ساندویچ کثیف

ما تو ایران مک دونالد نداشتیم ! 

........................................... داشتیم؟  

مک دونالد توی پاکستان شعبه خیلی بزرگی زده.... اینم عکسشه! 

 

 

هنوز مزه اون نون ساندویچی های ترشی که توی بچه گی می خوردیم یادمه با سوسیس بندری و سن کوئیک ... بعد از اینکه نونهای باگت و نوشابه خانواده اومدن اونها از دور خارج شدن!  

ساندویچ هایی که صد در صد غیر بهداشتی درست می شدن چقدر خوشمزه بودن!  یادمه اصلا سس داخلش نبود یا پنیر ! الآن که فکر می کنم میبینم هرچند کثیف بودن اما کم کالری و سالم بودن اون موقع ها بچه ها به اندازه بچه های الآن اضافه وزن نداشتن.  

خوشمزه ترین ساندویچ همبرگری که خوردم ماله "فری کثیف" بود حتی مک دونالد اینجا هم جایگزینش نشد.

نظرات 8 + ارسال نظر
نگاهی نو شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 02:52 http://wwwblogestan.blogspot.com

عجیب هم بچه ها عاشق مک دونالد هستند

شاید واسه هپی میلشه؟

محمد شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 05:16 http://lifeinaustralia.persianblog.ir

واقعاً درسته. هنوزم بعضی از این ساندویچی ها هستم. البته آخرین باری که تو یکی از اینا بندری خوردم بهمن ماه بود و مسموم شدم و نزدیک بود کارم به بیمارستان بکشه. ظاهراً دیگه به ماها نمی سازه.

چه جالب من فکر می کردم جمع شدن البته دور میدون انقلاب خیلی زیاد بودن

پروانه شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 13:30 http://www.parvazbaparwane.blogspot.com

مثل اینکه اونجا هم مثل ایران قانون کپی رایت نداره!

بعید می دونم ... بازم توی ایران یه ذره مردم مراعات می کنن دیگه مک دونالد رو کپی نمی کننن ....

آرگینه شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 16:01

سلام فرشته جون من میخواستم اگه می شه کمی در مورد استرالیا بنویسید و از اینکه کار پیدا کردید یا نه ؟ کجا وخیلی چیزهای دیگه.

عزیزم من تمام اینها رو نوشتم و باید پستهای قبلی رو بخوونید و جواب کامنت ها و سوالهای شما رو هم قبلا دادم .... بهتره دسته بندی تور سیدنی رو بخونین

سیدنی به روایت تصویر شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 17:13 http://sydneyinframe.blogfa.com

ما رو یاد فری کثیف یا به قول خودمون فری کثافت انداختی
ساندویچ استیکش و سس مخصوص به خودش حرف نداشت

آآآآآآآآآآآآآخ دلم خواست چقدر خوشمزه بود استیکاش...

سیب زمینی هاشو بگووووووووووووو!

نگاهی نو شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 23:37

نه شک دارم چون بچه های خیلی کوچولو غذای مک دونالد بزرگسال را هنم می خورن واقعا دوست دارن. شاید بخاطر سسهاش است

کلا که از بقیه خیلی خوشمزه تره ! کی اف سی و مک دونالد فعلا حرف اول رو میزنن!

محمد یکشنبه 6 اردیبهشت 1388 ساعت 22:34 http://mohamed.blogsky.com

حالا ساندیچ کثیفا هیچی! اون لبوها و باقالی هاش رو بگو که من عاشقشون بودم. فرشته بعضی موقعها فکر میکنم چون اون موقع تنوع کم بود و کلا همه چی اینقدر فراوون نبود اونا به نظرم خوشمزه میومده!

آب زرشک ها یادت رفت! خب آره اون موقع مثل الآن اسنک های خوشمزه و چیپس و ... نبود ولی خب باقالی و لبو از اینها خیلی سالمترن.

لاله دوشنبه 7 اردیبهشت 1388 ساعت 12:37 http://barani.ca

اتفاقا من هم یاد فری کثیف افتادم. اونهم واسه خودش البته کپی رایت داره ها. هر کسی فر کثیف نمیشه :)))
من عاشق سیب زمینیهاش بودم. با اون سسهای خوش مزه اش

آره سایز سیب زمینی هاش معرکه بود... هر سیب زمینی رو ۴ قسمت کرده بود و الهی به امید تو! سس هاش که معرکه بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد