قند و چایی

با چایی تون چند تا قند می خورین؟؟ تا حالا شمردین؟ تا حالا بعد از خوردن چایی احساس سنگینی کردین ؟ اون هم با نبات !!!

می دونستین قند زیاد اگر به جگر برسه تحت عنوان چربی تعریف شده و در سلولهای چربی ذخیره میشه ؟؟؟ ممکنه چربی زیادی نخورین ولی چربی بالایی داشته باشین... مواظب خوردن میزان کربوهیدرات و قند که نوعی از کربوهیدرات ها هستن باشید که مصرف بی رویه اون باعث بوجود اومدن لیپیدها میشه ... بعد روده بزرک و کوچیک زور میزنن که اینها رو آب کنن که نمی تونن و شکم روز به روز میآد بالا و به خودت می گی ای بابا من که چیزی نخوردم که !!! خیلی ها که ماشاءالله از ۱۰ تا پولکی که هرکدوم از چند تا قند استفاده شده برای چایی استفاده می کنن!!! بعد از اینکه سر درد می گیرن یه چایی و لیمو می خورن که مثلا اون قندها حضم شه که سخت در اشتباهن...

برای حذف قند خالص در برنامه غذایی تون می تونین از جایگزین ها به همراه چایی تون استفاده کنین که همراه فیبر غذایی هم باشه مثلا مثل : توت - انجیر - قیصی - خرما  البته خشک اینها  بریزین توی چایی و تا چاییتون سرد بشه اونها هم یه خیسی خوردن و راحت می تونین بخورین ... زیاده روی در خوردن اینها نکنین و حتما بعد از خرید اونها از مغازه اونها رو بشورین.


روش دوم و بهتر خوردن شیر با چایی هست اگر شیرش سوی باشه که خیلی بهتره.


یادتون باشه بدن قند لازم رو از مصرف میوه و سبزیجات وکربوهیدرات ها برمیداره و لازم نیست شما قند خالص بهش برسونین.


امنحانش که ضرری نداره !!! داره؟

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن دوشنبه 14 تیر 1389 ساعت 10:02 http://after23.blogsky.com

من شیش هفت تا قند با چاییم میخورم. یعنی قند با چایی میخورم نه چایی با قند. در ضمن اگر قرار باشه با چیزی غیر از قند چایی بخورم ترجیح میدم چایی هم نخورم.
یعنی بزودی میمیرم؟

شما چون دارین از این کار لذت میبرین عمرتان جاودانه میشود ... !!! جواب پا ممبری بود هااااااااااا

حسام دوشنبه 14 تیر 1389 ساعت 12:44 http://hessamm.blogsky.com

به به! چه عجب... بالاخره از شما یه پست دیدیم...

من که کلا قند نمی خورم. یعنی اصلا قند دوست ندارم. به نظرم تلخه!!!

هاهاااااااااااااا ... ولی همشهری ما که نیستی این فکر رو می کنی؟

محمد دوشنبه 14 تیر 1389 ساعت 16:57 http://mohamed.blogsky.com/

سلام فرشته!
چرا پس یهووووویی رفتی ؟ نه خبری نه حرفی . به هر حال دوباره خوش اومدی.

من الان ۴ ماهه اصلا چایی نمیخورم. چقدر هم راحت شدم. شبا یه گل گاو زبون مشتی با نبات دم میکنم و نوش میکنم.چه رنگ خوشگلی هم داره! خیلی هم برا من بهتر از چاییه! بهم میچسبه! ولی مثلا بانو زیاد دوست نداره و همون چایی میخوره با خرما و گاهی پولکی! قند تو خونه ی من اصلا مصرف نداره ! اصلا!

ایران بودم ...

اگر نبات رو حذف کنی و گل گاوزبون رو با لیمو امانی دم کنی منفعتش خیلی بیشتره !!! پولکی که آخر قنده برااااااااااااادر !!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد