اصلا تعجب نکنین

 اگر داشتین لباسها رو از روی بند جمع می کردین و این ملخ گنده رو توی جیب لباس یا پاچه شلوار دیدین اصلا تعجب نکنین !!! 

  

 

اگر از آپارتمان اومدین بیرون و این عنکبوت گنده و پشمالو رو روبروتون دیدین اصلا تعجب نکنین    

   

اگر داشتین از جلوی خونه رد میشدین و از گلها لذت میبردین یه بلو تانگ اومد جلوتون اصلا تعجب نکنین   

     

  

 

خلاصه اگر رفتین دستشویی و سیفونو کشیدین یه کروکدیل اومد بیرون تعجب ننننننننکنین فررررررررررراااااااااااااااارررررررررر کنین چون اینجا استرالیاست !!!

 

 

عکسها هم از خودم ....

نظرات 4 + ارسال نظر
حسام شنبه 3 بهمن 1388 ساعت 14:47 http://hessamm.blogsky.com

واقعا این جونورها اونجا ولو هستن؟

چه باحال!!!

آره بابا ... کجاش باحاله ؟؟‌اول این طوطی خوشگل ها رو که دیدیم گفتمی آآآآآآآآآآآآآآآخی چقدر نازن ... حالا صداشون که میاد هااااااا.

در کل جوونور خیلی خیلی زیاده ... حیات وحش خیلی سالمی داره بر عکس ایران که گربه ها توی خونه ها ولو بودن اینجا گربه بی صاحاب ندیدم.

توی تهران فقط سوسک و موش و مگس زندگی می کرد با گنجشک و کفتر

اینجا حداقل ۵ نوع طوطی من خودم توی بالکنمون ازشون عکس انداختم.

محمد شنبه 3 بهمن 1388 ساعت 14:57 http://mohamed.blogsky.com/

اگه وقتی میخواستین سوار ماشین شین دیدین یه کانگرو پشت فرمونه تعجب نکنین!))
این زبون آبیش چقدر چندش آوره!

کلا زبان آبی یا همون blue tongue lizard خیلی جوونور گرون قیمت و نادری در دنیاست.

همه مدله مارمولک چندش آوره

حسام شنبه 3 بهمن 1388 ساعت 17:02 http://hessamm.blogsky.com

شنیدم توی کوئینزلند هم پر کلاغه. انقدر غارغار می کنن که بعد از یه مدت به شدت میرن روی اعصاب.

اینجا هم هستن ... خیلی صداشون بده کلا اعصاب خورد کنن ولی خیلی خوشگلن چند نوع استرلینگ هم وجود داره که صداشون کمی بهتره.

احسان شنبه 3 بهمن 1388 ساعت 22:53

تازه این که چیزی نیست... اونروز داشتم میرفتم سر کار به قطار نرسیدم. ناچار شدم یه کانگورو گرفتم دربست رفتم ... لامصب لایی میکشید اما به موقع منو رسوند انصافا...
من حاضر بودم اینجا خرس و شغال و ...داشته باشه اما حشره جات نداشته باشه که برعکس فقط عنکبوت و مارمولک داره یعنی کافیه فقط لحظه ای ماتحت مبارک رو بزارین زمین تا نشیمن گز بزندش هااااااا.

دیدم پشکل کانگورو بهت چسبیده بود ... بازم دیر رفتی هااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد