شکار لحظه ها

National Geography عکسهای خیلی زیبایی رو منتشر می کنه که همه از طبیعت و حیوانات هستن از این عکس خیلی خوشم اومد خیلی با نمک بود. توضیح عکس هم زیرشه  این عکس رو که دیدم یاد کارتون OVER THE HEDGE افتادم ... به نظر میرسه حیوونها دارن باهوشتر میشن؟؟؟
Photo: Squirrel with mountains in background 

 

من و شوهرم برای گردش به دریاچه Minnewanka در Banff پارک ملی کانادا رفته بودیم. ما دوربین رو روی تخته سنگی گذاشتیم و با استفاده تایمر می خواستیم از خودمان عکس بگیریم. آماده برای گرفتن عکس بودیم که ناگهان یک سنجاب کنجکاوی مجذوب صدای دوربین شد و درست کنار ما تو عکس افتاد!  

 

عجب تنظیمی کرده بودن ... اگه این سنجاب تو عکس نبود خودشون هم که تار افتاده بودن عکسشون به هیچ دردی نمی خورد

نظرات 5 + ارسال نظر
محسن دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 01:50 http://after23.blogsky.com/

نشنال جئوگرافی یکبار هم عکس محمود ان رو روی جلدش چاپ کرده بود.

بله اون عکس معروف از اجداد و چگونگی پیدایشش ....

پیمان راسخ دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 19:53

سلام
فکر کنم اتوفوکوس بوده وقتی سنجابه اومده جلوتر - فوکوس رفته روی اون

قبلا از اونور اب بیشتر می نوشتی - لطفا باز هم بنویس

مرسی و موفق باشی

بله حتما در حالت اتو قرار داشته ... والله خیلی دلم می خواد از اونور بنویسم اما سوژه پیدا نمی کنم شرایط هم یه نموره حساس شده تا یه ذره انتقاد می کنیم از در و دیوار می باره

حسام سه‌شنبه 10 شهریور 1388 ساعت 13:05 http://hessamm.blogsky.com

فکر کنم دوربینشون روی حالت اوتو بوده که آبجکت نزدیکتر به لنز رو واضح گرفته و آبجکت های بک گراند (که خودشون باشن) تار (یا اصطلاحا فلو) افتاده.
قبلا من هم این عکس رو دیده بودم. خیلی جالبته.

بله . . . من از سنجابه پرسیدم گفت : روی اتو بوده ! ! ! (:

محمد سه‌شنبه 10 شهریور 1388 ساعت 18:50 http://mohamed.blogsky.com/

خیلی سنجابه بامزس!
راستی میبینم که شکل ظاهری وبلاگت رو هم عوض کردی .)
شعری هم که گذاشتی خیلی گویای وضع الان دنیاس!

نه قالب وبلاگ که همونه فقط عکسشو عوض کردم اینم نشون از این داره که تلوزیون ایران ... ایران رو نشون نمی ده!

محمد سه‌شنبه 10 شهریور 1388 ساعت 23:07 http://mohamed.blogsky.com/

آهااان تازه فهمیدم.)) پیر شدم خنگ شدم...)

کجا پیر شدی بابا تازه تولدت بود که !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد