خلیج بدبخت فارس

آخه بابا کی و دیدی اینقدر ... آخه چی بگم.

 

       

مثل اینکه به ایران نیومده که مردمش در آرامش و امنیت باشند حتی اگه کسی هم قصد تصرف خاکشون را هم نداشته باشند خودشون دو دستی تقدیم می کنند.

این داستانها از زمانی شروع شد که اسامی عربی به جای اسامی پر معنا و غنی ایرانی نشست زمانیکه رژین شده رقیه و باربد شد عباس زمانی که به جای آرش کمانگیر بلال حبشی شد اسطوره کتابهای فارسی . . . زمانی که جشن مهرگان جاشو با ربیع الاول عوض کرد . . . و زمانی که اسم خلیج فارس و خلیج اسلامی پیشنهاد دادند و زمانیکه زنان شاد شدند کلاغ و قوز کردند زمانیکه دختر شایسته شد فاطما کماندو و الی ................

فایده نداره نه توی سایتی برین و اسمتون رو بنویسین که اسم این خلیج فارس است نه عربی فایده نداره وقتی دولتمرد منتخب اقشاری از جامعه زیر تابلوی الخلیج العربیه با لبخند رضایت نشسته!!! فتحعلی شاه اول هم امتیازات دریای خزر در شمال در ترکمنچای و گلستان داد ... به قول فتحعلی شاه دوم گلستان چای ... دیگه موقع اش بود که یه جایی رو بروشیم تا اقتصاد گندزده درست شه... ای بابا با این چیزا حالا حالا ها این گنده درست نمی شه. سر و سنگین بشینین جاتون لازم نیست کاری کنید چون کسی شما رو  حساب نمی کنه و صداتون به هیچ جا نمی رسه!! اگر تا چند وقت دیگه ایران امتیاز خلیج فارس رو به نفع فلسطین نبخشید. اعراب اینقدر پول و وکلای انگلیسی آس دارند که کاری کنند که تمام شرکتهای بین المللی بدون زور و چیز دیگه اسم خلیج فارس و بگن اربین گلف. شرکتهای مثل الامارات و قطرایرویز و ...

می گن یه آدم دیوونه یه سنگ میندازه توی چاه که صد تا آدم عاقل نمی تونن درش بیارن. متاسفانه تعداد عاقل های متفکر در ایران کمتره و همشون هم مهاجرت رو انتخاب کردند چرا دیگه با خودشونه... این اوضاع تا ۵ سال دیگه هم ادامه داره مگر اینکه مردم بیدار بشن و بجای اینکه به کوپن و صف شیر و گجه فرنگی و نون و... فکر کنند به آینده نوادگانشان فکر کنند.

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
حسام پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1387 ساعت 17:37 http://hessamm.blogsky.com/

همه اینا رو نوشتی که بگی شما از دسته عاقلان متفکر هستین؟!

اون که آره . . . ولی بیشتر حرفم به اونهایی بود که برای اعراب کار میکرن یا می کنند و خلاصه شادند.

احسان شنبه 14 اردیبهشت 1387 ساعت 22:15 http://nagofteh-ha.blogsky.com

اگه دیدی حسام زیاد میاد تو وبلاگت... اذیت می کنه... بگو برم یک کامنت براش بذارم ... حالشو بگیرم!!!

لازم نیست . . . تو همین جوری ض.ح. اش هستی!!

روح الله دهقانی چهارشنبه 25 اردیبهشت 1387 ساعت 11:49 http://noziva.persianblog.ir

با سلام. من قصد دفاع از کسی یا قبول یا رد نوشته های شما رو ندارم. فقط قصد دارم نکته ای را که متاسفانه با برداشت غلط روزنامه اعتماد ملی آغاز شد و در نوشته ی شما هم به چشم می خورد توضیح دهم. رئیس جمهور چندی پیش در کنفرانسی شرکت کرد با نام "مجلس التعاون لدول الخلیج العربیه". معنای این عبارت مجلس همکاری دولتهای عربی خلیج است و نه مجلس همکاری دولتهای خلیج عربی. این نکته ای است که با دانستن ساده ترین قواعد زبان عربی می توان آن را متوجه شد. و متاسفانه روزنامه اعتماد ملی بدان توجه نکرده بود.
موفق باشید

یه چیزایی توی سیاست هست که همیشه من و شما نمی تونیم بفهمیم ...............

روح الله چهارشنبه 25 اردیبهشت 1387 ساعت 19:23 http://noziva.persianblog.ir

کاملا موافقم. یه چیزایی توی سیاست هست که همیشه من و شما نمی تونیم بفهمیم. بهتر نیست در مورد مسائلی قلم فرسایی کنیم که همیشه می فهمیم؟!

اونم میشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد