اینجا ایران نیست

 

 

   

اینجا ایران نیست  

باور نمی کنم ... این عکسها و فیلمها ماله ایران نیست!!! 

اینجا وطن من نیست 

اینها هموطنان من نیستن ... هموطنان من هموطنانشون رو نمی کشن 

ایرانی برادر کشی نمی کنه 

.... چه خبره ... راست می گن " ایران شده فلسطین... مردم چرا نشستین؟؟ مردم  که ننشستن !!! اونهایی که من میبینم همه روی دو تا پاهاشون دارن می دون!!! 

 

اسمش فکر کنم ندا بود ... ندا رو چرا کشتن!!! صورت خونی اش با چشمهای سفیدش هنوز جلوی چشمامه! بیش از 5 میلیون نفر صحنه کشته شدن ندا سلطانی در آغوش پدرش رو دیدن و براش گریه کردن!!!  ندا بمون.... ندا بمون....ندا نترس...  

ندا موند و موندن رو به ما آموخت ....

 

"الله اکبر" خدایا خودت بزرگتر از اونی هستی که وصف بشی با بزرگیه غیر قابل وصفت به داد ما ملت ایران برس.

ما رای میدیم

ما فردا با دوستامون میریم رای سبز میدیم ...  

 

اگر خودتون نمی خوایین رای بدین واسه عزیزاتون رای بدین و واسه آینده کشور عزیز ایران ... گفتنی ها رو گفتیم و نوشتنی ها رو تا اونجایی که می شد نوشتیم 

من توی ایران زندگی نمی کنم می تونم بگم به من چه؟؟ ولی واسه آینده خودم و ایران و عزیزانم توی ایران میرم رای می دم واسه اینکه دیگه نمی خوام دروغ و کثافت و بی عابرویی کشورم رو که خاکش از اجساد اجداد آریاییم ه خراب کنه 

 

به امید دیدار شما در پای صندوقهای رای برای دادن یه رای سبز    

 

این عکس هم واسه خندین نیست واسه اینه که بدونین این دولت فعلی چه ول وشوئیه    

                 

آینده

 

 

قابل توجه دوستانی که سوال می کردن در استرالیا کجا باید برن رای بدن :  

 

یکی از دوستان به بنده اطلاع دادن که انتخابات ریاست جمهوری ایران در استرالیا در ۶ شهر در استرالیا برگزار می شه و علاقمندان به سرنوشت کشور و آینده ایران و نام ایرانی می تونن برای مشارکت خودشون به این مراکز مراجعه کنن ...

 

اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه برگزاری انتخابات رو می تونین اینجا ببینین

  • کانبرا
    • Embassy of I.R of Iran, 25 Culgoa Circutit, O'Mally 2606
  • ملبورن
    • Number 520,Blackburn Road, Doncaster East, VIC 3109
  • سیدنی
    • Dougherty Community Centre, 7 Victor St.,Chatswood, N.S.W .2067
  • بریزبین
    • Christ Church Hall, Corner of Central and Ninth Avenues, St.Lucia, Brisbane 4067
  • آدلاید
    • MRC Community Center ,23 Coglin St.,Adelaide ,SA
  • پرت
    • Technology park, 2 Brodie Hall Dive, Bentley WA 6102 

پیروز و سرافراز باشین