اینجا ایران نیست

 

 

   

اینجا ایران نیست  

باور نمی کنم ... این عکسها و فیلمها ماله ایران نیست!!! 

اینجا وطن من نیست 

اینها هموطنان من نیستن ... هموطنان من هموطنانشون رو نمی کشن 

ایرانی برادر کشی نمی کنه 

.... چه خبره ... راست می گن " ایران شده فلسطین... مردم چرا نشستین؟؟ مردم  که ننشستن !!! اونهایی که من میبینم همه روی دو تا پاهاشون دارن می دون!!! 

 

اسمش فکر کنم ندا بود ... ندا رو چرا کشتن!!! صورت خونی اش با چشمهای سفیدش هنوز جلوی چشمامه! بیش از 5 میلیون نفر صحنه کشته شدن ندا سلطانی در آغوش پدرش رو دیدن و براش گریه کردن!!!  ندا بمون.... ندا بمون....ندا نترس...  

ندا موند و موندن رو به ما آموخت ....

 

"الله اکبر" خدایا خودت بزرگتر از اونی هستی که وصف بشی با بزرگیه غیر قابل وصفت به داد ما ملت ایران برس.

نظرات 4 + ارسال نظر
آریا دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 16:35 http://www.oldroyal.blogfa.com

درود . به دوستانتان بگویید برایمان دعا کنند . اینجا با دست خالی تنها نوازش کنندهایمان باتون هست و بس . به من هم سری بزن . بدرود

نگاهی نو سه‌شنبه 2 تیر 1388 ساعت 13:22

خدا رحمتش کنه
اون اقا پدرش نبود معلم موسیقی اش بود.
این مزدورها یه سری جیره خوار هستن از هیکلشون معلومه

ارش چهارشنبه 3 تیر 1388 ساعت 20:04

کس چون تو طریق پاکبازی نگرفت

با زخم نشان سرفرازی نگرفت



زین پیش دلاورا کسی چون تو شگفت

حیثیت مرگ را به بازی نگرفت


(به یاد ندا که جاودانه شد)

محمد چهارشنبه 10 تیر 1388 ساعت 19:26 http://mohamed.blogsky.com/

سلام
بابا جون ما با شما یه قرارداد نوشته بودیم برا تور سیدنی! اما انگار خبری نیست که نیست. این جوری باشه کار به خین و خین ریزی میکشه! از ما گفتن.
جدای مزاح احساستون رو درک میکنم اگه چیزی نمینویسین ولی تو رو خدا فضای اینجا رو یه خورده عوض کنین.
یعنی سیدنی همون دو تا ساحل قشنگ و داشت و بس!
من منتظرم.


راست می گی هااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد