دو تجربه

 

وقتی اومدیم استرالیا موهام بلند بود و فکر می کنم به خاطر آب و هوا و اکسیژن و نبود روسری و شال و ... بود که رشد خوبی پیدا کرد و بعد از ۴ ماه خیلی بلند و دفرمه شده بود تقریبا یک ماه پیش بود

که با احسان رفته بودیم خرید که یه آرایشگاه ایرانی دیدیم به اسم آزیتا که یه ایرانی بود که بهش گفتم فقط مرتب کن! خانوم چندین سال بود ایران نرفته بود. بماند که هنوز با آب پاش موها رو خیس میکرد و آخرش هم همینجوری حوله رو از روی دوشم برداشت گفت: مبارک باشه ! تعجب کرده بودم که بابا توی بدترین آرایشگاه توی ایران یه سشوار خشک و خالی می کشیدن تازه روسری هم بعدش سرمون می کردیم اینجا که نمی شه همینجوری رفت بیرون!........ حتی ازم نپرسید خوبه یا راضی یا حتی این مدلی می خواستی! ..... اومدم خونه پشیمون شدم و تازه فهمیدم که چه گندی به موهام زده و من چه اشتباهی کردم که موهای نازنینم رو دادم دست این زنیکه! تازه یه ژل آورد که اینو بخر 60 $ پولش بود ژل هم از این ژل های معمولی بود گیر داده بود که بیا موهات رو ویتامینه کنم..... عجب اعتماد به نفسی دشت هاااااااااااا آخرش هم با وجود اینکه بزرگ نوشته بود کوتاهی مو 20$ به من گفت قیمت ما 30$ شما چون ایرانی هستین 20 $ بدین ..... دیگه سراغ آرایشگر ایرانی حداقل این یکی نمی رم!  بیرون ایران هم از ایرانی ها می شه سوژه درآورد ها! 

خلاصه یک ماه با اون موها سر کردم تا دیروز که رفتم آرایشگاه ترک ها و برای اولین بار یه آقا موهام رو کوتاه کرد و از همه جالب تر اینکه باهاشون ترکی استامبولی صحبت می کردم و از اینکه تونستم از یک زبان دیگه برای انجام کارم صحبت کنم لذت میبردم ...  کارش فوق العاده بود و خیلی از کارش خوشم اومد هر چند موهام خیلی دیگه کوتاه شد اما قیافم نجات پیدا کرد!  

قیمت هم 25$ بود آخرش هم یه براشینگ کامل با ژل و ... انجام دادن و اولش هم سرم رو همراه ماساژ و شامپوی مخصوص شستن . . . .    از ماست که بر ماست!

دیروز عصر کلاس بوکس داشتم که وقتی رفتم همه بچه ها خوششون اومده بود و میگفتن بهت خیلی بیشتر از قبلیه میآد .... تازه فهمیدم که قبلی چه گندی بوده!  

  

 

  

من یه ماهی بتا یا فایتر آبی دارم که خیلی دوستش دارم صبح داشتم آب تنگش رو عوض می کردم که گذاشتمش توی ظرف دیگه رفتم و برگشتم دیدم کف آشپزخونه ولو شده و داره بالا و پایین میپره! خیلی ترسیدم!  فکر کنم ضربه مغزی شده، سریع انداختمش توی تنگش .... چند تا از فلسهای سرش هم ریخته و کچل شده تازه باله بالایی اش هم سوراخ شده و توی تنگ یوری بود و  کمی گذشت غذایی که خیلی دوست داره رو بهش دادم راه افتاد، کم کم سرحال شد به احسان زنگ زدم ماجرا رو گفتم ... گفت: دیدی به کامبیز گفتی ماهی که نمی پره بیرون!خندیدی!  باید روش کامبیز رو انجام بدی!

نظرات 6 + ارسال نظر
پروانه پنج‌شنبه 27 فروردین 1388 ساعت 14:45 http://www.parvazbaparwane.blogspot.com

دو تا دوست بهایی داشتم یکیشون رفت کانادا چون اذیتشون می کردن یکیشون اینجا موند و چون برای دینشون تبلیغ می کرد انداخنتش زندان اونجا سرطان سینه گرفت و چون دیر بهش رسیدن چند سال پیش از دنیا رفت. من جز خوبی هیچ چیز بدی از آنها به یاد ندارم. بسیار مهربان و دوست داشتنی بودند.تا به حال از هیچ بهایی بد نشنیده بودم .البته مادرم می گفت بهایی ها نجس هستن و این دوستان من پس از فوت مادرم در سال 54 داشتم. البته در همه جا همه جور آدمی هست.
طاهره یا قره العین را می شناسی؟
...
در شهرهای ساحلی ترکیه قدم به قدم آرایشگاه با قیمت مناسب هست و خیلی هم آریشگراشون خوب هستند. ترکا خیلی زحمتکشن. لباساشون هم که همه جای ایران رو گرفته و چقدر خوش دوخت هستن.
ترکی استانبلی از کجا بلدی؟ تا جایی که می دونم تو ایران ترکن ها زبانشان با اونا یکیه و می تون باهاشون حرف بزنن و لی ترکای ما خیلی حرفای اونا رو نمی دونن.
*
ماهیت هم خیلی خوشگله. ت خونه ی ما هم دو ماهی قرمز و یک لاک پشت کوچولوی با نقش و نگار هست. این موجودات زنده چقدر تو خونه شادی آورند. امیدوارم که حال اون ماهی خوشگل خوب بخوب بشه.
در مورد پیام پست قبلیت نوشتم مدرنیته سنت را مسخره می کند منظورم اصلن تو نبودی . حرفای تو اصلن مسخره آمیز نبود. البته پس از آن هم حسابی در مورد نظرات پسا مدرن ها در باره ی سنت نوشتم ولی دیدم از حوصله این ستون خارج هست پاکش کردم. به هر حال اگر موجب رنجش ات شدم پوزش می خوام .
در مورد زنانی که با جراحی های پلاستیک و تزریق ژل و.. که حتی احتمال مرگشان را زیر عمل امضا می کنند باهات موافق نیستم چهره شان در نهایت مانند عروسک مصنوعی و بی روح می شود . اونهایی که زیر پوست پیشانی شان تزریق می کنند تصور کن ابروشان بالا نمیره و از ابرو به بالا ثابت هستند مثلن وقتی بخندند! تازه من که تو سن و سالی هستم و زنای سن من دائم به علت سنشون به فکر این چیزا هستند داخل اونا می بینم بعضیاشون چه بلایی به سرشون میاد و دوستای دیگه شون چه جوری پشت سرشون بهش میخندن. ولی مطمئنم هیچ بلایی سر آن زن افریقایی نمیاد چون حتمن نسل اندر نسل این کا ر رو می کنند و عواقبش براشون روشنه.
از همه مهمتر فرشته جان : زیبایی نسبیه

در کل خیلی دوستت دارم و نظرهات رو هم همینطور هرجور که بخواهی بنویسی.

من کلا ماهی رو خیلی دوست دارم احسان هم اینو برام گرفت که ببینه اگه خوب می تونم نگهش دارم برام آکواریو بزرگ بگیره! مثلا دارم امتحان پس میدم!

ما اولین بحثی که توی مراقبتهای پوست و مو داریم جلوگیری از هرگونه تغییر شکل صورت و بدنه!‌ که از تغذیه هم شروع می شه !

اگر در سن پایین مراقبتهای ویژه رعایت شه در سن بالا احتیاجی به جراحی و تزریق و ... نیست من عاشق چهره زنهای سن بالا هستم که کاملا صورت طبیعی و مراقبت شده ای دارن.

نیوشا پنج‌شنبه 27 فروردین 1388 ساعت 16:15

سلام فرشته جون.مرسی ازاینکه تجربیات زندگی درسیدنی رومی نویسی.من وهمسرم هم تا سه ماه دیگر عازم سیدنی هستیم .وچندماهی هست که نوشته هاتو میخونم.همیشه شادوسلامت باشید.

سلام دوست جدید و ممنون از لطف شما و به سلامتی بیایین ... سوالی هم داری بپرس !

محمد پنج‌شنبه 27 فروردین 1388 ساعت 18:14 http://mohamed.blogsky.com

ببخشید شما کلاس بوکس میرین اونوقت!))
اون ارایشگر ایرانیه کارش فقط یه هوک راسته! )
بیچاره ماهیهایی که از دید انسانها تزیینی هستن چه زجری میکشن از دست ما ها! اگه این عکس ماهیته خیلی خوشگله.)

چهارشنبه ها کلاس باکسینگ داریم احسان نمیاد من با تانیا و مایکل میرم و مربیمون رو خیلی دوست دارم. خدای بوکسه! فکر کنم کماندو بوده چون ورزشهاش پدرمونو درمیآره.

نه بابا هوک راست کار ساز نبود باید آپوکادز راست میزدم ...


والله این ماهی ما غذاهایی که من بهش میدم و عمرا توی دریا بهش ندن! در ضمن اینکه کلا اینها ماهی های آکواریومی هستن دیگه.

لاله پنج‌شنبه 27 فروردین 1388 ساعت 22:53 http://barani.ca

موهات مبارک باشه :)
آرایشگر هر چی بیشتر حرف بزنه بیشتر گند میزنه.

هاهاهاها ....... واقعاً ! موافقم چون هی چی حرف میزنن تمرکزشون رو از دست میدن دیگه!

تا دیدین آرایشگر داره زیاد حرف میزنه از زیر دستش بلند شین.

ممنون

نگاهی نو جمعه 28 فروردین 1388 ساعت 05:23 http://wwwblogestan.blogspot.com

سلام یولداش جان
یاخچی سوز

فکر می کنم من و شما بتونیم حریف بشیم و مبارزه کنیم البته شما بوکس من رزومی و دفاع شخصی.
فدات از بیزینس ایرانی نگووووووووووووووو که من نگم هیچی بهتره

مرحبا کاردشیم
ساوولون!

پس من هیچی نمی گم شما هم نگو اینجوری جامعه ایرانیان مقیم سنگین ترن ((;

حسام یکشنبه 30 فروردین 1388 ساعت 17:09 http://hessamm.blogsky.com

رفتی آرایشگاه ۲۰ دلاری می خواستی برات عربی هم برقصه؟ پشتت رو هم ماساژ بده؟!!!
خب خواهر من، توی ممالک فرنگ هر چقدر پول بدی همونقدر آش می خوری... دستت نیومده هنوز؟!!!!

پس نمی دونی بدون قیمت اینجا همینه آرایشگاه برای کوتاهی خیلی گرون نیست و ۲۰ دلار از قیمتهای معمول ! برای آقایون هم از ۸ دلار شروع می شه به بالا ... در کل اصلا مسئله پولش نیست درست کار می کرد نوش جوونش هر چی می گرفت اون ۲۰ دلار هم واقعا زیادش بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد