پازل

من و احسان چند وقتیه سرگرم درست کردن پازلیم یا همون jigsaw! واقعا هم سرگرمیه هاااااااااااااا هر چند من بیشتر پاش می شینم.

حتما تا حالا نشستین تخمه بخورین و یه وقت دیدین دور و برتون پر از پوست تخمه است و دارین همین جور یک کیلو تخمه رو نوش جان میکنین! پازل هم مثل همینه البته خیلی شیرینه وقتی شما دنبال یه قطعه کوچولو می گردین و آخرین قطعه ای می شه که پیداش می کنین! سر هم کردن قطعات خیلی لذت بخشه!

چند هفته پیش که رفته بودم Kmart چشمم خورد به پازلهاش تنوع زیادی توی پازلهاش بود از بچه گونه بگیر تا سه بعدی... از 20 تایی تا 3000 تایی! 3 تا از منظره های معروف دنیا رو انتخاب کردم. 

 

1000 تایی که اولیش این بود که یا احسان تموم کردیم!     

 

Colosseum, Rome

                    

 دومیش اینه که آسمونش مونده تا تموم کنیم "کار حضرت فیله" یعنی خیلی سخته!  

 Grand canal, Venice Italy 

          

 سومیش هم اینه که هنوز توی جعبه است و بازش نکریدم   

  

Arc de Triomphe  

وقتی داشتم این پازلها رو می چیدم پیش خودم همه اش دوست داشتم الآن اونجا باشم و از نزدیک این منظره رو تماشا کنم... از اونجایی که عاشق سفر کردن و دیدن جاهای دیدنی هستم این مناظر رو انتخاب کردم. شما هم امتحان کنین یا به بچه هاتون یاد بدین چون خیلی به تمرکز کردن کمک می کنه! شما هم امتحان کنین . . .

 

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 20 فروردین 1388 ساعت 19:05 http://mohamed.blogsky.com

باید کار جالبی باشه. اون اولیه رو چند وقته چیدین؟
فکر کنم تو دومی و سومی سرعتتون بیشتر شه.)
حالا جالبترش اینه که وقتی چیدیش تموم شد دوباره تو یه لحظه خرابش کنی دوباره روز از نو روزی از نو!))

یک هفته اولیه طول کشید ولی دومی بیشتر شده !
نه بابا می خوام تابلوشون کنم!

نگاهی نو جمعه 21 فروردین 1388 ساعت 04:55 http://wwwblogestan.blogspot.com

یه سری پازل هستند که شیبه توپ هستند و حتی پایه هم دارن واقعا زیبا هستند و میشه یه وسیله دکوری.
هر سه تا انتخابتون زیبا هستند
حالا بعد اینکه درست کردی اینها را چه می کنی؟؟؟؟؟؟؟؟دوباره خراب می کنین؟ یا تابلوش می کنید.
من هم خیلی در پازل درست کردن سریع هستم

آره اون پازلها سه بعدین!
تصمیم دارم تابلوشون کنم ....

احسان جمعه 21 فروردین 1388 ساعت 13:48 http://nagofteh-ha.blogsky.com

بهترین چیزه برای وقتی که بخوای خودتو بذاری سر کار!!!
فقط من باب راهنمایی دوستان بگم بهترین کار اینه که اول از دورش شروع کنی!!!

حسین چهارشنبه 9 اردیبهشت 1388 ساعت 19:22

سلام. پازل بازی خیلی کار جالبیه. من اول با هزار تکه شروع کردم. بعدش رفتم سراغ 2000 تایی. خیلی اعتیاد آوره. وقتی می خوام برای کسی کادو بخرم براش پازل می خرم. ملت هم معمولن اول خوششون میاد ولی بعدن می بینن که سخته و حوصلشو ندارن. منم بهشون میگم اگه میخواین بدین خودم براتون درستش کنم. منم براشون درست میکنم و قابش میکنم و بهشون بر میگردونم. الان هم مشغول یه پازل 3000 تایی به اسم la belle dame sans merci هستم که یکی از دوستم خریده و توش مونده و داده به من، ولی خیلی جاگیره.

این پازل رو دیدم خیلی قشنگه!

پازلهایی که شب رنگ هستن رو خیلی دوست دارم اینجا یک سری پازلهای سه بعدی هستن نه اونهایی که حجم دارن اونهایی که وقتی شما حرکت می کنین عکس هم عوض می شه اونها خیلی قشنگن خیلی هم گرونن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد