یه بعداظهر سگی


دلم نمی خواد از جام پاشم ... دلم می خواد تا ظهر نه تا شب همینجورررررررررری بخوابم !!!

اصلا دلم نمی خواد امروز صورتم رو exfoliate بکنم و کرم بزنم اصلا بذار تمام سلولهای مرده پوستم رو هم جمع بشن تا پوستم کلفت شه.

دلم می خواد برم از توی یخچال یه دسر شکلاتی با 1000 تا کالری بردارم بخوورم اصلا به کسی چه!! اصلا دلم می خواد خونه همینجوری کثیف باشه و کثیفترش کنم ... مگه چی می شه ؟؟؟ واااااااااای بعدازظهر رو چی کار کنم ؟

دلم می خواد بشینم تا شب پای کامپیوتر و کلیک کنم تا پاهام سر شه! بذار ظرفهای کثیف اینقدر بمونه تا خونه بوی تعفن بگیره.

دلم می خواد موهای یه نفر رو از ته بکشم.

الآن میرم ناخن گیر رو برمیدارم ناخونامو از ته می گیرم بعدشم تمام موهای زیر پوستیه پامو اینقدر فشار می دم تا جاشون کبود بمونه ...

اینقدر سرمو بخارونم تا بسوزه، تمام شمعهای نصفه و اسپری ها و شامپوهای نصفه رو همه رو میریزم دور.

این گلها دارن اعصابمو خورد می کنن الآن همه اش رو از ته می چینم ...

تف میکنم روی آینه و با دستم می کشم رو تموم آینه تا همینجوری گه بمونه! سیفونم نمی کشم و لباسای پارمو می پوشم و آرایش و ریملهای ریخته زیر چشمم رو هم پاک نمی کنم ...

واااااااااای بعدازظهر رو چی کار کنم ؟

دندونام رو هم دوست ندارم مسواک بزنم ... این صندلیه میخ داره نمی تونم روش بشینم... لاکهای روی ناخنم رو با دندونام می کنم حوصله لاک پاک کن ندارم ...... اه !!!

حموم واسه چی دیگه!! الآن این مارمولکه رو میندازم توی شیشه و میذارم توی ماکرو ویو تا بپذه بعد هم میذارم بیرون تا درس عبرتی بشه واسه بقیشون تا توی خونه ما نیآن ....


درین درین درنگ دن ... ری دا دا دا دادان دان ... درین درین درنگ دن ... ری دا دا دا دادان دان

... اه این کیه دیگه!!!

درین درین درنگ دن ... ری دا دا دا

یه دوست خوب ؟؟؟ سلللللللللللللللللللام چه کار خوبی کردی زنگ زدی!!!



بعد از مکالمه : یه حموم تکمیل میکنم و لباسهای ورزشم رو برمی دارم و خودم رو واسه یه "بعد از ظهر سگی" آماده میکنم


چقدر دلم واسه یه دوست خوووووووووووب تنگ شده

نظرات 7 + ارسال نظر
راحله سه‌شنبه 17 فروردین 1389 ساعت 09:08 http://dokhtariran.blogsky.com/

من یه دوست بهم سری بزن من اهل تبریزم شما؟؟؟

گز اوسته یولداشیم ((:

پروانه سه‌شنبه 17 فروردین 1389 ساعت 13:18 http://http:/parvazbaparwane.blogspot.com

درینگ درنگ
منم اومدم عید دیدنی
اوه سلاممممم
ماچ بوس
فرشته جان
میدونی که اینجا عیدا چه خبره همه اش برای فامیل هست.
بعد از عید هم که میاییم سر کار زیاد سرمون شلوغ میشه
این بود که باید ببخشی دیر اومدم.
اون عروسکا:
شب عیدی تو پارک لاله نمایشگاه بود اینا اونجا بودن.تو فکرت بودم برم اونجا آدرسشونو پیدا کنم (البته اگر بتونم) وبرات بگیرم بزارم کناری تا یه جوری برات بفرستم.
من این عکس رو از روی روزنام همشهری گرفتم. همون روزا به سالار گفتم برو ازشون عکس بگیر که نرفت.
برایت سالی همراه با شادی و تنرستی در کنار همسرت آرزومندم.

به به سلام ... صد سال به از این سالها ... خوش اومدین

ممنون که گفتی واقعا عروسک های قشنگین به خواهرم میگم حتما بره ببینه ... واقعا ممنون

عارف سه‌شنبه 17 فروردین 1389 ساعت 13:21

سلام. متاسفانه الان نمی تونم زنگ بزنم :))...
بعدم بالاخره اینجا ایران هست یا نیست؟ بگو تکلیف ما رو معلوم کن :)

سلام فامیل مشدی ... چه فرقی به حال شما می کنه ؟؟؟ فکر کن هم هست هم نیست !!!

حسام چهارشنبه 18 فروردین 1389 ساعت 08:12 http://hessamm.blogsky.com

الو؟ سلام فرشته. خوبی؟ احسان چطوره؟ نیست خونه؟... نه... باهاش کاری ندارم. خواستم ببینم اگه پنجشنبه شب برنامه ای ندارین شام بیاین پیش ما... باشه، پس خبر بده. سلام برسون. قربانت. خداحافظ.

سلام ...
چرا احسان هست
باشه به تینا بگو خیلی زحمت نکشه

می بینموتون خدافظ

هنگدان چهارشنبه 18 فروردین 1389 ساعت 12:15 http://hongdan.blogsky.com/

سلام
واقعا تو این لحظه ها
حرف زدن با یک دوست خوب
غنیمت است
موفق باشید.

محسن پنج‌شنبه 19 فروردین 1389 ساعت 09:08 http://after23.blogsky.com/

ببینم مگه کسی جلوتو گرفته که اینکارایی که میخوای بکنی، نکنی؟ نکنه اون احسان خبیث میگه این کارو بکن و اون کارو نکن؟

نه آخه ... بعدا خودم می شینم غصه می خورم و خودم باید تمیز کنم ... هاهاهاا اااااااااا اینا که کاملا فرضی بود دلم می خواست بگم که یه دوست خوب چقدر خوبه و برای کسانی که از داشتنش محرومن متاسفم .

محمد دوشنبه 23 فروردین 1389 ساعت 14:16 http://mohamed.blogsky.com/

همون دوست خیلی خوب که منتظرشی و اینقدر برات مهمه یه روز میتونه داغونت کنه!
منم دلم خیلی یه دوست خوب میخواد.خیلی! خیلی دلم تنگ شده با یه دوست خوب یه بعداز ظهر سگی رو بگذرونم. خیییییلی پستتو دوست داشتم. بیچاره احسان چی میکشه.تو چه کارایی ازت برمیاد.))

هیچ وقت یه دوست واقعیه خوووووووووب داغونت نمی کنه!!! تازه خیلی از کارهایی که می تونم انجام بدم رو ننوشتم ... هرچند همه اینها تخیلی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد