گلدن گروپ

چند سال پیش دقیقاً اواخر اردیبهشت ماه سال 1386 که من و احسان به فکر مهاجرت از ایران بطور جدی در ذهنمون شکل نگرفته بود، به یه مسافرت دوستانه رفتیم که نتیجه اون این شد که خودمون رو در تاریخ نهم خرداد ماه همون سال در حدود ساعت سه و نیم بعدازظهر، توی شرکت گلدن گروپ یا گروه طلایی در حال امضای قرارداد دیدیم ... این شرکت از طریق یکی از دوستان نچندان نزدیک به ما معرفی شد که کارهای مهاجرت به استرالیا را انجام می داد در اون زمان استرالیا مثل الآن خیلی داغ و خبری هم از تبلیغات ماهواره ای  هم نبود و ما حقیقتاً وکیل دیگری رو سراغ نداشتیم. سر گلدن گروپ کاملا خلوت بود تا حدی که وقتی من تماس گرفتم برای مشاوره خیلی مؤدبانه ازم خواستند تا همون روز برم و خب ما هم برنامه هامون رو درست کردیم تا اونجا باشیم این در حالیه که وقتی الآن شما تماس میگیرین چند تا منشی دارن که ارث باباشونو از شما طلب دارن... بماند... وقت مشاوره حداقل 2 تا 3 هفته بعد به شما میدن گاهاً هم تماس نمیگیرن. 

                      

توی جلسه مشاوره یه آقایی به اسم میرابیان که یه روانشناس بود ما رو متقاعد کرد که اونجا خیلی خوبه و شما هم که بیشتر از امتیاز مورد نظر دارین پس هر چه سریعتر اقدام کنین!!! در این حین هم از تصاویر زیبا و تخیلات خودش چیزهایی قشنگ رو برای ما تجسم میکرد، که این تصاویر به جذب مشتری به این شرکت خیلی خیلی کمک میکرد... خلاصه در جلسه بعدی که مسوول پروندمون خانومی به اسم میرغفوریان مشخص شد برای ما حساب و کتاب کرد که کی شما راهی هستین. اول که پرونده ما رو دید گفت که خیلی پرونده شاینی دارین و من خیلی امیدوارم که کارهاتون روتین باشه و... اما الآن بهمون میگه که پروندتون خیلی سنگینه و حالا حالا ها کار داره... خلاصه به ما گفت که سوابق کاری و بقیه مدارک رو بیارین، بعد که ما اینها رو تسلیم کردیم گفت که منتظر باشین که هرآن ممکنه بیان برای استعلام که احسان هم بخاطر این قضیه خیلی از پیشنهادات کاریشو رد میکرد و شاید هم هر روز استرس استعلام رو داشت کی می دونه؟؟ اینها در صورتی بود که ما بعداً متوجه شدیم که استعلام بعد از مرحله مدیکال و یا کیس آفیسر انجام میشه یعنی تقریبا 12 ماه بعد از مرحله اسسمنت. 

                       

در مرحله دوم هم از ما ضمانت مالی خواستند... که در مشاوره اول با اقای روانشناس میرابیان حرفی از ضمانت مالی مطلقاً به میان نیامد. این رو هم من و هم احسان سرش مطمئنیم... بماند... تمام مراحل رو کم و زیاد انجام دادیم این در صورتی بود که هیچگونه همکاری در هیچ زمینه ای، گلدن گروپ به ما نکرد، مدارک رو حی و حاضر از ما میگرفتن چک میکردن و پول پستش رو هم خودمون می دادیم ... شاید هم با دروغ ها و وعده های غلطش سعی کرد مشتری جذب کنه اما این رو نمیدونن که پولی که دریافت میکنن بدون رضایت مشتری برکتی براشون نخواهد داشت... هر چند لازمه بگم که "اینجا ایران است" و این پولها از گلوی همه پایین میره یه لیوان آب خنک هم روش.  

                  

بعداً متوجه شدیم که وکلایی هستن که شما مستقیم باهاشون صحبت میکنین چون مدیران گلدن گروپ جزء سکرت هستن و دیدن و حتی برای صحبت کردن با اونها که سهله با کارمندان دون پایه که کار پرونده ها رو انجام میدن باید یه دلیل قرص داشته باشی ... هم پول بده هم حرص بخور هم بیحرمتی واقعاً مسخره است. 

                

مسخره تر از اون اینه که ، این خانومی که مسوول پرونده ماست حتی نمیدونه ما تو چه ماهی هستیم ... یه نوچه هم داره که قبل از صحبت با خودش باید با اون حرف بزنین.... هفت خان رستمه دیگه 

                 

به تمام اونهایی که قصد مهاجرت و یا اخذ ویزای استرالیا و کانادا و ... رو دارن پیشنهاد می کنم خودشون اقدام کنند و اگر نمی تونن وکلای زیاد و مقرون به صرفه تری هستند که به اونها سر بزنند مانند: هما حضرتی، خاضع، محمودی،اسکندری و... ولی توصیه می کنم که سراغ گلدن گروپ هم نرن... واقعاً پشیمونم که اینجا رو انتخاب کردم وقتی با بقیه بچه ها مقایسه می کنم میبینم اینجا هیچ کار شق القمری نکرد. جدیداً هم که چند تا شرکت دیگه با نام های آپولونیا کالج و wip زده که اونها هم همین گندن. 

                      

قبلا هم یه پست اینجا در این زمینه نوشتم به اسم " دردسرهای استرالیا ''   

                      

               

اگر در مورد گلدن گروپ چیزی می دونید بنویسید تا دوستانتون رو راهنمایی کنید...

نظرات 69 + ارسال نظر
Hazhar دوشنبه 11 شهریور 1387 ساعت 16:02

با درود
من درد مشترکم مرا فریاد کن.
بنده و همسرم شرایط مشابه شما رو داریم
اگه علاقه داشتین با هم مکاتبه کنیم تا بیشتر از اوضاع هم خبر داشته بایم.
با سپاس
{دو ارسال قبلی با مشکل مواجه بودند این ارسال مجدد است}

فکر خوبیه...موافقم.

احسان دوشنبه 11 شهریور 1387 ساعت 20:53 http://nagofteh-ha.blogsky.com

واقعیتش اینه که نه تنها گلدن گروپ بلکه تمام وکلا خیلی دل نمیسوزونن. همه به فکر جیب خودشون هستن. روند کار هم طوریه که خیلی وکلا کاری ندارن در طول پروسه انجام بدن بغیر از چک مدارک ارسالی.
ولی در کل این گلدن گروپ با اون کارمندای پیزوریش که همیشه سرشون با یکجاییشون پنالتی می زنه بدتر از بقیه است.
الان اگه یکنفر بخواد اقدام کنه فکر کنم ما خودمون بتونیم بهتر از اونها وکالتش رو به عهده بگیریم!!!

پیزوری صفت خیلی خوبی در وصف کارمندان این شرکت فکسنی

مهدی سه‌شنبه 12 شهریور 1387 ساعت 08:14

منم با این شرکت اقدام کردم اتفاقا مسول کارم هم خانم میرغفوری بود . باید بگم این خانم خیلی دقیق است و همه نکات را در نظر می گیرد خیلی دلسوزم هست.تنها مشکل این خانم که مشکل همه وکیل ها است اینه که سفارت استرالیا زمان بررسی پرونده هاش با هم فرق می کنه و قانون نداره و اینها را هم به درد سر انداخته برای آرامش شما فقط باید بگم خانم میرغفوری به من گفت که کارت 1 ساله درست می شه ولی متاسفانه 2 سال کارم طول کشید که از این بابت منم خیلی شاکی شده بودم و حتی فکر می کردم سرم کلاه گذاشته اند ولی جواب من بعد از 2 سال به خوبی و خوشی آمد . منم جوری شده بودم که زنگ می زدم می گفتم بابا یا بگید رد شدم یا قبول هر دو تاش برام عالیه اینجوری بلاتکلیفی خیلی بده و از این حرفا.

اره بلاتکلیفی پدر آدمو درمیاره ولی اینکه وکیلت درکت نکنه یه طرفه دیگه و یا جوابت رو نده. من خودم ترجیح میدم که با جایی قرارداد میبستیم که با وکیل مستقیم و یا حداقل با مشاوره خودش در ارتباط بودیم نه با ۵ طبقه بعد از اونها...

الان ویزای شما اومده؟؟

Hazhar سه‌شنبه 12 شهریور 1387 ساعت 12:20

بله از مزایای این گلدن ساختن وکیل های مجرب از موکل هاشونه.

بله... این هم از مزایاش

Omid سه‌شنبه 12 شهریور 1387 ساعت 23:06

خوب شما بیا بخاطر
1-اسفالت دکون اون نامردا
2-کمک به ملت همیشه در صحنه
3-بالا رفتن امار سایت
و...
تجربت رو publish کن!

بهار چهارشنبه 13 شهریور 1387 ساعت 00:04

سلام
من هم از دست اینا دیوونه شدم.من پرونده ام دست هاشمی هست که فکر می کنه سفیر استرالیا در ایرانه.کارمند مسول پرونده ام هم که همش مرخصی .انقدر زنگ زدم تا بهم گفتن که بله شما کیس آفیسر داری.می گن که تلفنی پرسیده اند که من بهشون مشکوکم.۱۱ ماه که صندلی اجاره کرده ام تو آرایشگاه و ۲ تا بچه رو اسیر کردم میکشم از این ور به اونور.برای انکه این خنگا نمی دونستن که کی بازرس می آد.فقط قرطی بازیشون خوبه.اسم کیس آفیسر رو هم بهم نمی گن.واقعا دیوونه خونه است.

حتما بخواه که نامه کیس آفیسر رو بهت نشون بدن ... بله متاسفانه اینجورین جون میدن برای اینکه کراوات بزنن و تو سمینارهاشون کافی میکس بدن مردم. اسم هاشمی رو زیاد شنیدم و خانوم میرغقوریان هم زیر نظر اون... چقدر از این آدمهای هیچ کاره که فکر میکنن کسی هستن بدم میاد یکی نیست بهشون بگه شماها با پول ماها سر پایین.

سحر چهارشنبه 13 شهریور 1387 ساعت 12:10

سلام
ما هم متأسفانه د چار همین مشکل هستیم . بدبختی اینجاست که این گلدن گروپی ها به ما گفتن سه سال سابقه ایی که نداری رو الکی از یجا بگیرو بیار هیچ مشکلی نیست ما هم اینکارو کردیم حالا از استرس اون خواب نداریم ! نمی دونم واقعا چه پولی ایی که اینا میگیرن و چه جوری از اون گلوشون میره پایین . با آینده مردم بازی می کنن!

سحر جان غصه نخور ما هم ۲ سال همینجوری جور کردیم دادیم. همه تو سن و سالهای ما اینطورین... ما هم استرس استعلام از اون محلها رو داریم . ان شاءالله به خیر میگذره.

نادر چهارشنبه 13 شهریور 1387 ساعت 23:00

فرشته خانم با سلام
من هم با گلدن قرارداد بستم ولی شانسم مثل شما نبوده و راضی هستم
البته یک مطلبی را می خواهم بگویم ناراحت نشوید
مقداری هم خود شما مقصرید که روی زمانها حساب کردید چون واقعا نمی شود روی آن حساب کرد حتی اگر خود وکلا بگویند و خود شما در سایتهای مختلف مغایرت زمانها را می بینید
موفق باشید

بله در این زمینه من باید بیشتر تحقیق میکردم و پرس و جو. اما بحث زمان و ... یکطرف قضیه بی ادبی اینا که درست جوابتون رو نمیدن به طرف دیگه بیشتر از این بابت ناراحتم که پیگیر کارها نیستن ما نامه کیس افیسرمون که اومده بود به ما اطلاع نداده بودند تا خودمون زنگ زدیم پرسیدیم این خیلی بی انصافیه. و اینکه گلدن گروپ چون وکیل مهاجرت نیست آدم بیشتر استرس داره.

محسن پنج‌شنبه 14 شهریور 1387 ساعت 09:15 http://after23.blogsky.com

اصلن کاش من می دونستم که شما چرا می خواهید ایران را ترک کنید.
نام ایران هنوز هم زیب وبلاگ وزین شماست.
هر چند با باری منفی.

من برای این ایران رو ترک میکنم چون عاشق وطنم هستم و دوست دارم ایران برام زیبا بمونه و همچنان بپرستمش. اون بارهای منفی هم که شما میبینین ماله دولته نه من.

آندره یکشنبه 24 شهریور 1387 ساعت 14:08

سلام.خوبید؟
من لینک وبلاگتون رو توی سایت مایگرنت هلپ دیدم.
منم متاسفانه توی دام این شیادین افتادم.توی جلسات مشاوره بهم گفتند که فعلا هیچ نیازی به آیلتس نداری بعدا میتونی آیلتس بدی در حالیکه بعدا فهمیدم که بدون آیلتس اسس نمیشی.این تنها دروغشون نبود.اگه بخوام دروغهاشون رو بگم لیست بلند بالایی میشه!
قبل از اینکه بهشون پول بدم اون دخترهای جوون اینقدر زنگ زدند به موبایلم که من خجالت میکشیدم. الان که پول دادم سالی یک دفعه هم سراغ ازم نمیگیرند.
میدونی یک جورایی برام خوب شد چون خودم رفتم دنبال همه کارهام و جواب اسسم هم اومد خوشبختانه.
درس بزرگی بود برام اولا که مردم کشورم رو بهتر شناختم.فهمیدم که چقدر راحت دروغ میگن و چقدر راحت پول مردم رو میخورن و یک آب هم روش.
بعد درس شد برام که به هر کس و ناکسی اعتماد نکنم.
دست آخر هم انگیزه ای شد برام که دنبال کارهای مهاجرتم رو تا اخرش برم.
قربانت!

سلام بر شما آندره عزیز از قدیم گفتن عدو شود سبب خیر. اسستون مبارکتون باشه و خیلی خوب شد که خودتون دنبال کارهاتون رفتین... در جواب کارهایی که مردم می کنند باید بگم: اینجا ایران است دیگه.

حمید شنبه 30 شهریور 1387 ساعت 13:39

سلام دوستان

من هم پروندم رو با گلدن گروپ فرستادم از اسسمنت تا سازمان مهاجرت
عقیده من اینه که کسی که داره برای یه همچین کار بزرگی اقدام می کنه باید خودش هم اطلاعات داشته باشه
مسئول پرونده من اتفاقا همین خانم میرغفوریان هست
دلسوز مسئول و محترم من روز اول گفتم از شما صداقت می خوام وا واقعا تا این لحظه غیر از این رو ندیدم و حتی خیلی جاها من در مورد پروندم شاید نظر بدم و نظر خودم رو دخیل کنم
شاید اونها وکیل نباشند ولی آیا بی نهایت پرونده دیدن ؟ آیا جلوی بسیاری از اشتباهاتی رو که دوستان خودم با ارسال سرخود به اداره مهاجرت مرتکب شدند رو می تونن بگیرن یا نه

در هر حال من اگر کسی دچار مشکل میشه میگم خودش نا آگاهانه با موضوع برخورد کرده

دوست عزیز همیشه همه که ناراضی نیستن!!! خیلی خوشحالم از اینکه شما از دسته افراد راضی هستین.

وقتی شما برای مشاوره به یه مرکز و یا دفتری که اینقدر مدعی کار مهاجرت است مراجعه میکنین چه چیزی توقع دارین؟؟‌ اینکه به شما تمام مسائل رو رک و پوست کنده و درست نه اشتباه بهتون بگن. متاسفانه اون موقع که ما اقدام کردیم خبری از اینجور وبلاگ ها و سایت های راهنمایی نبود. در ضمن اینکه هزاری هم که شما اطلاعات و آگاهی کافی داشته باشین و کسی درکتون نکنه چی؟؟؟ ما هم گلدن گروپ رو بخاطر تعداد پرونده هاش و سابقه کارش در این زمینه انتخاب کردیم . توکل به خدا و اینکه ان شاءالله تا آخرش راضی باشین.

شهرام یکشنبه 31 شهریور 1387 ساعت 14:14

با سلام
عزیزانم گلدن گروپ این قدر خراب کاری کرده که با این که کانال GEM TV مال خودشونه دیگه جرات ندارن به اسم گلدن گروپ تبلیغ کنندد اونا اکسرا با نام WIP یا WIPK تبلیغ می کنن
یا برای کاراشون با نام شرکتهای دیگه
3 تا برادر هستند و یه خواهر
2 تا از برادر ها تهران هستند و یه برادر دیگشون مدیر دبی و یه برادر چهارمی دیگه هم مدیر دفتر شیراز
خواهرشون هم انگلستان
من تا آخر یه چیزی را تحقیق نکنم جلو نمیرم
هر کی با این شرکت تقرار داد بسته سرش کلاه رفته شما خیلی راحت خودتون میتونستید از سفارت اقدام کنید
اگه راست میگن آدرس وکلایی که در استرالیا با اونا کار می کنند را ازشونن بگیرید که باهاشون مکاتبه کنید اگه بهتون دادند
اونا فقط ار عدم آگاهی ما استفاده می کنند
حتی اون ها هم مکه شرایط ندارند بهشون چیزی نمیگن و وقتی قرارداد بسته شد کنسل میکنند و 20% از اون بنده خدا می گیرند
مشاور من آقای حقانی بود و اون منشی ایشون خانم شیرین حنیفه که الانن مجریهه برنامه سینمایی GEM TV هستش
آقای حقانی از روز اول اینقدر آسمون ریسمون کرد اینقدر خالی بست که دلم می خواست بهش بگم خر خودتی
ولی منشی اون خانم حنیفه وقتی تماس می گرفت اینقدر قشنگ و با محبت صحبت می کرد که من رون نمیشد سر قراری که برام تایین می کنه نرم
حرف آخر
با هر کس که کار کنید بهتر از اینه که با این بی پدر مادرا قرار داد ببندیدد و جیب این ها را پر کنید

سلام شهرام عزیز... من واقعا نمی دونستم کانال GEM ماله اونهاست... من و همسرم اون موقع وقتش رو نداشتیم خودمون اقدام کنیم امیدوارم دوستانی که می خوان از این به بعد اقدام کنند این نوشته ها بهشون کمک بکنه و خودشون برن سراغ کارشون چون واقعا این دفاتر مهاجرتی براشون هیچ غلطی نمی کنه.

بهار شنبه 6 مهر 1387 ساعت 22:32

خیلی بی انصافی می کنید. من هم از طریق همین شرکت اقدام کردم و کارم خیلی به موقع انجام شد. من که نمی دونستم چه مدارکی و با چه فرمتی آماده کنم که اونها من و خیلی خوب راهنمایی کردن. الان هم پروندم مهاجرتهه. تستهای مدیکال رو هم انجام دادم و منتظر ویزا هستم. در مورد وکلای دیگه هم تحقیق کردم و تعجب می کنم که چطور خبر نداری هزینه اونها به خصوص هما حضرتی خیلی بیشتر از گلدن گروپه!!!!!!!! در ضمن 2تا از دوستای من تابستون همین امسال ویزاشون اومد که اونها هم از همین شرکت اقدام کردند.

ما که نمی گیم هر کی با این شرکت اقدام کنه ویــــــــــــــزا نمی گیره عزیزم بحث چیزه دیگه ایه... در مورد هزینه هم البته اونهاکمترن چون وکیل نیستن و زبونم لال روم به دیوار اگر اتفاقی برای پرونده هامون بیافته میفهمیم. کلا پیشنهاد ما و دوستان اقدام کرده اینه که اونهایی که می خوان اقدام کنن خودشون اقدام کنن خیلی راحت تر و به صرفه تره!!!

شاهین شنبه 13 مهر 1387 ساعت 18:03 http://Rule123.blogsky.com

سلام دوست عزیز
من با خانمم میخوایم اقامت استرالیا بگیریم.اما اطلاعات ما در این مورد خیلی کمه در واقع اصلا اطلاعاتی نداریم واسه همین میخواستیم از طریق گلدن گروپ اقدام کنیم که من به وبلاگ شما بر خوردم و مطالب مربوط به گلدن گروپ رو خوندم به نظر شما من چیکارکنم یه راهنمایی بفرمائید.
ضمنا اگه از طریق سفارت اقدام کنم اصلا مراحلش رو نمی دونم چی به چیه میشه لطفا کمکم کنید...
در ضمن لیسانس کامپیوتر نرم افزار دارم

بابت اقدام برای استرالیا از دید من بهتره به سفارت مراجعه کنین و خودتون اقدام کنین اینجوری حدود ۳ تا ۴ میلیون تومان توی جیبتون می مونه ... مراحلش هم خیلی ساده است شما هیچ کار خاصی نمی کنین مدارک رو به زبان فارسی تهیه می کنین و ترجمه و مهر برابر اصل و امور خارجه و غیره تشکیلات پای خود دارالترجمه ها است. به سفارت که مراجعه می کنید یه فرم بهتون می دن که مدارک اولیه برای اقدام چیه؟؟ خیلی راحته کلا در چند مرحله ازتون مدرک می خوان که اگر اسس بشین بقیه اش دیگه کاری نداره. اما فقط برای پر کردن فرم ها باید حواستون باشه تا اشتباهی چیزی رو پر نکنین. در ضمن اینکه در ادامه کار تفسار پرونده دست خودتونه و خودتون می تونید هر وقت خواستید پیگیری کنید. خیلی از بچه ها خودشون اقدام کردن و موفق تر از ماها بودن.

سلام چهارشنبه 15 آبان 1387 ساعت 18:32

سلام دوستان. فقط برای اطمینان به دوستان مظلبی رو عرض میکنم.
من و همسرم با گلدن گروپ قرارداد بستیم. همه این موارد هم صحیح هستند اما هفته پیش که دقیقا ۱۴ ماه از لاج پرونده گذشته است برای چک محل کار آمدند. رشته ما آرایشگری است. دو نفر خواهند آمد. یک نفر سوال میکنه و دیگری فقط عکس العمل هارو زیر نظر داره. اگر باشید که چه بهتر. اگر نه مدارکی دال بر بودن شما میخواد . و حتما به شما تلفن خواهد زد. گلدن گروپ اطلاعات رو به شما نمیده که یک وقت ایرانی بازی در نیارید و با آفیسر یا اداره مهاجرت تماس بگیرید و کار رو خراب کنید. واقعیتش اینه که کارشون خیلی خیلی بی نظم و با بی احترامی همراه است. ولی تابحال بیش از ۸ ویزا توی پاسپورت دوستانم از گلدن گروپ دیدم و همه الان استرالیا هستند

alireza چهارشنبه 22 آبان 1387 ساعت 12:48

سلام.

من وقتی تصمیم به مهاجرت گرفتم به تمام شرکتها مثل همین گلدن گروپ سر زدم.

کاملا از برخوردهاشون و صحبتهاشون معلوم بود که صادق نیستند. حتی به نظر من اونقدر باهوش نبودند که فکر کنند این آدمی که میخوان بهش مشاوره بدهند ممکنه کمی اطلاعات در مورد پروسه کار داشته باشه پس کمتر دروغ بگن مثل زمان انتظار و عدم نیاز به آیلتز در ابتدا و ....

سعید جمعه 15 آذر 1387 ساعت 14:30 http://zisfon.blogfa.com

سلام

من مهندس معدنم رفتم اونجا گفتن کارت خیلی زود انجام میشه فقط نمره زبان ۶ میخواد بعد هم استخدام شرکت نفت شدم و با وجد همه تماسها و پیامک ها ی گلدن گروپ اقدامی نکردم ولی الان دوباره دلم میخواد برم کانادا.
لطفابا تجربه ای که داری راهنمایی کن که چه جوری و کجا مراجعه کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

موفق باسی دوست خوبم

سلام به شما من اصلا در مورد کانادا اطلاعی ندارم .... شرمنده ولی دوستانی هست کخ می تونن شما رو کمک کنن... اگر خواستی بری استرالیا می تونم یه کمک هایی بکنم.

نشاط یکشنبه 17 آذر 1387 ساعت 20:01

شرکت گروه طلایی آسیا , (گلدن گروپ) , یک شرکت بیگانه و سوء استفاده گر از افراد جوان علاقمند به مهاجرت است. این شرکت با داشتن پرسنل غالبا" خوش برخورد و دروغگو قادر خواهد بود با زبان چرب و نرم و توأم با امید واری , ذهن شما را هنگام قرارداد به سمتی ببرد که هیچ وقت به قرارداد یک طرفه این شرکت دقت نکنید و یا اگر هم دقت کنید متوجه نکات آن نشوید و مثل من پس از گذشت دو سال بستن قرارداد ( اقامت استرالیا از طریق تخصص) و هزینه کردن دو میلیون تومان به شما زنگ بزنند و فقط اعلام کنند در اولین مرحله که ارزشیابی مدارک شما متاسفانه قبول نشد و مبلغ پانصد هزار تومان از پول خودتان را به شما باز می گردانند و غالبا" مثل بنده از سن 30 سال می گذرید و یکی از مزایای مهاجرتتان را از دست خواهید داد و پول و وقتتان را بالا می کشند و بدلیل این قرارداد شان که کاملا" یکطرفه است دست شما به هیچ کجا بند نیست. به عنوان نمونه : در بند 4 قرارداد این شرکت کلاهبردار نوشته است اگر کار شما در هر مرحله ای متوقف شود که حتی شما مقصر نباشید 20 % از مبلغ کل قرار داد را از شما کسر می کنیم و پول شما را باز می گردانیم حال نکته جالب را برایتان تشریح می کنم شما در همان ابتدا مبلغ 800 پوند را پرداخت می کنید و مثل بنده در همان اولین مرحله , که ارزشیابی مدارک است اداره فنی حرفه ای استرالیا عشقش می کشه مدارک شما را مردود نماید (البته این دلیلی است که شرکت اعلام می کند خدا می داند واقعا" همین طور هست یا نه !!!) و طبق این بند 4 پول 800 پوند شما را با کسر 20% پرداخت نمی کنند بلکه کل قرارداد که 2500 پوند هست لحاظ می کنند و 20% آنرا از 800 پوند شما کسر می کنند این در حالی که یک پنجم مراحل را هم انجام ندادند و کل سهم کارمزد قرارداد را شما اخذ می کنند!
خلاصه اصلا" سمت این شرکت پیدا تون نشود که چهار تا جلسه مشاور ابتدا که به اسم رایگان می روید به سرنوشت پرداخت یک و نیم میلیونی تبدیل خواهد شد.
من از افرادی که مثل من توسط این شرکت متضرر شدند تقاضا می کنم از طریق ایمیل جمع شوید و طی یک فراخوان از شرکت گلدن گروپ شکایت کنیم

واقعا نمی دونم چی بگم ...
دوستانی که با پیشنهاد نشاط عزیز موافقن می تونن آدرس ایمیلشان را بذازن اینجا...

اشکان دوشنبه 18 آذر 1387 ساعت 08:58

با سلام.من هم یکی از کسانی هستم که شرکت گلدن گروپ با چرب زبانی مدت یکسال و نیم سر کار گذاشته و بعد با طرح مشکلاتی پرونده من را کنسل نمود.من اینطوری شنیدم که شرکت گلدن گروپ با جمع آوری پول مردم به تجارت در زمینه ملک و املاک در دوبی می پردازد.

من هم این رو شنیده بودم... والله چی بگم

یاشار دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 09:13 http://freshblog.blogsky.com

سلام من علاقه مند به مهاجرت استرالیا هستم
با شرکت گلدن گروپ مشاوره داشتم ولی دو دلم.ممنون میشم کمکم کنی.من دیپلم دارم و برای شرکت در دورهای فنی و حرفه ای میخواستم مهاجرت کنم.محیط اجتماعی استرالیا چه جوریه برای درس کار زندگی.شما رفتین حس تنهایی پشیمونی داشتید البته احسان خیلی بد میگفت در مورد استرالیا من رو ترسوند..موفق باشی

با توجه به اینکه شما رشت هستین بهتره با شرکتی قرارداد ببندید که در رشت هست و رفت و آمد براتون سخت نباشه! اگر با دیپلم بیایی اینجا کارتون خیلی سخته. حس پشیمانی نداشتیم ولی حس تنهایی شدید چرا!

چرا آدرس وبلاگ منو گذاشتین اینجا؟

یاشار سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 09:42

سلام.چون زیاد در مورد وب نمیدونم.نگفتین چرا احسان در مورد استرالیا بد میگفت؟اخه توی رشت شرکتی نمیشناسم و گلدن گروپ هم از طریق کانال جم شناختم .چرا با دیپلم سخته مشاور گلدن گروپ میگفت میتونی در دوره های فنی و حرفه ای شرکت کنی و بعد از فوق دیپلم اقامت میگیری.تا پایان دوره فنی هم سر کار میری و خرجت رو در میاری خونه هم ما واست میگیریم فقط خرج تحصیل سالی ۷۰۰۰۰۰۰ تومنه که باید از ایران به تو بدهند.نمیدونم میشه به حرفاشون اعتماد کنم.اینطور که اینها گفتند با خرج دانشگاه حدود ۲۴۰۰۰۰۰۰ میشه.وکلای دیگه رو نمیشناسم.البته میگفتند انگلیس هم برای تحصیلی میتوانی بروی ولی فکر کردم استرالیا بهتره.نگفتی محیط اجتماعی استرالیا از نظر کار و برخورد مردم و حمایت دولتی چه جوریه.ببخش خیلی سوال کردم ولی خواهش میکنم به همه سوالام جواب بده چون مطمعنن خیلی های دیگه دوست دارن جواب این سوالها رو بدونند.برات ارزوی موفقیت دارم.

احسان بد نگفته بود و تمام موارد رو برعکس نوشته بود... کلا آدم شوخیه! استرالیا خیلی خوبه مردم از همه جای دنیا هستن و دولت کم و بیش حمایتتون می کنه! اما اگر کار نداشته باشی خیلی سخت بهت می گذره و اینجا به دوستانی که با ویزای کار و تعطیلات میآیند و یا ویزای تحصیلی دارن کار نمی دن ! اولین سوالی که ازتون می پرسن؟ are you australian residentship? or do you have permanent visa?
اونا واسه خودشون یه چیزی میگن که جیب خودشون رو پر کنن دوست عزیز اگر میآیین اینجا زبانتون باید قوی باشه نه اینجا انگلستان هم همینطوره! اگر آدم پولداری هستی و از ایران تامین مالی میشی غصه هیچ کدوم از اینها رو نخوور و بیا استراالیا که خیلی از انگلستان بهتره! سایت دانشگاه ها برین و در مورد هزینه تحصیلی تحقیق کنین ... گلدن گروپ که پول خونه و خورد و خوراک و رفت و آمد شما رو که نمی ده که! می ده؟ کلا استرالیایی ها انسانهای بسیار شوخ طبع و خونگرمی هستن و تا نگاشون می کنی بهت لبخند می زنن.... دیگه چی می خوایی؟


من در مورد استرالیا زیاد نوشتم چرا اونا رو نمی خوونی؟

یاشار چهارشنبه 16 بهمن 1387 ساعت 08:39

ممنون که وقت میذاری و به سوالام پاسخ میدی.پولدار نیستم حدودا بتونم با خرج تحصیل ۲۰۰۰۰۰۰۰ جور ر کنم.گلدن گروپ میگفت اونجا کار زیاده و راحت کار پیدا میکنی و خرج خونه و خوراک و ...درمیاری فقط برای تحصیل باید از ایران ساپورت مالی داشته باشی.یه شماره حساب چهل ملیونی هم میخواست.ولی شما گفتین به ویزای تحصیلی کار نمیدن جا خوردم.تو یه جا خوندم که هزینه تحصیل شهروند رایگان و برای مهاجر کمک هزینه میدن این حرف درسته.راستی بعد دو سال اقامت میدن.من اگه بیام دیگه رو ندارم برگردم واسه همین نمیخوام اشتباه کنم.انگلستان میگفتند زبان را همونجا کالج یاد میگیری ولی استرالیا باید همین جا یاد بگیری.در ضمن من استرالیا کسی رو ندارم و اگه تنها بیام اذیت نمیشم.یه سوال دیگه:شما چه ویزایی داشتین و حدودا چقدر خرج کردین.با سپاس فراووووووان

یه چیزو در نظر داشته باش شما تحت عنوان مهاجر نمی آیی! مهاجر به کسانی اینجا گفته می شه که ویزای اقامت دائم دارن! گلدن گروپ هم که مگه نخووندی ؟ مگه بچه ها ننوشتن؟ حرف زیاد میزنه! کار ؟؟؟
شما با ابن پول راحت می تونی برای ویزای اقامت دائم اقدام کنی و خیالت هم از هر بابت راحت خواهد بود.
هزینه تحصیل هم به مهاجرین بعد از دو سال تعلق می گیره و بعد از ۴ سال هم سیتیزن می شین به شرط اینکه پرش کنین یعنی تو ۵ سال ۴ سال استرالیا باشین.
کمی صبر کن و با ویزای اقدامت دائم بیا کلا هزینه اش ۷۲۰۰۰۰۰ تومان در میآد که اگر خودت اقدام کنی نصف می شه!
ما هم اقامت دائم داریم.

ارمان جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 02:02

سلام من کسی هستم که دیگه خسته شدم از ایران اینقدر اینجا فشار زیاده هیچ ازادی ما اینجا نداریم یعنی دیگه حالم بهم میخوره از اینجا زندگی کردن شنیدم استرالیا کشور کم جمعیتی هستش برا مهاجرت به استرالیا چی کار باید کنم یه راهنمایی شما من رو بکن با تشکر

تشریف ببرین سفارت استرالیا در تهران و شرایط ورود به این کشور رو بخوونین و ببینین واجد شرایط هستین یا نه ؟ اگر نیستین خودتون رو واجد کنید یعنی اگر چیزی لازم دارن براشون تهیه کنین و بعدش هم ترجمه و تحویل سفارت به همبن راحتی!

یاشار جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 07:20

سلام.منظورتون از کمی صبر کن و با ویزای اقامت دایم بیا رو متوجه نشدم یعنی چه جوری و از چه طریقی باید اقدام کنم و چقدر طول میکشه؟و اگه با ویزای اقامت دایم بیام میتونم کار کنم؟در ضمن من شغلی بلد نیستم و بخاطر همین میخواستم در دوره های فنی و حرفه ای استرالیا شرکت کنم که گلدن گروپ میگفت با دانشگاه فرقی نداره و سالی هفت میلیون باید بدی من اصلا متوجه نمیشم لطفا برام توضیح میدی؟نگفتی اگه تنهایی بیام خیلی بهم سخت میگذره یا نه مثلا برای گرفتن خونه یا کار یا تنهایی.درامد چه جوریه در مقایسه با ایران.اگه میشه اسم یکی دو تا از شبکه های استرالیا رو معرفی کن که بشه از ماهواره دید.خیلی ازت ممنونم.موفق باشی به همراه احسان.

استرالیا چون نیم کره جنوبیه نه ماهواره می گیره و نه ماهواره هاشو کشورهای دیگه می تونن بگیرن ... بعضی شبکه ها رو اینجا ما کابلی می گیریم. شما که شغلی بلد نیستی و تخصصی نداری من چجوری بهت بگم درآمدت اینجا چقدر خواهد بود؟؟ پسر جان شما اصلا سابقه کار هم نداری و اصلا بهت ویزای اقامت دائم نمی دن. بهتره از همون طریق گلدن گروپ و با همون پیشنهادی که بهت دادن اقدام کنی! حواست رو جمع کن.

یاشار دوشنبه 21 بهمن 1387 ساعت 08:54

من توی رشت نمایشگاه کابینت چوبی دارم و سابقه هم میتونم نشونشون بدم و بخاطر همین میخواستم تو دوره فنی و حرفه ای شرکت کنم که بگم میخوام توی دوره اکادمیک این کارو یاد بگیرم که بتونم بعد فوق دیپلم اقامت بگیرم البته اینها رو گلدن گروپ به من گفت اینطوری میشه یا اگه راه دیگری برای اقامت دایم هست به من بگو؟نگفتین چه فرقی میان فنی و دانشگاه هست که گلدن گروپ میگفت فرقی نداره و سالی هفت میلیون باید بدی؟نگفتی اگه تنهایی بیام در مورد پیدا کردن کار یا خونه یا تنهایی خیلی اذیت میشم یا نه؟منظورتون از کمی صبر کن و با ویزای اقامت دایم بیا هم لطفا بگین.در ضمن من مدرک تاتر هم دارم که فکر نمیکنم به درد اونجا بخوره.لطف میکنی به سوالام جواب میدی مرسی

برادر عزیز شما که هنوز فرق بین دانشگاه و فنی و حرفه ای رو نمی دونی چجوری می خوایی گلیم خودت رو از آب بکشی بیرون؟
گلدن گروپ هم شما رو ساده گیر آورده این حرفا رو میری به اونا می گی اونا هم حوصله ندارن جوابتو بدن ...
شما برای ورود TAFE که گلدن گروپ می گه دانشگاست باید امتحان زبان آیتلس 5.5 داشته باشی می تونی بگیری؟
مدرک تاتر هم اینجا اصلا به درد نمی خوره. اینجا فوق دیپلم های ما رو هم قبول ندارن چه برسه به تاترمون.
منظورم این بود که برو دوره های زبان انگلیسی شرکت کن زبانت رو قوی کن و بعدش که امتحان آیتلس ات رو دادی با مدرک فنی و حرفه ایت می تونی برای ویزای اقامت دائم شرکت کنی ... باید کمی صبر کنی..

حمدی چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 03:46

سلام بر دوستان
من هم میخوام گفته های دوستمون را تایید کنم من هم با این شرکت قراردادبستم ولی بابستی عرض کنم که این شرکت با چند تا دختری که گذاشتن برای جوانها قر بدن یک کلاهبرادار و شیاد هستش بعد از 1.5 که منو دوندش اخرش هم کارم ردیف نشد و مبلغ 1800000 تومان متضرر شدم .تمامی قراردادها هم یکطرفه هستش که کاملا دست شما رو میبنده و در هر مرحله بخوای انصراف بده 20% از کل قرارداد رو که در حدود 800000 تومان میشه رو ازت کم میکنه. خواهشن با این شرکت که دزده قرار داد نبندید و به همه دوستان هشدار بدید.

پیمان شنبه 26 بهمن 1387 ساعت 17:58

سلام فرشته جان
اطلاعاتی که دادی خیلی واسم مفید و جالب بود.من هم تصمیم دارم به استرالیا مهاجرت کنم وقتی پرس و جو کردم از قضا این شرکت گلدن گروپ رو به من پیشنهاد کردند و گفتند که مطمنه چون خیلی ها رو تا حالا فرستاده.به نظرت چیکار کنم ؟ با یه وکیل استرالیایی تماس بگیرم بهتر نیست؟ اگه راهنماییم کنی خیلی ممنون میشم. البته این رو هم بگم که من با شرایط استرالیا آشنا هستم و تقریبا تصمیمم واسه رفتن قطعیه
موفق باشی

دوستان زیادی در همین قسم همین سوال را کردن و جوابشون هم هست یه زحمتی بکشین نظرات و پاسخ های همین جا رو بخوونین.

حامد شنبه 26 بهمن 1387 ساعت 22:58

سلام...امیدوارم خوش باشید و طعم ازادی و چشیده باشید و هیشه در طعم خوشش همراهتون باشه...

عذر می خوام تعدادی سوال داشتم از محضرتون که با اجازتون لیست وار و کوتاه مطرح میکنم...

قبل اینکه موضوع و سوال مطرح کنم اول باید بگم بنده میخوام برای ویزای تحصیلی اقدام کنم یا کالج با دانشگاه که شانس کالج بیشتر با توجه به شرایط خودم و تو پروسه تحصیلم درون استرالیل تقاضای اقامت دائم رو مطرح کنم..ا میخواستم در مورد پروسه اقامت دائم مشورتتون داشته باشم.

.بنده در حالل حاضر 19 سال دارم و دیپلومه هستم..میدونم روش نمیشه حساب کرد به عبارتی اصلا نمیشه روش حساب کرد...بهتر بود که این مدرک کارشناسی بود تا دیپلم..راستش بنده دوره های مختلف فنی در رشته it & web design گذراندم مدارکی هم دارم مثل ciw master designer certified از شرکت امریکایی prosoft و چند تا مدرک از موسسات داخلی..

میخواست بدونم که این ها امتیازی هستند برای پوشش ضعف لیسانس یا خیر ؟ و بعد اینکه بنده این مدارک ارزشیابی کردم توسط سازمان سنجش و اونا در حد لیسانس و یکم بالا پایین میدونن ایا مدرک اینجوری که به نوعی در برابر اون مدرک بین المللی و داخلی فنی ام در ازاش از بین میرن ارزشی داره ؟ کدوم ارزش بیشتری دارن مدارک بین المللی یا لیسانس ایجوری(که مثل لیسانس دیگه فول تایم نیست و در ازای مدارک دیگه صادر میشه ؟

مورد بعدی اینکه بنده portfolio نسبتا قوی هم دارم چون اکثرا پروژه ای و تکی کار میکردم تا اینکه 6 ماه یکجا مشول به کار شدم و بعد اومدم بیرون ار اون شرکت اما مدیرشون لطف داشتن به بنده و برام 2 سال سابقه کار رسمی رد کردن جای 6 ماه..استعلامش خطرناک نیست..دستمون یه دفعه رو نشه؟

نکته دیگه ام این هست که بنده هم ایلتس اکادمیک دارم و هم تافل..از لحاظ زبانی مشکلی ندارم...

نکته بعدی اینکه تقریبا تمام جغرافیا و فرهنگ مردم اسرالیا را کم بیش میدونم..مطالعات زیادی داشتم..اما با توجه به اینکه متاسفانه اشنایی اونجا ندارم میخواستم نظر محترم شما و همسرتون را در این مورد بدونم...

خیلی ممنونم...

حامد عزیز اصلا نیازی به این همه فلسفه و سابقه کار و مدارک جانبی نیست شما دیپلمت رو ترجمه کن و همراه آیلتس ات برای دانشگاه های استرالیا همراه با درخواست تحصیلی در اون دانشگاه براشون ایمیل کن حتما بهت جواب می دن و راه ساده ترش هم اینکه باهاشون تماس تلفنی داشته باشی و مدارک ات رو فکس کنی .... بعد هم مدارکت رو با پذیرش دانشگاهیت ببری سفارت استرالیا ... همین !

فقط باید شرایط مالی رو برای ویزای تحصیلی فراهم کنی!

راز شنبه 10 اسفند 1387 ساعت 17:36

سلام ازتون واقعا تشکر میکنم .فوق العاده این .براوووو...خیلی خوبه که شما اطلاع رسانی میکنین....زنده باد ایران و نام پر افتخار کورش و ردرود بر شما فرزندان ایران

hosein دوشنبه 10 فروردین 1388 ساعت 23:05

salam man hoseinam 1 sale ke ba apolonia kalej be englis raftam va his=ch moshleli ham baram pish naiomad

مجید یکشنبه 16 فروردین 1388 ساعت 17:39

با درود. خانم فرشته،100% در مورد گلدن گروپ باهاتون موافقم.
البته انها به من جور دیگه ای ضربه زدند.من چند سال پیش رفتم تا واسه اقامت استرالیا اقدام کنم. من کامپیوتر سخت افزار خوندم.مشاورم شخصی بود بنام کورنگی، که حالا که فکر میکنم بنظرم همون کور واسش کافیه.شرایطم و دید و گفت چون مدرکت سخت افزاره نه نرم افزار هیچ راهی برای مهاجرتت به استرالیا وجود نداره.من بعد از چند سال که سنم گذشت و موقعیت سنی ام رو از دست دادم، حالا میدونم که مرتیکه بیسواد مزخرف میگفت و فقط باعث شد که موقعیت مهاجرتم و از دست بدم.

آخ آخ چه ادمی بوده اون ......... چقدر اوشکول بوده! شما نباید به حرف یک نقر اکنفا می کردین هر چند الأن هم دیر نشده.... ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است!

آندره شنبه 26 اردیبهشت 1388 ساعت 16:11

سلام.نشاط گفته بود دوستانی که میخوان شکایت بکنند از این موسسه کثیف ایمیل بدن.من میخوام از طریق قانونی برم از ازشون شکایت کنم.فکر میکنم با اینکار شاید حداقل یک جورایی بشه جلوی کلاه برداری های آتی اونها گرفته بشه.
اگه خواستید بهم ایمیل بزنید.

دوست خوب شما می دونید که " شاید " نتونین از طریق قانونی در ایران از این موسسات شکایت کنین! چون همینجوریش هیچ قانونی واسه این موسسات نیست ولی تنها راهش اینه که بهشون مراجعه نکنین همین!

در هر صورت آدرس ایمیلتون اینجا هست و نشاط هم می تونه به شما ایمیل بزنه

شیوا جمعه 1 خرداد 1388 ساعت 23:22

سلام ببخشید من میخواستم برم گلدن گروپ اما شما میگین جالب نیست میخواستم ازتون خواهش کنم که این وکیل ها رو اگه تلفن یا آدرسی دارید برام میل کنید . خیلی ممنون از اطلاعاتتون
ممنون میشم

شیوای عزیز حرف من و تمام دوستان اینجا این بود که سراغ وکیل نرین و خودتون اقدام کنین شاید فکر کنین که خیلی سخته ولی واقعا اینجور نیست. من آدرس و یا شماره ای از این وکلا ندارم می تونین سرچشون کنین ... موید باشین

افسانه شنبه 2 خرداد 1388 ساعت 06:03

با درود فراوان به شما که من را از بلا تکلیفی در آوردید زیرا تصمیم داشتم که دخترم رابرای تحصیل از طریق این شرکت بفرستم استرالیا یا کانادا ولی میترسیدم از اینکه اطلاعات خوبی به ما دادید متشکرم موفق باشید

خواهش می کنم! استرالیا برای تحصیل دختران جوان خیلی خوب و امن اه!

روحان دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 18:14

به نظر من گلدن یه کلاهبردار حرفه ای است که من تا الان 3 میلیون تومن تاوان براش دادم.

نه وکیل نه گلدن و نه شرکت های مسخره ی دیگه

فقط خودتون از طریق اینترنت اقدام کنید همین و بس

نیما سه‌شنبه 23 تیر 1388 ساعت 02:00

سلام دوستان
صابون این گند گروپ به تنه من هم خورده حدود 2 سال پیش اقدام کردیم. اول گفتن 14 ماهه درست میشه من از دبی اقدام کردم همین شیرین خانوم که میاد فیلم نقد میکنه با ما صحبت کرد دروغ های گفت که نگو همه چیزو وارونه جلوه دادن هنوز هم درست نمیدونم ایا کارم درست میشه یا نه اینا دروغ میگن مثل ریگ.

واااااااااای چقدر خندیدم برادر! ... گند گروپ ... اسم خوبیه! ... فکر نمی کنی اگر خودتون اقدام کرده بودین مطمئن تر بودین؟؟؟

فریبا شنبه 4 مهر 1388 ساعت 20:46

بالاخره چی شد ... الان ایرانید یا کارتون درست شده ؟

آره عزیزم اون پست ماله یک ساله پیش بوده!

رضا پنج‌شنبه 5 آذر 1388 ساعت 02:21

منهم بنظرم بهتره که شخصا اقدام کرد . منهم پروندهام مدتها است که دست اینهاست و مشکل اینه که آدم نمیدونه که اینها درست کارمیکنند یا نه.چون به هیچکس اطلاعات نمیدند.تنها هنرشون ارسال و دریافت مدارک هست که اونهم با سیستم آنلاین که کاری نداره.

دقیقا در استرالیا به سیستم آنلاین خیلی بیشتر از رجوع جواب می دن

سارا چهارشنبه 25 آذر 1388 ساعت 17:58

گلدن گروپ که اخیرا با نامهای "گروه طلایی آسیا " و "wip
در ایران فعالیت می کنند یک مجموعه کاملا کلاهبردار هستند. در ظاهر اصلا کلاهبردار به نظر نمی ان و همین موضوع باعث می شه که ادم بهشون اعتماد کنه. اما واقعا آدمهای بی وجدان و دزدی هستند.اصلا معلوم نیست از چه طریقی برای مهاجرت اقدام می کنند. چون اگر به سایت اداره مهاجرت استرالیا سر بزنید می بینید که لیست و آدرس و تلفن وکلای مجاز که از نظر کشور استرالیا برای اقامت مجازهستند نوشته شده در حالی که اصلا هیچ نامی از گلدن گروپ یا وکیلی که باهاشون کار بکنه در این لیست نیست . 1300000 تومان از پول منو خوردند. و هیچ کاری هم برام نکردند. همه کارها را خودم انجام دادم . روز اول یک طوری باآدم حرف می زنند که انگار همه کار را برای أدم انجام می دن. اما بعد از یک ماه فقط زنگ می زنند می گن مدارک را اماده کن و بیار. ضمن اینکه من تا الان نشنیدم کسی از طریق گلدن گروپ اقدام کرده باشه و رفته باشه استرالیا.
یک سال و نیم منو منتظر گذاشتند. اخرش هم رفتم انصراف دادم.
انقدر هم به قول خودشون قانونی کلاهبرداری می کنند که آدم تازه دلش هم براشون می سوزه. اما واقعا دزد هستند. تو این کشور هم که بی قانونی بیداد می کنه اینجور ادمها و موسسات راحت دارند می دزدند.
اما تجربه من اینه که از طریق وکیل اقدام نکنید و اگر هم خواستید از طریق وکیل اقدام کنید فقط از وکلای مورد قبول استرالیا استفاده کنید

خیلی مطلبت تند بود خواهر ... ما اقدام کردیم و اومدیم استرالیا با همین گلدن گروپ ! اما از معایبشون که نوشتم دیگه ... شما هم گفتین

حسن یکشنبه 6 دی 1388 ساعت 11:02

با سلام به همه دوستان
اگه کلامونو قاضی نکنیم فقط با این اضهار نظرهای غیر منصفانه همیسه دیگران و مقصر میئونیم و هیچ وقت پی به اشتباهاتمون نمی بریم و فقط رقبای گلدن گروپو خوشهال تر و متقاضیان مهاجرتو سرگدون میکونم من فقط میخوام بگم سابقه 10 گلئن گروپ ایا نشون نمیده که چقدر این حرفا میتونه صحت داشته باشه
ایشالء همه در تمامی مراحل زندگی موفق و همیشه برای پیشرفت به عملکرد خودمان نگاه کنیم

arsalan یکشنبه 13 دی 1388 ساعت 22:07

ba salam .man 17 salame va mikham baraye dars khundan b australia ya canada beram vali nemidunam chetori eghdam konam va alan ham dashtam darbaraye apolonia college search mikardam k matlabe shomaro didam va monsaref shodam .momkene shoma 1kam rahnamaeim konid k az che rahi vase eghamat eghdam konam ? merci

دوست عزیز بهتره با وکلای در این رابطه صحبت کنین من در مورد ویزای تحصیلی چیزی نمی دونم

موید باشید

[ بدون نام ] دوشنبه 5 بهمن 1388 ساعت 19:25 http://nanazkhanom.blogfa.com

سلام
خواهش میکنم اگر ادرس اینترنتی از شرکت گلدن گروپ شعبه شیراز فقط شیراز دارید ممنون میشم خبرم کنید

سمیرا چهارشنبه 14 بهمن 1388 ساعت 17:23

دوستان من می خواهم از طریق home immgration servises اقدام کنم کسی اطلاعاتی داره لطفا راهنمایی کنید

این شرکت جدیده؟؟؟ دوستان اگر اطلاعاتی دارن در اختیار ما هم قرار بدن

نگار شنبه 24 بهمن 1388 ساعت 22:28 http://www.negaremogirl.blogfa.com

salam man 17 salame mikham baghieie tahsilatamo to engilis basham ama hiich etela-ati nadaram nemidonam az koja shoro konam esf hastam kheili mamnon misham manam rahnamai konin hazinash hododi cheghad mishe age shomarei chizi darin bedin darbareie apolonia kalej chizai shenidam on chetore?

دوستان در مورد آپولونیا کالج راهنمایی کردن بهتر نظرات اونها رو بخوونی و اینکه در مورد انگلستان اطلاعی ندارم ...

فرزانه یکشنبه 25 بهمن 1388 ساعت 20:16

سلام فرشته جان
من امروز تصادفی با سایت شما آشنا شدم و نوشته هاتون به نظرم خیلی خوب اومد .
خدا قوت
من یه سوال دارم از شما اگر زحمتی نبود بهم جواب بدین
من با توجه به شرایطی که برای اخذ اقامت استرالیا بود فکر می کنم شرایط خوبی دارم لیسانس حسابداری هستم ۵ سال سابقه با بیمه دارم معدلم هم خیلی بالا بوده و سنم هم ۲۹ سال هست تازه می خوام شروع کنم شما فکر می کنین کدام شرکت یا کدام وکیل معتبر هست و دلسوز تر و سریع تر کار رو انجام می ده
تشکر از شما
در پناه حق

فرزانه عزیز ... همسن من ایی !!! من کلا بهتون توصیه نمی کنم با مدرک حسابداری بیایین اینجا مگر اینکه جیبتون پر از پول باشه. اینجا دوست حسابدار زیاد دارم و می دونم که با وجود اینکه اینجا هم دوره های حسابداری رو دیدن اماااااااااااا خیلی سخت کار پبدا می کنن و خبر بعدی اینکه من چند روز پیش توی اخبار استرالیا شنیدم که استرالیا از حسابدار و چند رشته دیگه پر شده و دیگه به اینها احتیاجی نداره.

ولی می تونی با مدرکت اقدام کنی و ببینی که اصلا قبولت می کنن بعد می تونی به یه ضمینه تحصیلی و کاری جدید فکر کنی که برای ادامه زندگی بهت در اینجا کمک کنه.

دوست عزیز اگر کامنت دوستان و مطلب بنده رو هم خونده باشی می بینی که همه امون پیشنهاد کردیم که خودتون اقدام کنین سریع تر و بهترین راه ممکنه.

در پناه حق

با سلام
کسانی که توانایی مالی گرفتن وکیل ندارند و میخواهند بدون وکیل, اقامت دائم کانادا رو بگیرند توصیه میکنم به مطلب زیر مراجعه کنند:

على یکشنبه 15 فروردین 1389 ساعت 16:27

من چجوری میتونم زبان فارسی یاد بگیرم

مگه بلد نیستی ؟؟؟

سعید جمعه 22 مرداد 1389 ساعت 01:55

اقا الان کل پروندههاشون بر گشت خورده دسته دسته دارن بر می گردونند پولاشونو

حسین یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 09:44 http://www.mywords.blogfa.com

سلام

دوستان عزیزی که پروندشون برگشت خورده و با گلدن قرار داد بستن لطف کنند به بنده ایمیل بزنن تا با هم اقدامی کنیم .

حسین یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 09:51 http://www.mywords.blogfa.com

سلام

دوستان عزیزی که پروندشون برگشت خورده و با گلدن قرار داد بستن لطف کنند به بنده ایمیل بزنن تا با هم اقدامی کنیم .

yar_son121@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد