خانه دل من

اگر نمی نویسم و آپ نمیشم برای این نیست که مطلب ندارم ! همین الآن می تونم در مورد بیشتر از ۱۰۰ مطلب حاضر بنویسم.

اگر نمی نویسم برای این نیست که نمی تونم بنویسم و یا نمی تونم تایپ کنم سرعت تایپ و سی پی یو بالاست

اگر نمی نویسم برای این نیست که ویندوزم فارسی نداره!!!

اگر نمی نویسم برای اینکه نمی خوام عکس آنجلا جوولی و مدل لباس اینجا بذارم ...!!!


اگر نمی نویسم برای وجود ادمایی هستن که اذیت می کنن و نمی دونن که نوشتن یعنی چی؟ دل یعنی چی ؟ عشق به ایران یعنی چی؟ خلاصه وبلاگ نویسی یعنی چی !!! بارها و بارها در مورد این آدمها نوشتم ... دوست و آشناـ غریبه و ناشناس ... خلاصه این انصاف نیست!


کسی که نوشتن رو دوست داشته باشه شده از مزغ یه پر بکنه بزنه تو دوات می نویسه ... اینجا نه جای دیگه " شاید هم همینجا" ... خواهم نوشت.


روزگاری دل من اینجا بود

فکر من اینجا بود ـ با تو بود

همسفر نشته های قلمم چشمان تو بود...


امروز دیگر این خانه تعطیل شد.


یا حق


نظرات 16 + ارسال نظر
یک میگرنت هلپی یکشنبه 24 مرداد 1389 ساعت 13:47

سلام
امیدوارم که حالت خوب باشه و دلت شاد . شاد به معنای واقعی نه شاد ......
حالت را میدانم و امیدوارم که واقعا مثل دعای سال تحویل باشه:
یا مقلب القلوب و الابصار یا ..... حول حالنا الی احسن الحال

نغمه چهارشنبه 27 مرداد 1389 ساعت 21:10

نازنینم
هیچوقت برایت نظری نگذاشتم
ولی همیشه دوستت داشته و خواهم داشت
مطالبت را همیشه دنبال می کردم
امیدوارم که زودتر روحیه تو بدست بیاری
منتظر می مانم
زندگی زیباست ای زیبا پسند
زنده اندیشان به زیبائی رسند
آنقدر زیباست این بی بازگشت
کز برایش می توان از جان 'گذشت

خودم جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 12:05

فرشته جون تسلیم این جور آدم ها نشو خیلی حیفه دیگه ننویسی

هاحر یکشنبه 31 مرداد 1389 ساعت 00:40

سلام چطوری ؟
یه پستتاتون بود که به خانم همسایه تون میخواستین قصطنطنیه رو یاد بدین رو برای یکی از دوستام که عروسشون یه خانم روسی ای تعریف کردم که بهم گفت به عروسشون یاد دادن بگه : قوریه گل قرمزی رو قالی گل قرمزی قشنگه !!!!!!! تو مرحله ی بعدی میتونین انو به خانم همسایتون یاد بدین :D

محمد یکشنبه 31 مرداد 1389 ساعت 13:03 http://mohamed.blogsky.com/

بنویس و بنویس و بنویس. نوشتن ادم رو اروم میکنه. تو این مدت کلی چیز ازت یاد گرفتم. دلم برا نوشته هات تنگ میشه و جات خالیه. احسان هم که دیگه نمینویسه. (

هر جا هستی شاد و سلامت و موفق باشی.

مرضیه شنبه 13 شهریور 1389 ساعت 13:46

سلام دوست من
برای خودم متاسفم که خیلی دیر به وبلاگ تو رسیدم ولی خوشحالم هر وقت می بینم میون خیل عظیمی که نوک بینی شون رو گرفتن و مستقیم می رن ته سراشیبی بی تمدنی کسایی پیدا می شن که باعث دلگرمی ان
ادم هایی که بهت قوت قلب بدن که توی ایران هنوز ایرانی با تمدن بزرگ ایرانی هم پیدا می شه
نوشته هات حرف های خیلی هاست ولی از میون این خیلی ها فقط یه عده پیدا می شن که به خودشون امید بدن گفتن این حرف ها شاید فایده داشته باشه
هرجند تو هم بالاخره به نتیجه همون خیلی ها رسیدی
آرزو می کنم یه روزی آسمون ایران رنگ آبی زندگی بگیره این رو برای این نوشتم که بگم منم مثل تو از گفتن و نوشتن نا امیدم ولی ته دلم این کورسوی امید خیال خاموشی نداره سادی این امید داشتنه خودش بهتره از رنگ سیاه حقیقت امروز باشه نمی دونم.....
خیلی تحت تاثیر مطالبت قرار گرفتم
راستی من هم یکی از همون قشر متوسط ام که برای خرید یه شلوار سر چند هزار تایی ناقابل چونه می زنم

حسین یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 09:37 http://www.mywords.blogfa.com

سلام

شما هم برای مهاجرت از طریق گلدن گروپ اقدام کردین؟

پرونده ما 2007 لاج شده بود .

و در حال حاضر اطلاعات جدیدی در دستمون هست لطف کنید خبر بدین دوستانتون رو هم با خبر کنین .تشکر مینم اگر میل بزنین .

وحید سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 09:25

سلام....دست نوشته های خوبی دلری...اهل کجایی اینقد بلایی...کلک.......شوخی کردم/////خوشحال میشم رابطه داشته باشیم
مراقب خوىت باش

hossein سه‌شنبه 23 شهریور 1389 ساعت 18:49 http://mywords.blogfa.com

سلام
یه خواهشی داشتم از شما در پست 11/6/87 مطالبی در مورد گلدن گروپ است ایمیل 2 تا از دوستان رو که در نظرات شرکت کرده بودند میخواستم حالا نمیدونم چگونه ارتباط برقرار کنم با این 2 عزیز ؟

نشاط و

hossein سه‌شنبه 23 شهریور 1389 ساعت 19:00

آندره هم همینطور

ناصر یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 22:52

واقعا که حیفه، از وبلاگت خیلی استفاده می کردم و واقعا خواننده پر و پا قرصش هستم، حیف که نباشه

عارف سه‌شنبه 13 مهر 1389 ساعت 05:19

اگه قرار یاشه همه به خاطر حرف بقیه کاراشون رو تعطیل کنن که نمیشه. شما خوب می نویسی، همینو ادامه بده.
اصلا موافق نیستم با این تصمیم.

بنجامین چهارشنبه 28 مهر 1389 ساعت 04:24 http://www.avemaria.blogfa.com

ای کاش دواره بنویسید ایران و ایرانی به نوشته های مفید امثال شما نیاز داره....

چشم

Al pacino شنبه 1 آبان 1389 ساعت 01:00

سلام.شما که خوب مینویسی.باز هم بنویس.چه بهتر که برای دل خودت بنویسی.تا ز دل براید و بر دل بنشیند.
پیروز باشی

ندا سه‌شنبه 11 آبان 1389 ساعت 18:34 http://shayan-blog.blogsky.com/

فرشته جونم خودتو اذیت نکن
دنیای ما پر شده از اینجور آدما
البته نمیشه مثل سیب زمینی هم بود روزگار بدی شده و بدتر هم میشه

سلام ندااااااااااااااااااااا

باور کن خوش بحال سیب زمینی هااااااااااااا

fateme دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 15:18 http://پاتوق.com

zibatarin veblagi bod ke to omram dide bodam .

ممنون از لطفتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد