جودی دمدمی

سری کتابهای داستانهای جودی دمدمی از دسته سری داستانهای جذابی می باشد که تا کنون خوندم... قبلا در مورد نیکولا کوچولو نوشتم که به حق دو هنرمند فرانسوی سمپه و گوسینی اون رو خلق کرده بودند داستانش در مورد دنیای یه پسر بچه شیطون و دوستانش بود اما سری داستانهای جودی دمدمی در مورد دختری به نام جودیه که عالم قشنگی برای خودش درست کرده و نویسنده این داستان خیلی زیبا شما رو با جودی دمدمی صمیمی میکنه و این هنر یک نویسنده است ... جودی دمدمی هر دم دوست داره یک کاری کنه و یه محشری به پا کنه و البته در میان هم همیشه موفق نیست و برادر کوچکترش استینک از اون خیلی موفق تره ...  

نویسنده داستان: مگان مکدونالد 

مجموعه داستانهایی که در ایران می تونید پیدا کنید در پکیج های ۶ تایی هستند که با کیفیت خوب به چاپ رسیدن. من خودم این مجموعه های این سبکی رو خیلی دوست دارم و دوست دارم بارها و بارها داستانهایش رو بخوونم... داستانهای جدید جودی هم هر چند وقتی در میآد اما خب همشون وارد بازار ایران نمیشن... نویسنده کتاب جودی دمدمی رو با گذشت زمان بزرگتر می کنه و شرایطش رو با سن داستان عوض می کنه... پیشنهاد خوندنش و همینطور هدیه دادن اون رو بهتون پیشنهاد میکنم. خیلی جالبه که طرح روی جلد ایرانی اون دقیقا مانند اصل یا اریجینال اونه.

اطلاعات بیشتر رو می تونید از سایت خود جودی دمدمی بگیرید.  http://www.judymoody.com

نظرات 5 + ارسال نظر
احسان شنبه 11 آبان 1387 ساعت 21:37 http://nagofteh-ha.blogsky.com

خوشا به حالت که فرصت کتاب خوندن داری. همیشه به حال رشته های بغیر از نرم افزار غبطه می خورم که همون چیزی که توی دانشگاه بهشون یاد میدن تا آخر عمر به دردشون می خوره. اما امثال من نه تنها توی دانشگاه چیزهایی که بهمون یاددادن به دردمون نخورد بلکه باید هر روز چیز بخونیم تا بتونیم نون در بیاریم. بنابر این فرصت کتاب خوندن متفرقه دیگه نداریم. مگر توی تاکسی!

امیدوارم یک روز دوباره با کتاب خوندن دوست بشم!

ک.اچ سه‌شنبه 14 آبان 1387 ساعت 23:41 http://www.181to181.blogfa.com/

در رویای آبی گاه سیاهی رنگ زیبایست
و زیبایی در چشمان زیبا . زیباست
وبلاگ زیبا و پر شوری داری. دخت آریایی
موفق باشی

محمد چهارشنبه 15 آبان 1387 ساعت 08:40

شعری که در قسمت پروفایل گذاشتید خیلی قشنگ و مناسبه.
این جودی دمدمی برا سن بچه هاست ؟

رده سنی نداره مثل ادکلن اسپرت می مونه همه سنی می خوننش ولی دیگه نه بالای ۵۰ سال ....

نرگس چهارشنبه 11 خرداد 1390 ساعت 17:51

کجایی تاجودی ۸ اومده.

آآآآآآآ جدی ؟؟؟ دلم می خواد !

عسل شنبه 25 تیر 1390 ساعت 05:28 http://asalakam33.blogfa.com

منم عاشق کتاب های جودی ام از جلد ۱تا۸جودی و۱و۲ی جودی دمدمی و استینک.خوشحالم که لااقل یکی پیدا شد به اون اهمیت بده.بابت این کار ممنونم خیلی خوب و قشنگ بود.به وبلاگم سر بزنید.نظر هم بدید مرسی.

عسل جان داستانهای جودی خیلی معروفه ! و اینجا در سیدنی هر جلد کتابش بالغ بر 30 دلاره !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد