کابوس IELTS و ماشین پرنده و مردی که حامله شد

بعد از چندی و اندی بالاخره برای امتحان IELTS ثبت نام کردم و شنبه هم امتحانم رو با کلی استرس شروع کردم. خانمها و آقایون از هم جدا بودند. باورم نمی شد که حدود ۳۰۰ نفر در آزمون شرکت کرده بودند و تقریبا ۲۹۹ نفرشون برای مهاجرت بود، اینهمه نیروی جوون و با استعداد کجا دارن می رن؟ چرا دارن میرن؟ جواب این سوالام معلوم دیگه به همون دلیلی که خودم دارم میرم. ولی گاورمنت ایران اینهمه مهاجرت رو نمی بینه؟ یا می بینه و اقدامی نمی کنه؟

                 

تولید ماشین پرنده:

دیروز توی روزنامه خبر ساخت آزمایشی یک ماشین پرنده یا Air Car توسط شرکت Milner Motor رو خوندم که برای مسافرت بین کشوری و ایالتی اختراع شده ظرفیت ۴ تا سرنشین و ۴ تا چرخ اره و سوختش هم فسیلیه. این خبر یه خبر مهم در ضمینه پیشرفت صنعت خودرو سازی در جهان به شمار میاد و دنیا رو به سمت تخیلات سازنده های فیلمهایی چون، جنگ ستارگان پیش می بره.

    

پیشنهاد بی شرمانه:  خبر فوق العاده است!! فکر کنم گاورمنت ایران و وزیر صنایع و مدیر خودروسازی و ... در ایران پیشنهاد نصب این سیستم و پیاده کردن اون رو روی پیکان و سمند خواهند داد.... ما کجا و اونها کجا.... ایران هنوز در حال دست و پنجه نرم کردن بستن خط تولید پیکان و اونها دارن ماشین پرنده تولید کنند. تصور کنید پیکان و وانت نیسان پرواز کنند!!! خوراک خنده است.

          

 Thomas Beatie تا حدود ۱۰ سال قبل یک خانم بوده است و مبتلا به بیماری ترانس سکچوال بوده. در این بیماری فرد مبتلا از نظر جسمی و فیزیکی یک جنسیت رو داره ولی از نظر ذهنی و هویت روانی_جنسی ،جنسیت متضاد رو داره. مثلا از نظر آناتومیک زن و از نظر روانی مرد هست و کاملا رفتارها و ذهنیات و تمایلات یک مرد رو داره. این اقای توماس - که قبلا خانوم تریسی بوده، در حدود ۱۰ سال قبل تصمیم میگیره که بالاخره تکلیف خودش رو یکسره کنه و تغییر جنسیت بده.و برای اینکار شروع به هورمون درمانی میکنه و با استفاده از عمل جراحی هم سینه هاش رو برمیداره ولی اندامهای داخلی مثل رحم رو نگه میداره و بالاخره حدود ۵ سال قبل با یک خانومی که به علت بیماری قادر به بچه دار شدن نبوده ،ازدواج میکنه و این ازدواج هم کاملا قانونی به ثبت میرسه.البته این خانوم از ازدواج قبلیش دو تا دختر ترگل ورگل داره که تقریبا همسن توماس خان هستند و خود خانم هم همسن مادر آقا توماس هستن ولی خوب دیگه.... یه چیزایی کار دله!!!!

به هر حال چون توماس خیلی خیلی دلش میخواسته که بچه داشته باشه و نظرش این بوده که علاقه به بچه دار شدن یک علاقه انسانی است و ربطی به مرد و زن بودن آدمها نداره و از طرفی خانمش هم نازا بوده،تصمیم میگیره خودش جور بارداری رو بکشه و از اونجایی که سیستم های داخلیش سالم بوده با استفاده از لقاح مصنوعی بالاخره باردار میشه و الان حدودا ۶ ماهشه و بچه هم سالمه و جاتون خالی اگر ببینید که چطور و با چه ذوقی تعریف میکرد که بچه اش بهش لگد میزنه و اتاق بچه اش رو نشون میداد و زنش و دخترهای زنش هم کلی ذوق میکردن.این هم جمله خود آقا توماسه که در حین رویت سونوگرافی نقل کردن:

"I can't believe it. I can't believe she's inside me," Mr Beatie said while watching the ultrasound image. "We see her as our little miracle"...

 اینجا ایران است و به گفته آقای احمدی نزاد در دانشگاه کلمبیا "ما ترانس سکچوال در ایران مانند کشورهای دیگه نداریم." شاید بهتر باشه بگیم این بنده های خدا حق نفس کشیدن رو ندارن.

نظرات 3 + ارسال نظر
احسان سه‌شنبه 27 فروردین 1387 ساعت 21:11 http://nagofteh-ha.blogsky.com

من فکر می کنم اگه این آقا تصمیم درست می گرفت و خودش رو زن می کرد... الان خیلی راحت تر بود.... درسته زن شدن یک کم دردش بیشتره اما حداقلش این قدر رسوایی به بار نمی اومد!!

پروانه چهارشنبه 28 فروردین 1387 ساعت 14:55 http://www.parvazbaparwane.blogspot.com

ّامیدوارم در آزمون آی الز نمره ی خوبی بیاری.
.
چند روز پیش زنگ زدم خونه دوستم پسرش که در دانشگاه شریف تر پنجم درس می خونه گوشیو برداشت، در بین حرفاش گفت سال دیگه این موقع دیگه کم کم وضعیت ما معلوم میشه. تعجب کردم آخه چه وضعیتی ؟؟ گفت دانشجوهای شریف ترم پنج درخواستاشونو برای کشورهای دیگه می فرستن تا نتیجه ش بیاد میشه ترم هشت!!!
می بینی اصلن میرن شریف که راه برای رفتنشون باز شه و دولت ایران هم میگه: به سلامت!
...
به گفته رییس جمهور محترم ما اصلن از این مشکلات مردای ترک نداریم پس اصلن بهش فکر نمی کنیم...(صدای شلیک خنده ی حاضرین در او ن جلسه سخنان گهر بار ایشان در گوشت نمی شنوی؟؟)

مرصی...خدا ازتون بشنوه.

بله چند تا از دوستهای من هم عازم آمریکا هستند که از طریق شریف اقدام کردند. نیروهای خیلی مستعد و باهوشی هستند واقعا حیفه.

مگه میشه صدای خنده هایی رو که تلوزیون ایران سانسور کرد رو نشنید.

حسام شنبه 31 فروردین 1387 ساعت 07:54 http://hessamm.blogsky.com

امیدوارم در امتحان موفق باشی و نمره بالای ۸ بیاری پوز احسان بخوره!
بابا... خارجی... مهاجر... مستعد... هنوز نرفته به دولت می گی گاورمنت؟! تو بری اونجا دیگه چی می شی!
در ضمن اگه می خوای از اونجور آدم هایی که می گن اینجا نداریم ببینی یه سر برو پارک دانشجو تا انواع و اقسام مختلفشون رو از نزدیک تماشا کنی!

اونهایی که شما می بینید بنده های خدا هیچکدوم حق کار و فعالیت اجتماعی ندارن حتی از مدارس و دبیرستانها هم اخراجند... فقط توی پارک دانشجو هم نه بلکه توی پارک لاله انواع و اقسام رو می بینیم...


پس داریم و رئیس جمهور گفت که ما اصلا از اینا نداریم ... شاید تا حالا توی پارک دانشجو و لاله نرفته!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد