خواستن توانستن است ؟

توی ترین نشسته بودم و آی پادم توی گوشم داشتم آهنگ "عادت" شادمهر عقیلی جدید رو گوش می کردم ! داشتم به این فکر می کردم که از هفته دیگه هرطور شده باید انگلیسی نوت بردارم و یاد بگیرم که جزوه هامو از چپ باز کنم و اعداد بزرگ رو به فارسی نخوونم   

یاد ایریا افتادم وقتی داشتم صفحات جزوه رو مرتب می کردم با خودم می گفتم .... شیش شیش شیش ... هفت هفت هفت  ... دیدم ایریا داره غش غش می خنده و می گه "هی! داری فارسی میشمری ؟؟؟ " گفتم : آره دیگه بابا سخته ! من هنوز توی ذهنم فارسی فکر می کنم یه موقع هایی هم ترکی هنوز نمی تونم این حجم لغات سخت و توی یه روز تحمل کنم ...  با اون لحجه راشنش بهم گفت : گاماس گاماس !  

  

 

باید پیشرفت کرد یا باید تغییر کرد؟  کدام بهتر است؟؟؟  

من می گم در جهت پیشرفت باید تغییر کرد باید عادت کنم به اینکه خودم رو به جلو هل بدم و خودم رو مجبور کنم تا یه سری کارها رو بکنم اگر قرار بود انسانها در همون جایی که بودن می موندن الان داشتن با خرس ها سر غار دعوا می کردن! نه؟ انسانها خواستن پیشرفت کنن، کشف کنن، اختراع کنن، و در نهایت خلق کنن. پس خواستن،  توانستن است

هنوز ایستگاه ردفرنم اووووووووووه تا خوونه ! روزنامه رو باز کردم و ورق زدم ببینم این بار آنجلینا جولی و بردپیت چند تا بچه رو به فرزندی قبول کردن و گروه بلک آی کی میآن سیدنی ؟؟ انیمشن آپ هم اومد استرالیا و سه بعدی داره نمایش داده می شه ... چه خوب ! من سینما سه بعدی خیلی دوست دارم هفته پیش هم یه کتاب با عکسهای سه بعدی گرفتم که باید با عینک سبز و قرمز عکسهاشو ببینیم!     صفحه آخر چشمم خورد به یه خبر که خیلی حال کردم ! .....

   

 Do I look flat in this 3D photo ? 

   

خیلی باحال بود ... من همیشه دوست دارم یه دوربین عکاسی حرفه ای اما خیلی کوچیک همرام باشه و از همه چی عکس بندازم اما همیشه یه مشکلی بوده اون هم دوربینهای کوچیک حرفه ای نیستم و حرفه ای ها هم کوچیک نیستن اما این خبره در مورد یه دوربین با دو تا لنزه که بصورت سه بعدی عکس می ندازه و عکسها رو باید با عینک ببینین ... مثلا توپ داره از عکس میآد بیرون و یا کیک ها و شمعها و وسایل تزئینیه تولد کاملا سه بعدین و حجم دارن واووووو چقدر هیجان انگیزه! از اون هیجان انگیزتر اینه که این دوربین توی اکتبر میآد توی بازار استرالیا ! تولد منم که توی اکتبره!‌ پس می تونه یه کادوی تولد خوبی باشه ... اما نه ! خیلی گرونه! شاید سال دیگه که قیمتش کمی اومد پایین و تکنولوژی اش رو چین تونست کپی کنه!‌ ولی خب داشتن یه هم چین چیزی دور از ارزو و دسترس نخواهد بود .   

 عکسهای معمولیتون رو هم می تونین با کمک نرم افزار سه بعدی کنین اینجا می تونین ببینین یه سری هم عکس سه بعدی داره که می تونین با عینک ببینین ! عینکش رو هم خودتون می تونین درست کنین یه فریم عینک یا با مقوا درست کنین سمت راست سبز یا آبی باشه و سمت چپ حتما قرمز باشه. جهت ها و رنگ ها حتما باید رعایت شن وگرنه عکسو سه بعدی نمی بینین  

 

اگر عینکشو دارین این عکسو ببینین خیلی قشنگه ... گلها و درختها کاملا برجسته ان  

              

 

 

دوربینی که اخبارشو خوندم توسط شرکت fujifilm ساخته شده که دو تا لنز داره و مجهز به صفحه نمایشگر 7 سانتی متریه که می تونین عکس رو داخلش ببینین سرعت شاتر خیلی بالایی داره که ننوشته چقدره که می تونه از هواپیما و ماشین در حال حرکت عکس بگیره. قبلا از این شرکت دوربینهایی به بازار اومده بود که دوبعدی عکاسی می کردن ولی این کاملا سه بعدیه قیمتش هم برای بریتانیا 1150 $ تخمین زده شده.

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 6 مرداد 1388 ساعت 14:39 http://mohamed.blogsky.com/

راستش رو بخوای اول فکر کردم اون اقا تو عکس احسانه!))
به نظر من تغییر شرط لازم پیشرفته! یعنی تا فکرتو و عملتو عوض نکنی نتیجه عوض نمیشه مگر در موارد خاص!

من مطمینم اگه احسان اینجا رو بخونه از اون دوربینا حتما برات میخره! اگرم گرونه فدای سرت! خب اینهمه پول رو میخواد چیکار.))

اینو اینجا نوشتم که بخره دیگه ;)

در کل انسانهایی که در ۲۰ سال پیش بودن موندن و دارن درجا میزنن انسانهایی هستن که فکر می کنن فردا می خوان بمیرن و عمرشون تموم می شه ولی اگر فکر کنی که عمرت تا آخر زمانه شاید به یه جایی برسی و در ۶۰ سالگیت کلی برنامه داری که باید تازه شروع کنی و انجامشون بدی. از بازنشستگی حالم بهم می خوره ...بازنشستگی یعنی بشینی روزات و بشمری تا بمیری!

خیلی ها رو دیدم که بعد از بازنشستگی حداقل ۱۰ سال پیرتر شدن.

حسام سه‌شنبه 6 مرداد 1388 ساعت 20:09 http://hessamm.blogsky.com/

من یه مدت دنبال این دوربین ها بودم و اینکه بتونیم یه جوری اینها رو وارد کنیم ایران و بفروشیم. مخصوصا برای تبلیغات خیلی خوبه... به راه های فروشش هم فکر کرده بودم... اما متاسفانه شرکتی رو که باهاش ارتباط گرفتم به ایران جنس نمی تونست بفروشه...
حالا شاید شما اونجا بتونین یه کارهایی بکنین...!

آره فکر خوبیه ! ولی مطمئنم وقتی وارد بازار جهانی بشه توی ایران هم خواهد آمد ... مخصوصا خاورمیانه که خوراکشون یه همچین چیزاییه.

نگاهی نو چهارشنبه 7 مرداد 1388 ساعت 03:01

تولد همسرت خیلی خیلی مبارک باشه با ارزوی بهترین ها برای هر دوتاتون

مرسی از لطفت عزیزم (:

ندا یکشنبه 18 مرداد 1388 ساعت 00:04 http://shayan-blog.blogsky.com/

سلام
عکس این پسر خوشتیپه رو از کجا آووردی...
راستی برای شام دلمه گذاشتم آلان داره بوش میاد...این اولین باره که من دست به یه همچین اقدامجسورانه ای میزنم...ها ها ها

از احسان عکس انداختم !... دستور پختش رو برامون بزار

سلام دوست گرامی
وبلاگ بامحتوایی داریدباتبادل لینگ موافق هستید
درصورت امکان درنظرات وبلاگ اینجانب رامطلع فرمایید
باتشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد