سال ۸۷ ***سال موش

سال ۱۳۸۷ سال موش است ....

همیشه فکر می کردم که هوروسکوپی از ایرانی ها بوجود آمده. اما اینطور نیست. همانطور که می دونید بزرگترین ستاره شناس دنیا ماله ایران بوده و علائم ماه ها رو ابداع و اثبات کرده اما در مورد سال: علامتها از سرزمین چین و شرق برخاسته. علائم ماه و سال در تغییر شخصیت انسانها موثر هستند و من به نوبه خود به این قضیه معتقدم...

هوروسکوپی یا علامت و نام سالها  به ترتیب...

  1. سال خرگوش
  2. سال دراگون یا اژدها (ایرانی ها به اژدها معتقد نبودند)
  3. سال مار
  4. سال اسب
  5. سال بز
  6. سال میمون
  7. سال خروس
  8. سال سگ
  9. سال خوک
  10. سال موش
  11. سال بوفالو یا گاو
  12. سال ببر

 

      

در مورد سال موش:

If you are a woman, you don’t dress to impress people  But you like it when people notice your charm.  

If you are a man, you often wear what you threw on the floor the last night

نظرات 4 + ارسال نظر
آریا سه‌شنبه 13 فروردین 1387 ساعت 00:26 http://www.oldroyal.blogfa.com

سلام . آره درسته این اشتباهو منم کردم . سربلند وپیروز باشید .

ما که میمون و اژدها و خوک نداریم... ایرانی ها اژدر و شیر و گاو فرمایه و سیمرغ داشتند که خیلی با شکوه تر بودند.

احسان شنبه 17 فروردین 1387 ساعت 23:44

اشتباه نکن دخترم: امسال سال شکوفای و نوآوریه!!

پروانه دوشنبه 19 فروردین 1387 ساعت 08:53 http://www.parvazbaparwane.blogspot

من هم موش هستم.
همه به من میگن راحت باش در لباس پوشیدن فقط راحتی خودت مطرحه دیگه. خیلی هم در لباس خریدن خسیس هستم
ولی با اینکه اصلن به این چیزا اعتقاد ندارم ولی یک بار در جایی چیزی خوندم که خیلی شبیه من بود.خوندم که متولدین موش همیشه احساس می کنند قحطی در پیشه و خونه رو پر از مواد غذایی می کنند. وقتی به خودم فکر کردم دیدم چه درسته تو خونه دو تا یخچال دارم که باید همیشه پر از میوه و سبزیجات و لبنیات باشه فکر می کنم اگه خالی باشه بچه ها گرسنه می مونن. برنج و سیب زمینی و ماکارونی هم باید زیاد تو خونه باشه
.

وااااااااااااااااااااااااااااای چقدر باحال ........ خونه شما مهمونی حال می ده ها!!!

سو گل دوشنبه 24 اسفند 1388 ساعت 08:56

من خوشحا لم که سال موش بدنیا نیامدم چون هر کسی را که دیدم متولد سال موش است انسانهای بی منطق و بی فکر و غیر اقتصادی اما زرنگ و زیرک و بعضی از انها به همسر خود خیانت هم می کنند خلاصه... نه از متولین این ماه خوشم میاد نه از سال موش که بد ترین سال من بود.

من خیلی در مورد متولدین این سال آگاهی ندارم ولی مگه ماه موش هم دارررررررررررریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد