Tamarama Beach

تاماراما در جنوب بندای بیچ و در امتداد اونه که پیاده راهی نیست از بندای بیچ به چند ساحل جنوبی راهی برای پیاده روی کشیده شده که در شب هم می تونین پیاده روی کنین فوق العاده زیباست. 

تاماراما بیچ از بندای خیلی کوچیکتره اما فضای سبزو درخت بیشتری داره و شما می تونین سایه پیدا کنین. اکثر سواحل سیدنی شکل منحنی رو دارن. تاماراما صخره های خیلی بزرگی داره که لابه لای اونها عقرب و خرچنگ خیلی زیاده و وقتی روی صخره ها راه میرین باید خیلی مراقب باشین! 

 

 

 

 

  

تاماراما بیچ سخره های زیاد و بزرگی داره و خیلی برای موج سواری خوب نیست اما خب خیلی ها اینکار رو می کنن چون موجهاش واقعا بلند و زیبان... 

 

 

 

در ضمن تاماراما بیچ جای پارک محدودی داره و اصولا همیشه پره!

نظرات 6 + ارسال نظر
نگاهی نو یکشنبه 4 اسفند 1387 ساعت 13:45 http://wwwblogestan.blogspot.com

از عکسها پیداست که جای زیبایی است

بله !

محمد یکشنبه 4 اسفند 1387 ساعت 22:40 http://mohamed.blogsky.com/

من نقشه ی استرالیا رو که نگاه میکردم کلی ساحل داره! اونوقت الان میشه رفت تو آب شنا کرد یا هنوزم سرده؟
یه سوال دیگه :
چند ساعت از مرکز شهر تا نزدیکترین ساحل راهه! یعنی منظورم اینه که میشه یه پیک نیک نصف روزه رفت ساحل و برگشت یا حکم مسافرت داره و رفتنش سخته؟

مرکز شهر سیدنی در کنار آبه ولی مردمی که در حومه زندگی می کنن مثل ما و ... زیر ۱ ساعت تا ساحل راه دارن.
اینجا کسی نصف روز نمی ره پیک نیک جالبه بدونی صبح خیلی زود بلند می شن و تا ساعت ۵ پیک نیک می کنن بعد هم که بار و کافه و ...

اینجا هوا خیلی سرد نیست فقط بعضی روزها باید وایسی آفتاب درآد اینم ادای ماست وگرنه که خوداشون دائم تو آبن.....!؟

لاله سه‌شنبه 6 اسفند 1387 ساعت 02:03 http://barani.ca

چه ساحل خوشکلی.تو این ساحل شنا هم کردید؟
کوبا هم هوا بین 22 تا 25 درجه بود.برای خودشون البته سرد بود.(یعنی خودشون میگفتن) برای ما هم البته گرم نبود ولی خب ما از منفی 30 درجه رفته بودیم و 55 درجه اختلاف دما یعنی عالی.اولش که میرفتیم تو آب کلی جیغ و ویق که سردِ ولی چند دقیقه که میگذشت و بدن عادت میکرد دیگه عالی بود.هیچکی نمیتونست ما رو بیاره بیرون.اینجا هم همچین که برفها آب میشه تو اردیبهشت مردم شروع میکنن بیچ رفتن.
همیشه خوش باشید.منتظره بقیه تور سیدنی هستیم :)

واقعا منفی ۳۳ درجه می شه!!

سحر سه‌شنبه 6 اسفند 1387 ساعت 08:39

دوباره سلام فرشته ی عزیز از ت id خواسته بودم یا تلفن ما از خیلی جهات شبیه به هم هستیم امیدوارم بتونیم با هم صحبت کنیم اگر خواستی میتونی منو add کنی خوشحال میشم sahar_arj57 قربانت

من استرالیا هستم . تلفن که خیلی سخته و برای چت کردن هم زمان ندارم . در وبلاگم در خدمتتون هستم.

لاله سه‌شنبه 6 اسفند 1387 ساعت 15:26 http://barani.ca

روزی که ما رفنیم -30 بود وگرنه که گاهی وقت ها اتفاق میافته تا -40 هم میرسه.اینجا چون هوا مرطوبه و باد های شدیدی میاد یه wind chill هست که یعنی سرمای واقعی که حس میشه.مثلا ممکنه دمایی که دماسنج نشون میده -10 باشه ولی دمای واقعی که حس میشه -20 درجه باشه :)

واااااااااااای من اصلا با سرما سازگاری ندارم . گرما رو بیشتر دوست دارم. ولی اون نوشته ات رو در مورد آبشا نیاگارا خیلی دوست دارم.

م.ق یکشنبه 11 اسفند 1387 ساعت 06:20

سلام وب سایت خوبی دارید فرشته خانم اگرممکن است ازشرایط مهاجرت وزندگی در کشور استرالیا مطالبی بنیسید ازتون خیلی ممنونم م.ق از مرکز استان گیلان شهر رشت .

ملا قلی خان عزیز اطلاعات تا دلتون بخواد داده شد ... می تونین بخوونین و استفاده کنین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد