نوروز ۱۳۸۹

این هم یه عکس از سفره هفت سین ما ... 


هر سال من سبزه میذارم و هر سال هم سبزه هام میگنده ... توی ایران مامان برام میذاشت و می داد اینجا هم امسال رفتیم حاضری خریدیم و گذاشتم توی جا سبزه ای خودم ... ماهی مون هم بعضی اوقات می میره ... امسال هم چند ساعت مونده بود به سال تحویل مرد ! ! ! از مغازه ایرانی که میخریم زود می میرن وی اگر از آکواریومی ها بخریم اوووووووووووووه .... عمرشون بیشتره.



فال نوروزی بازدید کنندگان " اینجا ایران است " سابق


هر نکته‌ای که گفتم در وصف آن شمایل
هر کو شنید گفتا لله در قائل
تحصیل عشق و رندی آسان نمود اول
آخر بسوخت جانم در کسب این فضایل
حلاج بر سر دار این نکته خوش سراید
از شافعی نپرسند امثال این مسائل
گفتم که کی ببخشی بر جان ناتوانم
گفت آن زمان که نبود جان در میانه حائل
دل داده‌ام به یاری شوخی کشی نگاری
مرضیه السجایا محموده الخصائل
در عین گوشه گیری بودم چو چشم مستت
و اکنون شدم به مستان چون ابروی تو مایل
از آب دیده صد ره طوفان نوح دیدم
و از لوح سینه نقشت هرگز نگشت زایل
ای دوست دست حافظ تعویذ چشم زخم است
یا رب ببینم آن را در گردنت حمایل