زن ایرانی

چند روز پیش با چند تا از دوستانم برای خرید لوازم کارمون قرار گذاشتیم بریم بازار و کوچه مروی، جای خانوم ها واقعاً خالی . . .

ساعت از پنج گذشته بود که سوار مترو به سمت میدان هفت تیر شدیم تا سوار ماشینامون شیم و بریم خونه هامون. قیافه ها خسته و آشفته و دستها پر از خریدهامون. همین که از پله های مترو به سمت بالا اومدیم یه دختر تقریباً  ۱۸ - ۱۹ ساله به سمت یکی از دوستانم اومد دست دوستم رو گرفت و میکشید. ما هاج و واج مونده بودیم که چه خبره؟؟ چی شده؟؟ این دیگه کیه؟؟ که یک دفعه من چشمم به ون ارشاد و آرم دوخته شده اون روی چادر این دختر جوان، افتاد و برق از سه فازم پرید و تازه فهمیدم که چه خبره دوستم که شوک بهش وارد شده بود نمیدونست چی کار کنه ..... رفتم به دختر کوچک(فاطما کماندو) میگم:

- دختر جان چی شده این که آرایش نداره با این قیافه خسته اش

- به من گفت به تو ربطی نداره

- ما با هم هستیم. مشکل چیه

- جلو نیا ها من کاراته کارم. این خانوم مانتوش مشکل داره ... و تق یه مشت روی شونه راستم فرود اومد.

- بله از هیکلت معلومه ماشاالله کاراته کاری. این که مانتوش رو زانوشه...

- نه ما دستور داریم این جنس مانتو رو بگیریم. شما ها هم دخالت نکید وگرنه براتون گزارش می نویسم...

این فاطما کماندوها هم که تنها نیستند...همیشه چند تا گنده و بددهن همراشونه که هر چی تونستن فحش و لیچار بار ما و تمام زنان ایرانی کردند.

- خانوم کجا میبرینشون ؟؟

- ارشاد وزرا، بیایید اونجا تحویلش بگیرین. براش یه مانتو و شناسنامه بیارین.

- اینجا این همه دختر با قیافه های اجق وجق... نگاه کن با آرایش و مش و بوش و مانتوهای افتضاح چرا به این بدبختها گیر دادین آخه؟؟

- خانوم چرا اینقدر شلوغش میکنی میان یه تعهد میدن میان دیگه. اینها هم توی دستور کار ما نیست ما قرار به این جنس مانتو گیر بدیم.

- کی میبرینشون؟؟

- این ون که پر شد میریم...           

ظرفیت هر ون ده نفر است و اگر هم بیشتر شد خدا بده برکت برای اون شبشون کلی مانتو گیرشون میاد که توی یکشنبه و چهارشنبه بازار خراجشون میکنن!! باورم نمیشد که اینجوری برنامه های اون روز خراب بشه، شوهر ها، مادرها، پدرها و... اونجا الاف بودند تا ون راه بیافته . در یک چشم بهم زدن ون پر شد با اون جمعیتی که از مترو خارج میشن۱۰ یا  ۱۵ نفر چیزی برای اینها نیست...

چرا زنان ایرانی حق انتخاب ندارن؟ چرا زنان در جامعه سانسور میشن؟ چرا زنان ایرانی مورد ضرب قرار میگیرن؟ چرا زنان ما خسته اند؟ چرا  ۷۵ ٪ زنان ما اضافه وزن دارن؟ چرا مانکنهای عروسکی زنانه حق اکران ندارن؟ واگر هم در بعضی مغازه ها هستند در پشت ویترینها سینه ندارن و روسری سرشونه؟ چرا زنان ما باید برجستگی هاشون رو سانسور کنن؟ چرا زنان ما در سنین بالا ستون فقراتشون S میشه؟ از بس که قوز میکنن. چرا زنان ما حق پوشیدن لباسهای رنگی رو ندارن چرا حق زیبا شدن رو ندارن؟ چرا سایتهای مربوط به زنان بسته است؟؟ ما زنان ایرانی تو بد مخمصه ای گیر کردیم. بعضی هامون میگن نه باید اینجوری باشه که فساد جمع بشه این زنهای خراب رو بگیرن دیگه خبر ندارن که بابا چه خبره، از دید من زنانی که یه همچین دیدگاههایی دارن و فکر میکنن که آزادن از دسته زنانی هستن که آی کیو پایینی دارن چون از دید من اون چیزی که روشون میندازن یک نوع قفسه که خودشون هم خبر ندارن.

حکایت ما حکایت کلاغی که اومد راه رفتن کبک رو یاد بگیره راه رفتن خودش هم یادش رفت... من نمیدونم مگه فقط ما مسلمانیم مگه اعراب مسلمان نیستن؟؟؟ رقص و رقاصهای عربی در دنیا نظیر ندارن این رو دیگه همه میدونن که اعراب کجا و ما کجا اعراب زمانی پیشرفت کردند که دین رو از سیاست جدا کردن. نمیدونم چرا اینجوریه یه جورایی همه چیز برعکسه چون اینجا ایران است اینها فقط یه مدل پوشش اعراب رو تقلید کردن که اونها هم اینجوری نمیپوشن که ما می پوشیم. پوشش زنان عرب یه جور تحریک مردهاشون به حساب میاد و وقتی پوشیه هاشون رو میزنن کنار باید چشاشون رو ببینید و البته در نظر بگیرید که زنان عرب زنانی با ضریب هوشی پایینند و اینجورزندگی رو دوست دارن اما زنان ایرانی در سطح دنیا مطرح هستند و در ازاء هر 100 زن ایرانی شاید 1 زن عرب در اجتماع دیده بشوند اون هم از نوع مانکن و خواننده و ...

زمانی که اعراب زنهاشون رو زنده به گور میکردن زنان در ایران بیمه بودند و حقوق میگرفتند. ما عرب نیستیم ایرانی هستیم. 

ای زن ایرانی ماه هراسان

با تو چه ها کردند این آینه دزدان 

با تو چه ها کردند این کهنه پرستان 

 چراها زیاده ولی پاسخی نیست چون تو یک زنی و در ایران زندگی میکنی. پس خفه باش و زندگیت رو بکن. من نمیخواستم اینها رو اینجا بزارم ولی از اون روز خیلی اعصاب ندارم و باید اینا رو یه جا مینوشتم. اینا هم چند تا عکس در مورد اوضاع و احوال ما زنان ایرانی است. 

         

 

            

در ایران تا شبتون رو برنامه ریزی نکنید چون ممکنه مهمون ارشاد باشین یا ماشینتون رو بخوابونن خلاصه توی ایران هیچ وقت زندگیتون یک نواخت نیست و دولت براتون برنامه ریزی میکنه. وقتی هم میرین مانتو بگیرین  دستورات احتمالی و آتی ارشاد  رو د رنظر بگیرین...

طبیعت ایران

اینجا ایران است و ایران دارای طبیعت بی نظیر و تک در تمام دنیا است.

یکی از این طبیعت ها در شمال آن در حاشیه دریای خزر می باشد.

این منطقه پوشیده از درختان و گونه گیاهان سبز میباشد. مردمان آنجا شمالی نامیده می شوند و دندانهایشان گرد است.

مردم ایران برای استفاده (فقط ) از آب و هوا در تابستان به شمال می روند.

اداره جات و سازمانها به کارمندان خود در تابستان در شمال ویلا-سوئیت و ... می دهند.

شمال در تابستان بسیار شلوغ است.

زنان در دریا نمی توانند شنا کنند چون دریا لولو دارد.

سواحل دریای خزر زیبا و کثیف است.

ما ایرانی ها ۴ اقلیم داریم  و کشورمان دارای مناظر بکر و زیبایی است ولی آنها قابل دیدن نیستند.

مردم ایران قدر این مناظر زیبا را میدانند و در نگهداری آن میکوشند.

بومی های شمال دماغ های ضایعی دارند و کته کبابی میخورند.

آدم در شمال نم میکشد.

من هر وقت به شمال میروم حرص با کباب ترش میخورم.

شما چی کار میکنید؟؟

 

مردم ایران برای شنا و تفریح به دریاهای همسایه می روند.

مردم سواحل خارج را دوست دارند چون نمی توانند در آنجا آشغال بریزند.

 

همینمون مونده بود

همینمون مونده بود. که هم؟؟؟باز پرورش بدیم و بفرستیم مسابقات پاتیناژ جهانی.

آخه بابا بعضی کارها انجام ندادنشون بهتره. سنگین بشینین سرجاتون دیگه. چی رو میخواین ثابت کنین. حقتونه که توی جامعه ورزش جهانی راتون نمیدن. شما ها عابروی هر چی ورزشکاره  بردین. چقدر پرویین. والله اینا اسمش پیشرفت و آزا دی نیست.