روز اول در استرالیا

سلامی دوباره از نیم کره جنوبی زمین، استرالیا_ سیدنی،  خیلی وقت بود ننوشته بودم دلم برای وبم تنگ شده بود...  

دیروز روز اولی بود که اومدیم سیدنی، ورودمون 7:30 صبح به وقت محلی بود پروازمون با الاتحاد بود با یه استاپ توی ابوظبی یا به قول خودشون ابودابی ، کیفیت پرواز بالا و پذیرایی خیلی خوب و مهمتر از همه پرواز بدون تاخیر بود. توقف در ابوظبی خیلی کوتاه بود مغازه های فرودگاه ابوظبی خیلی بیشتر و قشنگ تر از فرودگاه امام هستن و وقتتون رو می گیرن، بدترین مرحله اش هم زمانیه که می خوایین سوار هواپیما بشین که محل انتظارش در حد میدون فردوسی خودمونه خیلی کوچیکه... از فروشگاههای فرودگاه ابوظبی می تونین نوشیدینی الکلی تهیه کنین هر کس می تونه تا حد 2.5 لیتر با خودش بیاره و باید بدیدن خود صندوقها خریدتون رو در بسته بندی های مخصوص برای استرالیا بزارن، همه به ما می گفتن که نمی تونیم مواد غذایی و ... رو ببریم اما در صورتیکه همه نوع موادی می تونیم بیاریم به شرط اینکه بسته بندی باشه و یا وکیوم معتبری داشته باشه و در فرمی که بهتون می دن حتما باید یادآور چیزهایی که آوردید رو بشید و صادق باشین کاری اصلا با شما ندارن، برای ما که اینجوری بود و اصلا چمدانهای ما رو باز نکردن!!! و خیلی خوش رو و خندان باهاتون روبرو می شن ... روز اول در سیدنی رو با چشمهای قشنگ کیمیا و خنده شیرین الینا شروع کردیم و با صدای ابی تموم کردیم، کنسرت ابی در استیت تیاتر این روز رو تکمیل و زیباتر کرد هر چند اینجا دیگه ایران نیست اما توی کنسرت با ایرانی ها و کاراهاشون احساس غربت نکردم. هوا بسیار عالی بود و امروز هم بارون شدیدی اومد.  

  

                          

                   

یه دست گرمی بود برای اینکه از استرالیا نوشتنمو شروع کنم... تا بعد

نظرات 18 + ارسال نظر
بهار دوشنبه 18 آذر 1387 ساعت 07:49

خیلیییییییییییی با حالی که تا رسیدی رفتی کنسرت ابی.از این قشنگ تر نمی شد.
هر جا هستی خوش و خرم باشی.منتظر نوشته های بعدیت هستم

جای همتون توی کنسرت خیلی خالی بود ...

پریسا دوشنبه 18 آذر 1387 ساعت 08:43

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای فرشته جون. خوبی عزیزم؟ رسیدنت بخیر.
روبراهی؟ خیلی دلم برات تنگ شده و ممنون که همیشه خبر های دست اول بهم میدی.
مطئنم که زود زود به اونچه که میخوای میرسی.

به امید برآورده شدن همه آرزوهای قشنگت.

ممنونم عزیز دلم به امید دیدار شما در اینجا...

faran دوشنبه 18 آذر 1387 ساعت 12:25

رسیدن به خیر و آفرین به این سرعت عمل !!! هم در نوشتن وبلاگ و هم در رفتن به کنسرت!!
منتظر پست های بعدی می مونیم همین جا!!!

مهده تمدنه دیگه ... از ایران که آزاد شدین همه چی براتون راحت تر و ساده تر میشه....

سارا چهارشنبه 20 آذر 1387 ساعت 10:25

سلام فرشته جون
چه عالی.... منم دوست دارم زودتر بیام سیدنی تا 18 بهمن دق می کنم. کنسرت ابی، خوش گذشتن ها و آزادی نوش جانت! لذت ببر از زندگی دنیا به کامت.
ارادتمند تو سارا

چشم بهم بزنی می گذره ...

حسام چهارشنبه 20 آذر 1387 ساعت 17:36 http://hessamm.blogsky.com/

ما هنوز دخترعموهامون رو ندیدیم شما دیدین!!!

از اینکه بهتون خوش می گذره خیلی خوشحالم.

کنسرت ابی هم دیگه آخرش بودها! شروع بهتر از این نمی شد!

به Ethan سلام برسون!

نصف عمرت در فناست که این دو تا رو ندیدی... مخصوصا الینا که خیلی خیلی شیرینه خنده هاش خستگی یه روز رو از تنت دور می کنه وای حسام باید این دو تا رو ببینی فوق العاده ان... کیمیا هم خیلی نازه و یک باربی پرنسس بی نظیره ...

سارا دوشنبه 25 آذر 1387 ساعت 09:23

سلام به همگی
می خواستم بگم ما رفتیم بلیط الاتحاد گرفتیم و برای 2 نفر بزرگ و یه بچه 60 هزار تومان تخفیف دادند، می خواستم بگم دوستان هم در خواست تخفیف کنند. البته فرشته جون تو نخون چون تو الان در یک کشور جهان اول زندگی میکنهمی کنی ولی برا ما جهان سومی های ایران 60 تومان ناقابل هم 60 تومان است ( چرا ,fgh'j صورتک های یاهو مسنجر ندارi تا علامت شرمندگی و خنده بزارم!)
مرسی از نوشته هات

اتفاقا اینجا با ۶۰ هزار تومان خیلی چیزا میشه خرید و اونم برای ما خیلی پوله ....

وقتی میرین بلیط رزرو کنین حتما حواستون باشه که اسمها رو عین گذرنامه بدین ما یه اشتباه کوچیک کردیم باعث شد من و احسان پیش هم نیوفتیم .... ولی بعدش توی هواپیما خودمون درست کردیم.

آریا جمعه 29 آذر 1387 ساعت 16:27 http://www.oldroyal.blogfa.com

درود . خیلی وقته به ما سر نزدی دوست خوبم . هرجا که هستی سربلند و پیروز باشی . بدرود

سلام و درود بر شما من در نیم کره جنوبی کره زمین هستم...

سارا شنبه 30 آذر 1387 ساعت 10:23

سلام فرشته دوست عزیز:
می خواستم بپرسم لباس های اونا تو تیپ و مدل همین لباس های ایرانه! منظورم تیشرت و ژاکت و . . . اینجوراست؟ این روز ها مرتب دارم لباس میخرم برای اونجا. میشه راهنمائی ام کنی؟
میگن استرالییا بد لباسن ؟
ممنونم

سارا جان اجازه بده جوابت رو در پستم بدم که دوستان هم بخوونن.

محمد شنبه 30 آذر 1387 ساعت 14:56 http://www.mohamed.blogsky.com/

سلام
خیلی خوشحالم که اونجا اینقدر شاد و خوب زندگیتون رو شروع کردین! کنسرت ابی خیلی باید خوش گذشته باشه !
راستش رو بخواین دیدم امشب شب یلداست یهو یاد شما افتادم . گفتم حتما یه مطلبی راجع بهش دارین.
در ضمن هنوزم که اسم وبلاگتون همونه! چرا عوض نمیشه؟))

ممنون محمد عزیز متاسفانه ما اینجا اینقدر درگیر بودیم که واقعا نفهمیدیم شب یلداست از همه مهمتر دسترسی به اینترنت هم نداشتم . ببخشید ولی می تونستین پست های پارسال رو بخوونین ((-;

آناهیتا سه‌شنبه 3 دی 1387 ساعت 15:01

اولین بار وبلاگتونو خوندم. من و همسرم هم برای سیدنی اقدام کردیم و الان توی ۱۶ ماه هستیم. گاهی اوقات که از کار خسته میشم توی سایت ها در باره سیدنی موخونم و امیدوارم که زودتر از اینجا برم. خیلی دلم می خواد بیشتر در باره سیدنی بنویسی گرچه می دونم خیلی کار دارین که انجام بدین. به هر حال از صمصم قلب براتون ارزوی موفقیت می کنم.

خیلی به خودتون سخت نگیرین من هم ۲۱ ماه صبر کردم و واقعا اینجا اینجوری می چسبه... موفق باشین. مطمئن باشین با دیدن دارلینگ هاربر تمام خستگی ها از تنتون در می ره!!!

هژار شنبه 7 دی 1387 ساعت 14:35

سلام
خوبه ورود به شادی همراه بوده.
کمی بیشتر بنویس از تجارب مفید چند تا عکس {کمی هم توصیه}
زود به زود هم بنویس
و خوشتووووووووون باشه!

سلام بر شما . ممنونم . حتما می نویسم عکس هم چشم!؟!

حمیده یکشنبه 8 دی 1387 ساعت 08:29

سلام فرشته جون
امیدوارم خوش باشی. بیشتر برامون بنویس.

دکتر رجالی سه‌شنبه 10 دی 1387 ساعت 01:00 http://dentistry.blogfa.com

سلام
وبلاگتون رو امروز خوندم از این که به سلامتی رسیدید خوشحالم.امیدوارم بهتون خوش بگذره وکارهای خوبی گیرتون اومده باشه.به همسرتون هم سلام منو برسونید.

سلام دکتر ممنون از لطفی که دارین ... ما هنوز یک ماه نشده که اومدیم و برای پیدا کردن کار خوب خیلی زوده ...

سارا سه‌شنبه 10 دی 1387 ساعت 12:53

فرشته جون تورو خدا بنویسسسسسسسسسسسس
بنویس
بنویس هر روز سرمیزنم خبری نیست

چشم ... ببخشید ... نوشششششششششششششششتم

رزیتا یکشنبه 15 دی 1387 ساعت 17:04

سلام و احترام خدمت فرشته خانوم
حالا که بسلامتی جا افتادید میشه لطف کنید و لیست وسایلی که با تجربه الان خودتون صلاح میدونید که باید فریت بشه رو بگید. خیلی ممنون میشم.

ما خیلی مخلصیم رزیتا خانوم ...
قندون و سینی که یکیش دیگه خودتون که در جریانین کــــــــــــــــــــــــــــــه !!!! (((-:

رزیتا دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 15:12

سلام فرشته خانوم
من فکر کنم منو اشتباهی گرفتید‏ من همونی هستم که این پیامو گذاشتم:
حالا که بسلامتی جا افتادید میشه لطف کنید و لیست وسایلی که با تجربه الان خودتون صلاح میدونید که باید فریت بشه رو بگید. خیلی ممنون میشم؛
خیلی عذر میخواهم ولی من از جوابتون چیزی نفهمیدم. تورو خدا جواب منو بدید بدجوری گیج شدیم.
ارادتمند

ببخشید ... آخه ما اینجا یه رزیتا خانوم داریم که ۱۵ سال استرالیان و من فکر کردم شما اونین... دوباره ببخشید... چشم میگم..

-لوازم برقی آشپزخانه رو حتما با خودتون بیارین چون اینجا هم گرونه و هم مارک خوب پیدا نمی کنین
-روتختی شیک و ملحفه و رومیزی و ... اینجا خیلی به دردتون می خوره و همچنین پتوی گلبافت.
- کرم های صورت و لوازم آرایش اینجا فوق العاده گرونه مثلا یه لاک در حالت معمولی ۱۰ دلاره ... کرم ضد آفتاب بالای spf 30 ندارن اگر اهلش هستین با خودتون بیارین
- اگر می تونین مبدل سرشاخه های اینجا رو توی لاله زار پیدا کنین خیلی خوبه با خودتون بیارین مبدل ها اینجا 10 الی 15 دلارن اینجا سیستم پریزهاشون 3 تاییه .
من هر چی اوردم به دردم خورد و اصلا پشیمون نیستم
از شوخی گذشته سینی و قندان اینجا پیدا نمی کنین یعنی مناسبشو.
حتما با خودتون هم مجلسی اش و هم معمولی شو بیارین.
لباس هم آوردین که ضرر نمی کنین ولی کفش حتما بیارین و سندل های راحت زیاد بیارین.
اگر سوالی بود بفرمایین.

سارا چهارشنبه 18 دی 1387 ساعت 05:03

سلام فرشته جون

من ایمیلتو گرفتم و همچنین جواب اختصاصی خودمو در مورد لباس: ( خیلی پز میدم به همه) بابا خیلی هیجان انگیز بود.
می خواستم بگ: تو واقعا فرشته ای

پروانه دوشنبه 23 دی 1387 ساعت 20:29 http://www.parvazbaparwane.blogspot.com

زندگی نو در خاک نو فرخنده باد!

سپاسگذارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد