با یک خط چی میشه کشید

شکل زیر با یک مداد و یک خط کشیده شده است نقطه شروع روی بینی عکس است. به تاریخی که عکس کشیده شده توجه کنید. فوق العاده نیست؟؟

 

حال با یه خط چی میشه کشید؟؟

            

                

نوشته زیر عکس:

ALL DONE WITH A SINGLE STROKE OF THE PEN

Copyrighted 1884, by the Publishers, KNOWLKS & MAXIM

با یک هفته تاخیر

                                      

                                                  

جمعه هفته پیش در تاریخ 08-08-08 و در ساعت 08:08 المپیک پکن رسما افتتاح شد. الحق و الانصاف افتتاحیه باشکوهی بود که تمام بینندگان رو پای شبکه های تلوزیونی جهان میخ کوب کرده بود که در این میان از این شکوه و عظمت در تلوزیون ایران طبق معمول خبری نبود. افتتاحیه المپیک پکن نمادی از سنت و تکنولوژی بود که خیلی از خبرگزاری ها دلیل  زیبایی افتتاحیه رو نیروی انسانی اون می دونن اما از دید من تمام به امر مدیریت و کارآیی و قدرت برمیگرده.

اون همه ابهت و شکوه و زحماتی که دولت چین برای افتتاحیه کشیده بود با یک کار کوچولو زیر  سوال رفت. در افتتاحیه دختر کوچولوی چینی با سارافون قرمز و موهای خرگوشی به نام Lin Miaokeشعری رو در مورد صلح و کودکان و ... خوند که بعدا تحقیق به عمل اومد که اون دختر فقط داشته لب خونی می کرده و خواننده اصلی دختر بچه دیگه ای بوده به نام Yang Peiyi که به دلیل اینکه دندونهای سیاه و صورت زشتی داشته در دیدها ظاهر نشده و فقط از صدای اون استفاده کردند که این مطلب همه پیچید که افتتاحیه به قیمت شکسته شدن قلب یک کودک تمام شد. آخه نیست اونهایی که آوردن هوری و پری بودن .......

           

لانه کبوتر بازی های المپیک چین به قدری زیبا طراحی و ساخته شده که عقل هر بیننده ای را مدهوش می کنه خدا قسمت کنه از نزدیک ببینیمش. سالن هایی که برای بازی ها جداگانه ساخته شده ان یکی از یکی زیبا ترن و در دنیا تا کنون یک چنین افتتاحیه ای نداشتیم کار کشور بعدی خیلی سخت شد....

ایران هم که خوب داره نتیجه می گیره و همینطوری مدال و اگر هم مدال نشد رتبه های بالا مثلا در بین ۴۰ نفر رتبه ۳۵ و یا در ۶۷ نفر نفر ۶۵ ام.

تا حالا فکر کردین اگر المپیک بیافته ایران چی میشه؟؟؟؟؟ بهتره بهش فکر نکنین چون اصلا از اون غیرممکن های ناممکنه و از جمله کارهای هرگزه امنیت توریست ها و هتل و ترافیک و جا و از همه مهمتر بازی های بانوان و مترو و حمل و نقل و ... اگر قرار باشه این اتفاق بیافته با یه دست دختر بچه های محجبه کاراته باز این کار میسر نیست باید از الآن اقدام کنند تا 30 سال بعد در اون صورت شاید بشه کاریش کرد... یادم رفت از همه مهمتر عمراً نتونین یه گروه ایرانی رو یه شکل وادار به انجام یه کار درآن واحد بکنید هیچ کدوم سر جای خودشون نمی ایستن و به امید نفر بعدی وظیفشونو انجام نمی دن.

اینجا هم می تونین نتایج المپیک رو ببینین.... تا کنون چین با ۲۰ مدال طلا و ۷ نقره و ۵ برنز در رنکینک اول است و آمریکا و کره و استرالیا بترتیب در رتبه های بعدی هستند.

   

اینم چند تا عکس از المپیک:

              

 

                

          

         

           

بداند ... نداند

آنکس که بداند و بداند که بداند
اسب خرد از گنبد گردون بجهاند
 آنکس که بداند و نداند که بداند
بیدارش نمایید که بس خفته نماند
 آنکس نداند و بداند که نداند
لنگان خرک خویش به منزل برساند
 آنکس که نداند و نداند که نداند
در جهل مرکب ابدالدهــر بماند

                   
 درکشورما وضع چنین است بدانید:

            
آنکس که بداند و بداند که بداند
باید برود غاز به کنجی بچراند
 آنکس که بداند و نداند که بداند
بهتر برود خویش به گوری بتپاند
 آنکس که نداند و بداند که نداند
با پــارتی و پــول ، خر خویش براند
 آنکس که نداند و نداند که نداند
بر پست ریاست ، ابدالدهر بماند