زن ایرانی در سال ۸۷

روز بین المللی زن مبارک 

تقدیم به تمام زنان فارسی زبان با عشق

من یه مطلب در مورد زنهای ایرونی نوشتم. این هم دنبالش:

چند روزی هست که برای خرید عید به بازارهای تهرون سر می زنیم اما چیزی جز یه مشت آت و آشغال با قیمتهایی که خون باباشونو کشیدن روش ندیدم خدا رو شکر که من دیگه لازم نیست مانتو بخرم وگرنه نمی دونستم باید چه کار کنم ؟؟ مانتو هایی با جنسهای پلاستیکی بلند و جلو بسته برای بهار و تابستون مسخره است می خوان همه از گرما تو این مانتو ها قشنگ دم بکشن!! شال و روسری که زیر ۱۰ هزار تومان چیزی پیدا نمی کنی؟؟ خدا به داد زن های ایرونی در سال جاری برسه که چی کار کنه ون ارشــاد بعد از عید و طرح امنیت ملی بهاره و تابستانه و ....

چند روز پیش در اخبار از یکی از مسوولین بهداشت شنیدم که عنوان کرد درصد چشمگیری از خانومهای ایرانی اضافه وزن دارن. در دبیرستانهای دخترانه هم زیر ۶۰ کیلو به ندرت پیدا می کنی!!!

مامانم می گفت: ما وقتی می رفتیم دانشکده شب شام نمی خوردیم که فردا شکممون نزنه بیرون.

دخترهای ایرونی بعد از کلاس یا مدرسه یا ...

  • بچه ها یه قرار بزاریم بریم این پیتزا فروشیه تازه باز شده.
  • آره بعدشم بریم فلان کافی شاپ یه قهوه گلاسه و بستنی و....

دخترهای ایرونی برای اینکه در پوشش سنگینی قرار گرفتن مجبورند برای حفظ امنیت ملی از مانتوها گل گشاد استفاده کنند که این باعث می شه برای بزرگ نشون ندادن سینه ها قوز کنند که این کار همچنان ادامه پیدا می کنه تا زمانی که قبل از سی سالگی متوجه می شن که دچار قوز شدید در نشستن (که در اصطلاح پزشکی ستون فقرات به شکل S در میاد ) افتادگی سینه و گودی کمر که بعد از یک زایمان گاها به دیسک کمر و انواع و اقسام امراض کمر درد دچار می شن.

شهریه کلاسهای ورزش و امکانات بد بعضی از سالنهای ورزش هم خیلی از خانومها و دختران جوان رو جذب نمی کنه. محیا نبودن شرایط رژیمی و همچنین راحت قدم زدن و ورزش کردن در پارکها و ... برای جوانها و نبودن فرهنگ درست تغذیه و مشکلات متعدد متابولیسمی و نبودن راه درست درمان در ایران همه دست به دست هم دادند تا با مشکلات این چنین رو برو شویم. چه باید کرد؟؟؟

     چند روز پیش یه تصویری به دستم رسید که در راستای طرح امنیت ملی خانومهای ایرانی برای محفوظ بودن و پوشانیدن برجستگی هایشان از زیر چادر و مانتو می توانند از این پوشش استفاده کنند:

هر کسی که این طرح احمقانه را داده و پخش کرده بهتره بدونه که شوخی بی مزه ای را با خانومهای ایرانی کرده و بهتره که اینو اول تن ننه اش کنه. (سایز بزرگ عکس)

    

 مد سال ۸۷  :

امسال این جور که توی مغازه ها دیده می شد مانتوهای جلوبسته بلند با بافت زری و شالهای لمه (زری) رنگی با کفشهای لژ دار و شلوارهای چروک مد سال ۸۷ است در سال ۸۷ با این نوع لباسها فکر کنم خیابان ولی عصر به شانزه لیزه تبدیل بشه و فاطما کمانده ها اضافه کاری خوبی داشته باشند.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
پروانه دوشنبه 20 اسفند 1386 ساعت 14:10 http://www.parvazbaparwane.blogspot.com

یه تبریک اولش گفتی و با این نوشته های درستت از دماغمون در آوردی
اینم یه مدل تبریک گفتنه دیگه!!!
.
از زیان های پوشش اسلامی:
تقریبن بیشتر زنان به علت آفتاب نخوردن دچار دردهای استخوانی و مفاصل می شوند. موهایشان ریزش می کند. از همه بدتر دچار افسردگی می شوند

این رو واقعا نمی دونستم ... این بیماری هم روی تموم دردهای زنهای ایرانی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد