Berowra Water & Bobbin head point

روز هفتمی که رسیده بودیم سیدنی به یه پیک نیک فراموش نشدنی رفتیم که این پیک نیک در جایی به نام Bobbin head point بود. دوستان در جریان هستند که سیدنی یه شهر ساحلیه و در کنار اقیانوس واقع شده. شاخه های اقیانوس در داخل شهر سیدنی زیبایی اون رو دو چندان کرده و همچنین اماکن تفریحی فوق العاده ای رو برای همشهری ها فراهم کرده! یکی از این شاخه های بن بست که تعدادشون هم کم نیست Bobbin head point است. که ما افتخار دیدن اون رو در روز هفتم ورودمون داشتیم. Bobbin head point در شمال سیدنی بعد از hornsby است که بعد از پرداخت 16 $ ورودی می تونین داخل بشین و بعد از گذشت یک پارک بسیار بزرگ با انبوه درختان با پوشش گیاهی استرالیایی و درختان اکالیپتوس که انصافا دست کمی از چالوسمون نداره! به منطقه بازی می رسین که می تونین بشین و از مناظر لذت ببرید و تا دلتون می خواد اکسیژن مصرف کنید... خیلی از افرادی که میان مجهز به سیستم BBQ هستن (فکر می کنم که این اوزی ها بهش خیلی اهمیت می دن) همون منقل و کباب خودمونه! اگر هم قایق شخصی داشته باشین می تونین بیاندازین توی آب و یا اگر اهل ماهیگیری هستین ... ماهی بگیرین ... که البته شرایط داره. 

این هم عکس Bobbin head point در سه زاویه....  

  

 

 

 

 

 

یکی از شاخه های این اقیانوس بیکران به محلی شبیه Bobbin head point البته کوچکتر و با امکانات کمتر برای پیک نیک به نام Berowra water است. که یکی از جذابیت هاش اینه که شما را با ماشین شخصی خودتون سوار ferry می کنن(رایگان) و به اونطرف آب می برن! 

این هم یه عکس دیگه از Berowra Water که در شمال شهر واقع شده.  

 

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
آلفا دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 02:22 http://alpharays.blogsky.com

جای خیلی قشنگیه...

فقط می تونم بگم خوش به حالت که اینجا نیستی.. دیگه مهم نیست کجا باشی..

و اینکه تو رو به وبلاگ خودم دعوت کنم.. گرچه فکر نمی کنم با روحیه ی تو سازگار باشه ولی خب...میل خودته...

دوست تو : آلفا

بله جای بینظیریه که خب عکس گویای واقعیت ها نمی تونه باشه!

دعوت شما را می پذیریم....

محمد دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 15:10 http://mohamed.blogsky.com/

خب خدا رو شکر که اینقدر زود جاهای تفریحی رو پیدا کردید. انصافا جای قشنگیه! راستی ! احسان چند تا گرفت؟ ماهی!))

توی ایران احسان طعمه خمیر نون به ماهی ها می داد ماهی می گرفت... ماهی های اینجا طعمه های مخصوصی دارن که احسان باید لوازم ماهیگیریشو آپ تو دیت کنه ((-: ماهی های اینجا دیگه با بوی سیر جمع نمی شن!

ندا دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 17:07 http://shayan-blog.blogsky.com/

واقعا مناظر چشم نوازی داره
میتونم بوشو حس کنم
راستی شرمنده یه اشکالی در سایت yaronline پیش اومده که به محض اینکه رفع شد به قولم در مورد آهنگ عمل میکنم
:(

دقیقا همینطورن ندا جان چشم نوازن و آدم از رفتن به اینجور جاها واقعا سیر نمی شه!
در مورد آهنگ هم بهم خبر بده... تونستی برام ایمیل کن!

حسام سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 14:20 http://hessamm.blogsky.com

هر وقت یکی از این قایق های تفریحی خریدین دعوتمون کنین بیایم با هم بریم ماهی گیری!

شما تا بیایین ما خریدیم! نخریده باشیمم به هزینه شما کرایه می کنیم (-:

آلفا چهارشنبه 9 بهمن 1387 ساعت 00:35 http://alpharays.blogsky.com

سلام فرشته جان..

ممنون که دعوتم رو رد نکردی.. اما شوخیم رو در مورد پستم جدی گرفته بودی انگار..!! منظورم دقیقا بر عکس همه ی چیزایی بود که گفتم.. تابلو بود..!! :)

من که خودم توی همین پست بهت گفته بودم هر جا باشی از این خراب شده بهتره.. منم بعد از عید دارم می رم کشور خودم.. :)

یه چند تا عکس دیگه هم بگیر بذار... ما که اونجا نیستیم.. حداقل با عکساش خوش باشیم.. اینطوری که با عکس از اونجا می گی ما هم حس می کنیم با تو اونجا هستیم..

مرسی.. :)

من از وبلاگت خوشم اومد و به دوستان هم توصیه می کنم بهت سر بزنن.. کلا از وبلاگهایی که خودشون می نویسن خیلی خوشم میآد...
موفق باشی و ادامه بده...

علی چهارشنبه 9 بهمن 1387 ساعت 02:16

عکس ها شبیه کارت پستال هستندخیلی با صفاست خوش بگذره

ممنون علی جان به بیگ بل شما نمی رسه ((-:

بهار چهارشنبه 9 بهمن 1387 ساعت 02:51

فرشته عزیز از محله ای که خونه گرفتید راضی هستید؟ایرونی هم داره؟من فکر می کردم پاراماتا خوب باشه ولی گویا شلوغ پلوغه!!نظر شما چیه؟
عکسها خیلی قشنگند.نفس بکش.

خود پاراماتا خیلی شلوغه چون مراکز تجاری زیادی داره و مرکز دوم سیدنی به حساب میآد اما ما تو پاراماتا نیستیم .... حوالی اون هستیم... به جای شما هم نفس میکشم ... ان شاءالله خودتون مییایین نفس میکشین.

babak پنج‌شنبه 7 مرداد 1389 ساعت 05:36

gool nakhorina inja oonghadam bahal nist yany ghashange amma chefaeede hamash afsordegy hamash

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد