شرح حال امروز ماااااااا


ب
ی تو ای سرو روان با گل و گلشن چه کنم

زلف سنبل چه کشم عارض سوسن چه کنم‏

آه کز طعنه‏ء بدخواه ندیدم رویت

نیست چون آینه‏ام روی ز آهن چه کنم‏

برو ای ناصح و بر درد کشان خرده مگیر

کار فرمای قدر می‏کند این من چه کنم‏

برق غیرت چو چنین می‏جهد از مکمن غیب

تو بفرما که من سوخته خرمن چه کنم‏

شاه ترکان چو پسندید و به چاهم انداخت

دستگیر ار نشود لطف تهمتن چه کنم‏

مددی گر به چراغی نکند آتش طور

چاره‏ء تیره شب وادی ایمن چه کنم‏

حافظا خلد برین خانه موروث منست

اندرین منزل ویرانه نشیمن چه کنم‏



به به ... به به  ... به این می گن فال حافظ !!!! توی قسمت تعبیر این رو نوشته بود: خود را مأیوس و افسرده می بینی و از بدخواهی دشمن شکوه و شکایت داری. خود را نباز و دل به تقدیر بسپار. هر چه خیر است پیش می آید. به خدا توکل کن و با دوستان دانا مشورت کن تا راه چاره ای پیدا شود.


ولی هر چی ما دیدیم جز عشوه معشوقه و ناز عاشق چیز دیگه ای نبود!!!


روز خوبی داشته باشین

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن پنج‌شنبه 6 اسفند 1388 ساعت 14:07 http://after23.blogsky.com/1388/12/03/post-246/

تا باشه عشوه معشوق و ناز عاشق باشه.

تا باشه از این خبراااااااااااااا عید و گل و بلبل و سبزی و ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد