روسپیگری در ایران

............ «براساس تحقیقی که به تازگی در شهر تهران انجام شده پدیده روسپیگری در متاهل ها بیش از مجردها دیده می شود.»   

. . . .    منبع خبر 

سیدنی

                        

اگر می خواین حداقل ۸۰ سال عمر کنید و ۸۰ سال کیف کنید و بدون آلودگی و استرس و با امید به آینده و کار و پشتوانه و در امنیت خاطر زندگی (زندگی نه زیست) کنید به سیدنی برین.      

                                                                    

سیدنی نماد شهر استرالیا است. این شهر تقریبا همسن تهران است. شهری با ۲۰۰ سال قدمت که امروزه به اولین مکان برای جذب گردشگر در آسیا تبدیل شده است. جمعیت ۴ میلیون نفری از اقوام و نژادهای مختلف دنیا در این شهر به راحتی و امنیت کامل در ۷۰۰ محله کنار هم زندگی می کنند. هاربربریج و اپرا هاووس دو منطقه معروف سیدنی هستند که روزگاری هاربربریج بزرگترین برج این شهر بود. این شهر دومین شهر با کیفیت قاره آسیا و دهمین شهر با کیفیت جهان در سال ۲۰۰۸ معرفی شد. سیدنی سالانه پذیرای ۲۰ میلیون جهانگرد است.

                  

امنیت و زیبایی و آرامش سیدنی زبان زد خاص و عام می باشد و کسانی که به این شهر سفر می کنند حاضر به ترک آنجا نمی باشند. سیدنی با تولید ناخالص داخلی: ۷۶۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار و جمعیت : ۴ میلیون و ۲۹۷ هزار نفر مید به زندگی: ۷۳/۸۰ سال بعد از شهر های: زوریخ، وین، ژنو، ونکوور، اوکلند، دوسلدولف، مونیخ، فرانکفورت، برن، در رده دهمین شهر با کیفیت دنیا قرار گرفت.

                      

لازم به ذکر است که علاوه بر سیدنی شهر های مانند ملبورن، سنگاپور، توکیو و اوکلند از شهرهای با کیفیت قاره آسیا هستند. 

به یاد خسروشکیبایی

 

 به یاد  خسرو شکیبایی

                      

                

خسرو شکیبایی از بازیگران توانا و خلاق ایران بود که سبک خاص بازیگری اش او را متمایز  و موفق کرده بود.... روحش شاد و یادش گرامی باد.

            

    منبع خبر