Undo



تکنولوژی وقتی پیشرفت کرد که دکمه Undo  اختراع شد ... !!!! 



اگر این دکمه در دنیای واقعی هم وجود داشت چییییییییییی می شد!!! می تونستی واسه سیستمت تعریف کنی تا 10 سال رو برات آندو کنه. چقدر خوب می شد نه؟؟؟ 


دارم یه پروژه سنگین در مورد بیماری های پوستی می نویسم (کپی و پیست از اینترنت ) می کنم و از نعمت داشتن دکمه آندو روی کیبوردم از خداوندگار سپاسگذارم.

نظرات 4 + ارسال نظر
احسان سه‌شنبه 24 فروردین 1389 ساعت 08:50

به نظر من بیل گیتس کلا تونست با چهار تا دکمه همه چی رو متحول کنه:
ctrl + C
ctrl+ V
ctrl + F من عاشق این یکیم... ایکی ثانیه همه چی پیدا میشه
ctrl + Z

درود بر بیل جون.

آره کنترل سی و وی هم خوبه

حسام سه‌شنبه 24 فروردین 1389 ساعت 12:42 http://hessamm.blogsky.com

گاهی وقتا که دستم می خوره به مثلا کاغذها و پخش زمین می شن، ناخودآگاه دستم رو می برم به سمت CTRL+Z!

باورت نمیشه منم یه موقع هایی همین کار رو می کنم ...

محمد سه‌شنبه 24 فروردین 1389 ساعت 18:20 http://mohamed.blogsky.com/

آره منم همیشه فکر میکنم کاشکی دو تا امکان تو دنیای واقعی بود:
undo , CTRL+F
یعنی میشد هر چی رو خواستی و پیداش نمیکنی سرچ کنی!

آره ... ولی اینجا کنترل اف بیشتر معنی داره تا انواع ماکارونی و خیار رو می تونی خرید اینترنتی کنی! امیدوارم یه روز ایران به اینجا برسه ... خیلی مواقع من از اجناس ایرانی میخوام امار بگیرم و یا مثلا آرایشگاه ولی متاسفانه وب سایت ندارن.

پروانه دوشنبه 30 فروردین 1389 ساعت 09:11 http://www.parvazbaparwane.blogspot.com

زیبایی: سری به افتر بیست و سه بزن. ببین چی پشت سر زیبایی می گن.

کنترل زد: شاید هیچ کدام از شما با سیستم کارت پانچ با کامپیوتر حرف نزده باشید ولی من پروژهای درسی مو با این سیستم در دانشگاه گذرانده ام و حالا روزی صد هزار بار به بیل گیتز درود می فرستم.

چه اسم خوشگلی: فرشته ایرانی(مثل خودت)

چه باحال ... با سیستم کارت پانچ!!! واقعا جای بیل گیتس وسط بهشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد