ماساژ صورت

می دونستید؟؟

     

    

می دونستید ماساژ صورت به روش حرفه ای باعث میشه که پوست دیر تر و یا اصلا پیر نشه؟؟

می دونستید ماساژ صورت باعث تسریع گردش خون و همچنین افزایش خون در صورت شده و در نهایت رنگ پوست صورت رو باز کنه؟

می دونستید ماساژ صورت چین و چروک ها رو از هم باز کرده و در طولانی مدت کمک می کنه پوست صورتتون باز و صاف بشه. ماساژ پوست صورت اگه از ۲۵ سالگی شروع بشه و همچنان بصورت متناوب ادامه داشته باشه موجب میشه تا عضلات صورتتون صفت شده و در نهایت در سنین بالا پوستی شفاف ضد چروک و مهمتر از همه اینکه صورتی فرم گرفته خواهید داشت این موارد به شرطیه که میمیک صورت نداشته باشید و به صورتتون شکل ندین.

   

سعی کنین جوون بمونین و مهمترین عضوی که در جوون موندن شما به شما کمک میکنه صورت شماست. چون هر روز در آینه می بینیدش و به داشتن اعتماد به نفس شما کمک میکنه.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
هیوا چهارشنبه 8 اسفند 1386 ساعت 11:02 http://www.ariyanet.blogsky.com

سلام .
نه نمی دونستیم . ولی حالا فهمیدیم !!!

به خاطر همین پوستت اینقدر چروک و کدره دیگه!! حالا که فهمیدی اقدام کن برای این جوشهای چرکیت (-;

پروانه پنج‌شنبه 9 اسفند 1386 ساعت 07:45 http://www.parvazbaparwane.blogspot.com

من صورت رو مطابق سن دوست دارم.
.
هر کاری کنی سلول ها پیر میشن و یه روز دخلتو میارن.

آره کاملا درسته و هنوز هیچ راهی برای جلوگیری از پیری پوست و همچنین بدن پیدا نشده و محققین معتقدن که پیری یک چیزیه که بالاخره بدن دچارش میشه اما.... میشه اونو به تعویق انداخت.

هر پوستی مطابق با سن جذاب تر دیده می شه به شرطی که: کک و مک و جای جوش و اسکار و چروک های عمیق و منافذ باز و ... نداشته باشند.

پوست در هر سن و دوره هر چه درخشان و تمیز و لطیف باشه جذابیت اون هم بیشتر است

[ بدون نام ] جمعه 24 خرداد 1387 ساعت 23:59

سلام عزیز دلم من از دوری تو دو تا چین رو چشمم دو تا هم رو قلبم افتاده بیا دیگه تا چینو چروکم بره

جیگر عشق خودمو جاری جون نبینم جاییت چروک شه ها خودم درستش می کنم!!!!!!!!!!!۱۱۱۱۱

اناهیتا چهارشنبه 1 آبان 1387 ساعت 10:10

سلام فرشته عزیز
من می خوام ماساژ صورت رو یاد بگیرم جایی می شناسی که آموزش درست بده؟

آره عزیزم ... من خودم ایران رویان یاد گرفتم موسسه های زیادی برای آموزش ... مراقبت های پوست و مو .... هستند که همشون هم وابسته به مجتمع فنی و حرفه ای هستن که شما می تونین از اون طریق اقدام کنین ... اگر آگهی های همشهری رو ببینین خیلی زیادن اما توی انتخابشون دقت کنید که حتما مربوط به فنی و حرفه ای باشن که بتونن مدرک بهتون بدن.موسسه همگروه هم خوبه و کمی هم ارزونتره. موفق باشین به ما هم بگین کدوم موسسه رفتین ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد