سلام

نه اینکه نخوام بنویسم یا جوهر قلم فرشته خشک شده !!!

خیللللللللللللللللی دلم برای وبلاگم تنگ شده ... خیلی خوب بود وقتی می نگاشتم... هنوز هم مینگارم ولی تایپ نمی کنم. همیشه هر وقت می خواستم یه مطلبی بنویسم اول کلی در موردش فکی می کردم و کلی از مخم کار می کشیدم بعد تایپ می کردم اصلاح. برام یه جورایی عادت بود هنوزم هست با توجه به اینکه تایپ نمی کنم. تمام جنجالها رو در ذهنم موقع خواب دارم و همه کلمه ها رو کنار هم میچینم یه موقع هایی هم چشمک میزنم یعنی توی گوگل سرچ می کنم واسه عکس مطلب ... فرشته است دیگه یه موقع روی شونه راست یه موقع روی شونه چپ.


دیشب یه مطلب باحال تو مخم بود در مورد عرب ها که حتما براتون می نویسم. وقتم خیلی محدودتر از قبله ولی دلم می خواد بنویسم و دردو دل کنم دوستان وبلاگی رو داشته باشم. همشون خوبن و مهربون اون آدم بدها هم خوبن چون نمک وبلاگن دیگه ..!!! 


این مدت که نبودم خیلی درگیر کار و درس بودم الان هم همچین سرم خلوت نشده ولی خب ...

دیگه نمیشه ننوشت !!! مخصوصا حالا که دارن پول نون هم به مردم میدن اونم مشخص نشده لواشه یا بربری یا سنگک ؟؟؟


همپای من باشین تا با هم قدم برداریم.