اب و هوای متغیر

نه به آخر هفته پیش که هوا اینقدر گرم بود که جنگلها آتیش می گرفت و هشدار داده می شد تو خونه ها بمونین یا اگر ایر کاندیشنرها جواب نمی ده به مراکز خرید برین که خنکه! شبها هم از گرما خوابمون نمی برد!!! نه به این هفته که چند روزیه که خورشید خودشو زیر ابرا قایم کرده و داره مدام بارون میآد و از سرما شب با پتو باید بخوابی و لباساتو کمی گرمتر کنی ...از بس بارون اومده همه چی نم کشیده!!! آب و هوای غیر منتظره سیدنی رو خیلی دوست دارم ... این روزها انگار داری تو شمال خودمون زندگی می کنیم خیلی می چسبه!   خلاصه اینجا همه چی بر وقف مراده!

دیروز که رفته بودم یه سر به صندوق پستیمون بزنم و کاتالوگ ها رو جمع کنم ... نسیم یا بهتر بگم باد خنگی می وزید و خورشید گاه گداری از پشت ابرا بای بای می کرد ... هوا کاملا هوای نوروز ایران بود و بوی نم چمن اطراف و گلها منو یاد نوروز خودمون انداخت. نمی دونم نوروز اینجا چه جوری می گذره!؟

پاسخ آلبرت انیشتین به خواستگارش

می گویند "مریلین مونرو " یک وقتی نامه ای نوشت به "البرت انیشتین" که فکرش را بکن که اگر من و تو ازدواج کنیم بچه‌هایمان با زیبایی من و هوش و نبوغ تو چه محشری می‌شوند!
آقای "انیشتین" هم نوشت : ممنون از این همه لطف و دست و دلبازی خانم. واقعا هم که چه غوغایی می‌شود! ولی این یک روی سکه است
. فکرش را بکنید که اگر قضیه بر عکس شود چه رسوایی بزرگی بر پا می‌شود!  

خاتمی آمد

 

 

 

در زمان ریاست جمهوری خاتمی هیچ وقت دلم نمی خواست از کشور خارج بشم و وطنم رو ترک کنم ولی در سال دوم دوره احمدی نژاد امیدی به زندگی در ایران نداشتم و ازش ممنونم که باعث پیشرفت جوونهای انقلابی در اون ور آبها شد... مرسی محمود !!! و خداحافظ 

فکر می کنم که جوونهای ایرانی به یک هوای تازه لازم دارن .... که اون هم اومد.... سلام خاتمی!