استقبال

دیروز از ایران برگشتم ...  

راه خیلی طولانی بود و خسته کننده با دو استاپ توی دوبی و بانکوک. 

وقتی رسیدم سیدنی اعلام کردن که هوا بارونیه! خسته از راه و وسایل زیاد و استرس بازرسی و نیاز به حمام و کم خوابی و ... اما تمام اینها با بوی ادکلن احسان و دیدن چهره شاد و خوشحال و تازه اصلاح شده احسان که با یه دسته گل قرمز خیلی قشنگ که ساعتها بود منتظرم بود به فراموشی سپرده شد! بارون و هوای تمیز و غذای خونگی و کیک و کادوی تولدم توی خونه و بودن در کنار هم این استقبال رو تکمیل کرد!!!  

  

ممنون از تمام دوستانی که تولدم رو تبریک گفته بودن ... من رفتم ایران و ۲۹ ساله برگشتم و کلی حرف واسه نوشتن دارم البته اگه یادم نره !!!!

نظرات 7 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 5 آبان 1388 ساعت 20:08 http://mohamed.blogsky.com/

چشم احسان روشن ! خوشحالم سالم و سرحال برگشتی.
فقط فرشته بگم اگه تو همین چند روزه از سفرت نوشتی که نوشتی ولی اگه ننویسی از دست میره ها! پس ما منتظریم.

یازارام گوزوم اوسته!!! سوزلر چوخ دی

لاله چهارشنبه 6 آبان 1388 ساعت 02:34 http://barani.ca

آخیییییی رسیدن به خیر :)
حسابی استراحت که خستگی از تنت دور بشه.
منتظر پستهای مربوط به سفرت هستم
امیدوارم، همیشه هوای دلتون رنگین کمونی و عشقتون همیشگی باشه

ممنون عزیزم ... توی فرودگاه بودم استادمون زنگ زد بهم که کجایی؟ فردا باید امتحان بدی !!! استراحت کجا بود؟

حسام چهارشنبه 6 آبان 1388 ساعت 14:37 http://hessamm.blogsky.com/

رسیدن به خیر. ما که قسمت نشد ببینیمت. امیدوارم بهت خوش گذشته باشه.

آره خیلی دلم می خواست ببینمتون !

پریسا شنبه 9 آبان 1388 ساعت 06:47

فرشته جون!
به خونه خوش اومدی! رسیدن به خیر ;)

سلام پریسا جوون ممنونم دوست عزیزم

احسان دوشنبه 11 آبان 1388 ساعت 12:02

خدا برات شوهرتو نگه داره که اینقدر دوستت داره... اگه این کارها رو هم نمیکرد باز هم باید عشق و دوست داشتن رو توی چشاش حس میکردی....

محسن دوشنبه 11 آبان 1388 ساعت 16:43 http://ketabamoon.blogsky.com/

من تولدت رو بهت تبریک گفته بودم؟ فکر نمی کنم. دزدکی اومدی و رفتی. شادزی.
تولدت مبارک.
صد سال آینده رو ولی سعی کن اینقدر سفرهای طولانی نکنی.

ممنون از شما ... والله ما هم می خواستیم بیشتر بمونیم نشد!

سلام دوشنبه 2 آذر 1388 ساعت 07:29

سلام. من تازه با وبلاگ شما اشنا شدم. داشتم دنبال یه موسسه خوب واسه گرفتن ویزای تحصیلی استرالیا می گشتم که وبلاگ شما رو دیدم. راستش پیش خودم گفتم بد نیست که با شما بیشتر آشنا بشم (البته اگه ممکنه) و ازتون واسه روال کار بپرسم. راستش خیلی گیج شدم که بلاخره با کدوم موسسه قرارداد ببندم. من لیسانس عمران هستم و تصمیم دارم که واسه فوق لیسانس بیام استرالیا و بعد از اتمام دوره تحصیلم اونجا اقامت بگیریم. با توجه به اینکه شما ساکن استرالیا هستید و بیشتر با مشکلات این کار آشنا هستید اگه منو در باره این تصمیمم راهنمایی کنید واقعا کمک خیلی بزرگی به یکی از هزاران جوونی کردید که منتظر خروج از کشور هستند.
وکیل یه موسسه؟
چه وکیل هایی رو میشناسید؟
چه موسسه هایی؟
هزینه قرارداد؟
مدت زمان صدور ویزای تحصیلی؟
هزینه های زندگی؟
شرایط کار در استرالیا؟
نحوه برخورد با مهاجرین؟
دانشگاه های مختلف و رنج قیمت های سالیانه دوره ها؟
با تشکر علی از تهران

وااااااااله من مشاور مهاجرت نیستم !!! اونم تحصیلی بهترین کار اینکه برین مشاوره کنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد