خاطرات خوناشام

اپیزود دوم"The Vampire Diaries" شروع شده و این هفته اولین قسمتش پخش شد. داستان یه جورایی داره عوض میشه و جذابتر. این اولین سریالی که من فراموشش نمی کنم و وقتی پای تلوزیون میشینم چراغ ها رو خاموش می کنم و واقعا می ترسم. بعضی صحنه هاش خیلی هیجان داره. کاش کارگردان داستانهای twilight از کارگردان این سریال یه مشورتی می گرفتن هرچند داستان"The Vampire Diaries" خیلی خیلی شبیه داستان  twilight و مدل صحبت کردن شخصیت ها شما رو یاد ادوارد و بلا میندازه.

 


توی فیلم twilight خوناشام هاش سوسول میزنن و هیچ حسی از اینکه اینها خوناشامن به شما دست نمی ده اما این سریال افکت هاش به مراتب خیلی بیشتر و گریم ها خیلی بهتر از فیلم twilight است.

امتیاز این سریال بالاست و طرفداران زیادی هم داره توی این سریال ومپایرها با جادوگرها روبروهستن نه گرگ نماها.


نظرات 16 + ارسال نظر
نگاهی نو شنبه 24 بهمن 1388 ساعت 08:41

ندیدمش
تو ترم گذشته با خوندن کتاب ومپایر بری درس ادبیات داستانی پدری از ما در اورده شده که از هر چه
ومپایر نامی فراری شدم

هاهاهااااااااا... مگه تو ادبیات هم برای این موجودات خیالی فصل اختصاص داده شده؟؟؟

محسن شنبه 24 بهمن 1388 ساعت 19:36 http://after23.blogsky.com/

من یه جورایی اصلن توان دیدن سریال ندارم. همیشه فکر میکنم قسمت بعدی رو نمیتونم ببینم. اینه که خیالمو راحت کردم. البته سریالایی که هردفه یه داستان مستقل داره حسابش جداست ولی از این دسته هم شاید یه ۱۵ ، 20 سالی میشه که چیزی ندیدم.

برای شما هم راه حلی پیشنهاد می شود ... می تونین قسمت از دست رفته رو از اینترنت ببینید ... چطوره؟؟

محمد یکشنبه 25 بهمن 1388 ساعت 14:55 http://mohamed.blogsky.com/

واااااااااااااااای بازم فرشته ! بازم خوناشام! دیگه دارم شک میکنم نکنه تو خودتم خوناشام باشی! ))

خدایییییییی اگه وامپایرها وجود داشتن من خوناشام میشدم ... هر چند فکرش ترسناکه امااااااااااا تخیل دیگه وجود ندارن که!!!

احسان یکشنبه 25 بهمن 1388 ساعت 20:53

از این سریال واقعا خوشم میاد هر چند نگاهش نمی کنم! چون تنها وقتیه که من میتونم با خیال راحت ۱ ساعت برم توی اتاق تار بزنم!! اینقدر خوشحال میشم وقتی وسطاش هی آگهی بازرگانی میده. چون باعث میشه بیشتر طول بکشه.!!۱

واقعا خدمتی میکنن اینها با این سریال هاشون به موسیقی سنتی ما!

آره ولی وااااااااااااقعا صدای تارت نمی ذاره من از فیلم لذت ببرم.

حسام چهارشنبه 28 بهمن 1388 ساعت 14:44 http://hessamm.blogsky.com

من کلا از موضوعات ومپایری خوشم نمیاد. اگه کل موضوع درباره خون آشام ها باشه اصلا نگاه نمی کنم، اما اگه در دنیای خون آشام ها داستان خاصی اتفاق بیفته ارزش دیدن داره.

راستی مگه از تار احسان صدایی هم درمیاد که نذاره سریال ببینی؟ یه راهکار موثر اینه که یه بار نصفه شب بلند شی سیم های تارش رو قیچی کنی!

به نشنیدییییییییییییییییی

این کارم کردم فایده نداشته!!!

حسام چهارشنبه 28 بهمن 1388 ساعت 21:24 http://hessamm.blogsky.com

چرا بابا، اون موقع ها ما رو به زور مینشوند برامون آهنگ می زد! یادم نیست چیا، چون معمولا همون اولاش خوابمون می برد!

به !!! من نمی دونم چجوری خوابت می برده ؟؟؟ این که اصلا خواب آور نیست هیچ ......... بماند!!!

احسان جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 12:30

حسام از امروز فیلم آخرین شب به دلیل پخش بدون مجوز صدای ساز من تحریمه و حق نداری دیگه جایی نشونش بدی!

دیگه دارم دوست و دشمن رو میشناسم!!!!!!

پردیس سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 06:34

سلام.من امروز تازه یک قسمت از این سریال و دیدم و خیلی خوشم اومده اخه چند وقتیه در گیره موضوعه خون اشاما هستم از اون موقعی که سریال بافی و انجل و میداد تا الان که درگیره بلا و ادوارد توی توایلایت و نیو مون و دارن شارن و کلا هرچی ومپایره شدم.
منم مثله شما همش فکر میکنم اگه ومپایرها وجود داشتن حتما حتما حتما ومپایر میشدم اخه خیلی باحاله
میشه لطفا یه خلاصه ای از این سریال و توی وبلاگتون بذاری لطفا؟؟؟؟ ممنون

داستان هاش خیلی طولانیه و چون در قالب سریاله خیلی نمیشه نوشت ولی چشم وقت کنم حتما می نویسم ولییییییی حالا حالا کار داری چون این سریال خیلی باحال تر از ادوارد و بلا است.

pari جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 08:07

man ashege edvardam dar vage ashege shakhsiate on
age chizi mishod ke man az khodame man khun asham basham hatman mesle rdvard mishodam
man dus daram khun asham basham chon un javdane ast va man ham mikham javdane basham.

eival....

اگر از رابرت پتینسن خوشت میآد فیلم جدیدش اومده ببین Remember me

؟ جمعه 27 فروردین 1389 ساعت 15:38

خاطرات خون آشام تو چه شبکه ای پخش میشه ؟

مهدی دوشنبه 27 اردیبهشت 1389 ساعت 13:10

خیلی سریال قشنگیه
حیف که عقل گردانندگان عرصه اینترنت وتیم سایبری سپاه فندقی تر وگردتراز این حرفهاست که بزارن ما این سریالو دانلود کنیم وببینیم من تا 11 بیشتر نتوستم دانلود کنمبه کجا پناه ببرم

شادی دوشنبه 27 اردیبهشت 1389 ساعت 23:44

سلام.میشه لطفن به من بگین season2 کی و از چه شبکه ای پخش میشه؟خیلی ممنون.

سیزن دو که تموم شده ولی ۳ توی جولای شروع میشه

شادی پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 00:31

من این سریال رو نگاه میکنم و وحشتناک عاشق دیمن شدم.هم شخصیت جالبی داره هم جیگرو خوردنیه

آره خیلی بس فیلم مارکوبولوش رو هم ببین

melika دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 16:32 http://popmusicgirl.blogfa.com

man ham in 2 ta asareh khun ashami ro didam linket kardam

گلایل یکشنبه 20 تیر 1389 ساعت 18:43

سلام میشه بگید از کدوم شبکه ژخش میشه ؟؟

go Chanel

مهران جمعه 30 مهر 1389 ساعت 14:06

هیچ وقت زود قضاوت نکن بعدا می بینی که گرگها هم میان

من که عاشق وروولف اااااااااااام ههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد