتر دوست دارم.


اون کار لورل و هاردی معرکه است!!

در ضمن من از این فشن ها هم دارم ولی اینها که توی ایران نیستن که ما در موردشون حرف بزنیم مهم اونیه که توی ایران اتفاق می افته!!

حسام جمعه 26 بهمن 1386 ساعت 13:30 http://hessamm.blogsky.com/

من فکر کردم عکس احسان و امین احمدی رو گذاشتی چند سال دیگه توی استرالیا که از درد غربت این شکلی شدن!

شاید احسان لورل اه باشه اما بعید میدونم امین احمدی به این لاغری باشه!!
خداییش به تو و سعید بیشتر میخورن (-:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد