تهران ۱۵۰۰

  

 

 

حتما باید انیمیشن قشنگ و دیدنی باشه ! بیصبرانه منتظر دیدنش هستم تا ببینم چه اثری بعد از مدتها انتظار و انتقاد از سینمای ایران، خلق شده.

نظرات 3 + ارسال نظر

عجب تصویری آدمو یاد جنگ ستارگان میندازه

تهران خودمونه دیگه ! در سال ۱۵۰۰ فقط دود و الودگی هوا شو سانسور کردن

محمد دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 00:35 http://mohamed.blogsky.com/

به نظر من که تهران 1500 یه ذره فرق با الان میکنه! مثلا خیابون ولیعصر رو ببین! از تقریبا صد سال پیش تا الان چی شده؟ همونی که هست!
باید فیلم قشنگی باشه.واقعا کمدی بودن تو ذات فیلم نامشه! تهران 1500 چی میخواد بشه!)))

واقعا ! ... اما از دید من تهران سنتی بودنشه که خیلی قشنگش کرده چون مدرنیته توی تهران ؟؟؟ شاید هم خوب باشه اما بازار بزرگ و تجریش هیچ وقت از سنتی بودنشون خارج نشدن و این موضوعه که مردم دوست دارن برن اونجا خرید

آریا دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 21:33 http://www.oldroyal.blogfa.com

درود به دوست قدیمی . امیدوارم حالت خوب باشه . من نیز بیصبرانه منتظر این انیمیشن هستم . آپم . بدرود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد