Bondi Beach

یکی از جاهای فوق العاده دیدنی سیدنی مخصوصا کسانی که اهل ساحل هستن معروفترین و بزرگترین ساحل سیدنی است به نام بُندای بیچ Bondi Beach که در روزهای گرم تابستان بیش از 200000 نفر رو در خودش جا میده. 

دو قسمت برای boarding و یه قسمت هم برای شنا کردن داره که در قسمت surfing شما اجازه شنا کردن ندارین و در قسمت شنا هم موجی نیست که شما موج سواری کنین. اکثریت قریب به اتفاق جوانان اوزی رو می تونین اینجا ببینین... من عاشق این ساحلم واقعا زیباست و به نظر من یکی از زیبایی های سیدنی رو تشکیل می ده. 

دور تا دور منحنی ساحل تمامی رستورانهای fastsood رو میبینین. کوچه های منتهی به ساحل خیلی زیبان و واقعا به شما این حس رو میدن که دارین دی شهر ساحلی زندگی می کنین! 

جای پارکینگ تا دلتون بخاد دارین فقط در روزهای شلوغ مشکل خواهین داشت که باید زودتر بجنبین! غروب خیلی زیبایی داره و شب هم می تونین پیاده روی داشته باشین تا ساحلهای جنوبی دیگه. گارد ساحلی خیلی قوی داره و SHARK alarm هم دارن.    

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
بهار دوشنبه 21 بهمن 1387 ساعت 21:49

ببینم بطری آب معدنی خالی؛دمپایی پلاستیکی؛سرنگ؛زیرشلواری و... هم توی این ساحل پیدا می شه؟؟؟(:

احسانم می گفت به درد نمی خوره چون چوب بلال نداره!!! ولی بجز جوونهای شیک هیچی دیگه نمی بینی.

محمد سه‌شنبه 22 بهمن 1387 ساعت 00:05 http://mohamed.blogsky.com/

یه وقت بهتون بد نگذره اونجا!))
واقعا ساحلش زیباس ! انگار شنی هم هست !
اصلا مگه اونجا کوسه هم هست که بخواد الارم بدن یا ندن! من که اگه بدونم تو صد مایلی جایی که هستم کوسه هست عمرا تو اب نمیرم.

بله کوسه که فراوانه ولی به ندرت به سواحل که عمق می آد ولی خوب شکمه دیگه گشنش بشه همه جا میره!

نگاهی نو چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 11:04 http://wwwblogestan.blogspot.com

الان هوا اونجا چه جوریه ؟
سرما هم دارین ؟ برف ؟

آخر هفته پیش اینقدر هوا گرم بود که دولت مدام هشدار می داد که مراقب باشید ........... از دیروز هوا اینقدر سرد شده که واقعا می تونم بگم بخاری لازم داریم.

سرمای سیدنی وصف نشدنی است ... سرمای شدید با رطوبت بالا که تا مغز و استخوونتون نفوذ می کنه!

لاله پنج‌شنبه 24 بهمن 1387 ساعت 07:01 http://barani.ca

امروز صبح تو اخبار میگفت دیروز تو سیدنی یه شارک اتک رخ داره که باعث شوکه شدن مردم شده و این اولین باره بعد از سال 1963 که این اتفاق افتاده.
خبرش رو اینجا هم نوشته:
http://www.abc.net.au/news/stories/2009/02/11/2488620.htm?section=australia
باید خیلی مراقب باشید.ساحل اقیانوس خیلی خطرناکه.البته بیشتره خطرش برای موج سواراست، خیلی تو آبهای کم عمق نمیان ولی به هر حال باید خیلی مراقب بود.
خوش باشید و همیشه به گردش

نمیدونستم یعنی نمی دونم آخبار گفت یا نه فعلا که بحث آتش سوزی جنگلها بیشتر داغه ... جنگلهای استرالیا در سال به خاطر گرمای زیاد و شدید آتش می گیره و مهار کردنشون هم سخته و سالی چند خانواده رو بی خونه می کنه....

محمد پنج‌شنبه 24 بهمن 1387 ساعت 19:42 http://mohamed.blogsky.com/

چیزی که لاله گفت راجع به حمله ی کوسه واقعا وحشتناکه! بابا خب برید استخر شنا کنید! اقیانوس رو هم بذارید برا کوسه ها!))

اینکه تو اخبار ما میگه تا حالا صد نفر تو اتیش سوزی جنگلای استرالیا مردن درسته؟

۱۰۰ نفر ......... از کجا این رقم در اومده؟؟؟ نمی دونم ... ولی خب آره خسارت جانی که خیلی داشته و مالی هم که فراوان اگر ایران بود که تا حالا نابود شده بود....

تو اقیانوس که نمی شه موج سواری کرد در صورتیکه بعضی جاها رو گفتن که اینجا نباید شنا کنین.. ولی خب می کنن ... آب اقیانوس دیگه !

لاله جمعه 25 بهمن 1387 ساعت 12:09 http://barani.ca

واسه چی نمیشه تو اقیانوس موج سواری کرد؟اتفاقا موج سواری که یه ورزش مخصوص اقیانوسه چون موجهای بلند داره برای همین هم تو استرالیا موج سواری خیلی مرسومِ

نه ! فکر کنم بد نوشتم ... هشدار دولت بود که موج سوارها مواظب باشن .... و خب آره موج سواری مال اقیانوسه دیگه . ولی خب این اوزی ها گوش نمی کنن و کار خودشون رو می کنن.

پروانه چهارشنبه 30 بهمن 1387 ساعت 18:06

چه موجای خوشگلی!

به موجهای خلیج فارس نمی رسه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد