آلیس در سرزمین عجایب ... Alice in Wonderland

 

امروز برای اولین بار تبلیغ تلوزیونی آلیس در سرزمین عجائب Alice in Wonderland محصول ۲۰۱۰ رو دیدم اول فکر کردم تبلیغ Sweeney Todd، اما بعد دیدم نه خیلی فرق می کنه اما نوع گریم و فضا من رو یاد اون فیلم انداخت مخصوصا اینکه باز هم بازی Helena Bonham Carter در کنار هنرپیشه محبوب بنده Johnny Depp اون هم در یکی دیگه از فیلمهای Tim Burton  

 

از شاهکارهای این کارگردان می تونم اینها رو نام ببرم : 

 Charlie and the Chocolate Factory -  Corpse Bride -  Big Fish - Sleepy Hollow - Edward Scissorhands و آخرین فیلمش هم Sweeney Todd بود، 

  

فیلم Alice in Wonderland در تاریخ March 5th 2010 به اکران خواهد رفت و طرفداران Johnny Depp و کارگردانیه Tim Burton می تونن به دیدن این فیلم برن و ندیده می گم ازش خوشم خواهد آمد چون سبک فیلمهاش رو خیلی دوست دارم و دیدنشون برام خیلی لذت بخشه.  

 فیلمهای زیادی در مورد داستان آلیس در سرزمین عجایب ساخته و اکران شده ولی من فکر می کنم که این موفقترینشون باشه و معنای واقعی سرزمین عجایب رو القا کنه. 

این فیلم با همکاری شرکت Walt Disney ساخته شده و مهمتر از همه هم به طریق 3D به نمایش در خواهد آمد.   

 در اکتبر هم این دونفر پروژه ی بعدی رو به اسم "Dark Shadows" شروع به کار کردن.  

    

 

بی صبرانه منتظر اکران این فیلم هستم.

نظرات 5 + ارسال نظر
احسان شنبه 28 آذر 1388 ساعت 23:13

دیگه فکر نمیکنم هالیود بتونه از این تکنولوژی سه بعدی دست برداره. و واقعا که دارن همه میرن به این سمت. نمیدونم بعد از آواتار و Final Destination دیگه کی میخواد بیاد یه سه بعدی توپ بسازه....

اووووووووووووووووووه خیلی هاااا تازه ایده های تازه به ذهنشون میرسه

کوروش پارسا یکشنبه 29 آذر 1388 ساعت 07:34 http://kaspian.blogsky.com

راستش من هم خیلی فیلم دوست داری ولی فقط دوست دارم یعنی اصلا حوصله دیدنشو ندارم الان هم تنها فیلمی که می بینم «حنا دختری در مزرعه » هستش که غروبا نشون میده اون هم تو ایران واقعا فیلم قشنگیه و من متاسفم برا شما که از دیدن اون محروم هستین تازه الان هم داره به جاهای حساسش می رسه آخه حنی رفته به شهر خونه خانوم سارا ولی عمه خانوم با اون لج کرده و هی چوب لا چرخش میداره . خدا کنه نتونه بلایی سرش بیاره!!!
حالا اگه خواستین من می تونم این فیلم رو براتون تعریف کنم!

نه ... ممنون مرسی !!! ما خودمون دلمون واسش تنگ شد دانلوود می کنیم میبینیم ...

محمد یکشنبه 29 آذر 1388 ساعت 18:56 http://mohamed.blogsky.com/

با احسان اونجا بد نگذره یه موقع!) اصلا نه میرین سینما نه تفریحی ! آخییییییییی.)))



آره به خدا ... مخصوصا الآن که دم کریسمسه و هیچ خبری نیست

حسام سه‌شنبه 1 دی 1388 ساعت 15:47 http://www.hessamm.blogsky.com/

زودتر درباره Avatar بنویس دیگه. ترکیدیم از هیجان!

فعلا که همه سیانس هاش پره!!! دمه کریسمسه ... دیشب خواستیم بریم همه جا پر بود مجبوریم تو این هفته بریم

س.م دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 01:41 http://eshop1390.blogspot.com

ایول به همه طرف دارای Jonny Depp و Tim Burton ...
جداً که Tim Burton یه دونه باشه، کفشای سفید پاشه...

سوسن خانوم نیستش که ...! تیم برتونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد