من و تو و آینده

 

 

     

                

چی بودیم ؟؟؟ 

هنوز هم مثل قدیما وقتی تصمیم میگیری اراده قوی داری یا نه؟؟؟ 

هنوز هم بجای فکرهای آشوب و خراب به فکرهای خوب و زیبایی فکر می کنین؟ 

به این فکر میکردین که پول دستم بیاد میرم مسافرت و ... 

وقتی حوصلتون سر می رفت دلت می خواست همین الآن سواحل گرم ترکیه می بودی؟ 

با دوستات ساعت ها ساعت هاااااااا راه میرفتین و کلی حرف میزدین؟  

 

 

چی شدیم ؟؟؟

تا حالا شده به نوجوونیتون و آرزوهاتون فکر کنید و بعد به حالتون ؟؟؟  

فکر می کردین که چه آینده درخشان و روشنی در انتظارتونه و باید کلی تلاش کنین ؟  

خب خیلی خیلی تلاش کردین که به اینجا رسیدین ؟  

نه؟  

به اون چه که می خواستین رسیدین؟ 

اونی شدین که می خواستین ؟؟؟   

هنوز هم وقتی به آینده و پیر شدن فکر می کنین دلتون میگیره؟؟

یا اینکه پیش خودتون می گین   

"این همه زحمت و بدو بدو ... ای بابا هیچ پخی نشدیم" 

 

اما من یه نفر رو می شناسم که ببینین میگین چه پخیه!!! ولی آینده درخشانی داشت یه هاله نور دور سرش همیشه روشنه و آدم معروفی شد توی دنیااااااااااااااااااا... 

  

 

 

چی خواهید شد ؟؟؟  

وقتی به یه سنی میرسین مثلا 30 سالگی یا یکم بیشتر می تونین آینده خودتون رو تخمین بزنین که مثلا چی در انتظارتونه !!!

یه دوست اصفهانی داشتم که خیلی خانواده باحال و دوست داشتنی بودن پدر همیشه به فرزندانش می گفت که " اگر تا 30 سالگی پخی شدی که شدی اگر نشدی دیگه نمی شی!!! " 

 

 

مرد نبرد باش که در این کهن سرا          کاری محال در بر مرد نبرد نیست 

                                                                                           اخوان ثالث 

 

به اون چه که می خواستین رسیدین؟ ......

نظرات 5 + ارسال نظر
حسام یکشنبه 13 دی 1388 ساعت 14:54 http://hessamm.blogsky.com

می گن آدم تا نوجوونه انرژی و وقت داره اما پول نداره که آرزوهاشو عملی کنه، در میانسالی پول و انرژی داره، وقت نداره... وقتی پیر شد پول و وقت داره اما دیگه انرژی نداره که بخواد از زندگیش لذت ببره!

از نصیحت پدر دوستت هم خیلی خوشم اومد!

اره واقعاً ....موافقم !!!

آره منم خیلی موقع ها بهش فکر می کنم و یک سال دیگه بیشتر برای پخی شدن وقت ندارم ... باید بجمبم

محمد یکشنبه 13 دی 1388 ساعت 20:06 http://mohamed.blogsky.com/

وقتی کلا به مسیر زندگیم نگاه میکنم میبینم به خیلی از چیزایی که میخواستم رسیدم.تو بعضی زمینه ها هم خیلی بیشتر از انتظارم شده!
چون کلا اهل مبارزه نیستم هیچوقت به جنگ مشکلات برا رسیدن به معدود خواسته های باقیماندم تا حالا نرفتم.منتظرم خودشون بیان منت کشی!

اگه بخوام تو یه کلمه جواب سوالت رو بدم باید بگم:
تا الان بله!) از این به بعد رو نمیدونم.

امیدوارم از این به بعد هم برسی ...

برعکس من خوراکم چلنج کردنه!!! مبارزه ... یه موقع هایی که نمی جنگم احساس می کنم از کار افتاده شدم ):

آریا دوشنبه 14 دی 1388 ساعت 04:47 http://www.oldroyal.blogfa.com

درود . خوبی. بعد از یک مدت غیبت آپ کردم امیدوارم منو ببخشید .

برای چی باید شما رو ببخشم ؟؟؟

احسان سه‌شنبه 15 دی 1388 ساعت 22:24

اولن که اونی که گفته تا ۳۰ سال واسه ایران گفته... به نظر من واسه ماهایی که داریم زندگی رو تازه تازه شروع میکنیم ۵۰ سال خوبه...

هاهاهاااااااااااااا از دید من هر جای دنیا فرق نمی کنه ... سیستم بدن که ایران و خارج نمی شناسه که!!! بالاخره یه روز پیر میشه و دیگه کشش نخواهد داشت

محسن پنج‌شنبه 17 دی 1388 ساعت 17:16 http://after23.blogsky.com/

من هیچ پخی نشدم. یکی دو سال دیگه میشم دوتا سی سال که هیچ پخی نشدم. نسخ ای نداری که سی سال سوم یک پخی بشم؟
ممنون میشم که راهنمایی بفرمایید.

هاهاهاهاااااااااااا اینقدر خندیدم اشک تو چشام جمع شده ....

بنابر راهنمای پدر دوستم : زحمت نکشین فایده نداره (جسارت بنده رو ببخشین)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد