X
تبلیغات
پیکوفایل
رایتل

قند و چایی

دوشنبه 14 تیر 1389 04:48 نویسنده: فرشته ایرانی نظرات: 3 نظر چاپ

با چایی تون چند تا قند می خورین؟؟ تا حالا شمردین؟ تا حالا بعد از خوردن چایی احساس سنگینی کردین ؟ اون هم با نبات !!!

می دونستین قند زیاد اگر به جگر برسه تحت عنوان چربی تعریف شده و در سلولهای چربی ذخیره میشه ؟؟؟ ممکنه چربی زیادی نخورین ولی چربی بالایی داشته باشین... مواظب خوردن میزان کربوهیدرات و قند که نوعی از کربوهیدرات ها هستن باشید که مصرف بی رویه اون باعث بوجود اومدن لیپیدها میشه ... بعد روده بزرک و کوچیک زور میزنن که اینها رو آب کنن که نمی تونن و شکم روز به روز میآد بالا و به خودت می گی ای بابا من که چیزی نخوردم که !!! خیلی ها که ماشاءالله از ۱۰ تا پولکی که هرکدوم از چند تا قند استفاده شده برای چایی استفاده می کنن!!! بعد از اینکه سر درد می گیرن یه چایی و لیمو می خورن که مثلا اون قندها حضم شه که سخت در اشتباهن...

برای حذف قند خالص در برنامه غذایی تون می تونین از جایگزین ها به همراه چایی تون استفاده کنین که همراه فیبر غذایی هم باشه مثلا مثل : توت - انجیر - قیصی - خرما  البته خشک اینها  بریزین توی چایی و تا چاییتون سرد بشه اونها هم یه خیسی خوردن و راحت می تونین بخورین ... زیاده روی در خوردن اینها نکنین و حتما بعد از خرید اونها از مغازه اونها رو بشورین.


روش دوم و بهتر خوردن شیر با چایی هست اگر شیرش سوی باشه که خیلی بهتره.


یادتون باشه بدن قند لازم رو از مصرف میوه و سبزیجات وکربوهیدرات ها برمیداره و لازم نیست شما قند خالص بهش برسونین.


امنحانش که ضرری نداره !!! داره؟