جرج کلونی ایرانی

توی عصری که هستیم تقریبا تمام مردم دنیا هالیوود و اعضای اونو میشناسن. بعضی ها هم بین اعضای هالیوود و هنرپیشه های اون یکی رو خیلی دوست دارن و منتظر میشن تا فیلم جدیدی از اون به بازار بیاد و مجموعه عکس ها و  مصاحبه ها توی مجله ها و فیلم های اونو دارن و در مورد زندگی اونها همه چیز رو میدونن. در بعضی از کشورهای دنیا سعی بر این است که جایی مانند هالیوود درست کنند و اعضای اون رو مانند هنرمندان هالیوودی معروف و مشهور کنند این امر باعث میشه تا اقتصاد کشورشون یه تکونی بخوره و اسم و فیلم های اون کشور در پرده سینماهای اروپا و امریکا و جهان بصورت گسترده پخش بشه. آره درست حدس زدین هند یکی از موفق ترین ها توی این کار بوده و بعدش میتونم هنگ کنگ رو نام ببرم . هندوستان با راه انداختن بالیوود بیشتر در دنیا جای خود را باز کرد البته باید به جمعیت هندی ها و تعداد فیلم هایی که اونها میسازن توجه کرد هندی ها هزار فیلم در سال میسازن و همه اش هم اکران میشه. نمیخوام با ایران مقایسه اش بکنم چون قابل مقایسه نیستن و سبک هاشون خیلی فرق میکنه. آشوا رای یکی از هنرپیشه های زن هندی که تمام دنیا به زیبا بودن میشناسنش.من از امیر خان و شاهرخ خان خوشم میاد و فیلمهایی که بازی میکنن هرچند آشغال و تکراری اما باز هم بهتر از سریالهای دره پیت ایرانی هستن. چند وقت پیش مصاحبه ای از شاهرخ خان توی مجله ای آسیایی خوندم که توی اونجا شاهرخ خان به جوان و زیبا ماندن بازیگر ها خیلی تاکید کرده بود و گفته بود که ابتدای کار از یکی از بازیگرها بزرگ پیروی کرده و هنوز هم خیلی چیزها رو از اون یاد میگیره. راست میگفت بازیگرها اگر از اول که شروع به کار کنند یک اسطوره داشته باشن کارشون بهتره اما بعدش حتما باید خودشون رو پیدا کنن وگرنه میخورن زمین مثل جکی جان که همیشه گفته اسطوره من بروسلی بوده. بازیگرهای ایرانی هم دور از این مقوله نیستن و مردم گاها اونها و بازیشون رو به یکی از اونوری ها شباهت میدن و یا حتی چهره هاشون رو. مثل نواب صفوی که بهش میگن الویس ایران و انصافا بازی خوبی هم داره و همه سنی از مردم دوستش دارن اما گلزار که به بی استعداد ترین هنرپیشه شناخته شده و فقط مختص سنین زیر 18 اون هم دختر ها و یک هنرپیشه گیشه ایه که اینها توی ایران اوه............زیادن که به خاطر زیبایی و یا شباهتشون به کسی دیگه دارن، بازی میکنن مثل مهناز افشار که به خاطر شباهتش به گوگوش معروف شد.

اما جرج کلونی ایران، دیروز میدان ولیعصر بودم که متوجه پوستر بزرگی که بر سردره سینما قدس آویزان بود شدم عکسی از ایرج نوذری با کت و شلوار + د.آ.ز *در فیلم عاشق. فوق العاده عکس خوش تیپ و فوق العاده شبیه جرج کلونی بود. من بازیش رو زیاد ندیدم اما تو همون چند تایی هم که دیدم بازیش و افه هاش بیشتر شبیه بازیگر های هندی بود تا جرج کلونی خب هر چی باشه توی هندوستان بوده.

 

*د.آ.ز : دراز آویز زینتی

راستی اگر اهل فیلم هندی هستین پیشنهاد میکنم فیلم " فنا " رو ببینین این فیلم خیلی فیلم خوش ساختیه و کمی با فیلم هندی ها ی دیگه فرق میکنه و فقط یک صحنه رقص بیشتر نداره و آخرش هم کاملا غمگینه.

نظرات 4 + ارسال نظر
احسان پنج‌شنبه 27 دی 1386 ساعت 15:20 http://nagofteh-ha.blogsky.com

خداییش این فیلم هندیه با بقیه فرق می کنه!! آخه هنرپیشه اصلی فیلم از روی دیوار نمی پره روی اسب.... بجاش از هلیکوپتر می پره روی دختره!!!!
من هم توصیه می کنم ببینینش.... برای وقت هدر کردن خوبه!

این فیلم پیشرفت هندی ها رو توی تصویربرداری نشون میده. شما همون اره رو ببین برات خوبه اونم سر شام و ناهار.

تیغ کاکتوس شنبه 29 دی 1386 ساعت 18:42 http://farda-man.blogfa.com

سلام
موفق باشی.
ببخشید که دیر به دیر می یام.
از من ناراحت نشین.

قدرت یکشنبه 30 دی 1386 ساعت 09:54 http://www.taalesh.blogfa.com

سلام اهل فیل های هندی نیستم ولی اهل آمریکا یی ها هستم

همه اهل فیلمهای امریکایین... آمریکایی ها هم اهل فیلمهای هندی!!!

سارا پنج‌شنبه 20 بهمن 1390 ساعت 14:33

ببخشید ولی من مخالفم که فیلمای هندی آشغالن مخصوصا که گفته بودین فیلم های امیر خان و شاهرخ خان به نظر من فیلم دوداس شاهرخ قشنگه یا ویر و زارا همه اش که آشغال نیست فیلم های ایرانی هم 70%چرته ولی یه تعداد انگشت شماری ارزش دیدنو دارن...آمریکا هم همه فیلم هاش فوق العاده نیست مثلا تا الان آمریکا تونسته مثل پدر خوانده رو باز بسازه...
ولی اونم بازیگرایی داره که اگه عکسشون روی پوستری فیلمی باشه من بدون تامل اونو میخرم مثل آنجلینا جولی یا برد پیت یا همین جرج کلونی جذاب و از همه مهم تر آل پاچینو...

نه خب این که یه واژه است ! ولی بله حرف شما صحیحه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد