IELTS ایران

شنبه 30 تیر، صبح قرار بود راس ساعت 08:15 در سایت وزارت علوم که مسوول برگزاری آزمون IELTS در تهران میباشد ثبت نام بصورت اینترنتی و Online صورت بگیرد. از آنجایی که این مدرک برای خیلی ها مثل من و حامد و . . . خیلی مهم وحیاتی است و کارمون لنگ این مدرکه تا از اینجا خلاص شیم از ساعت 8 پای کامپیوتر online نشستیم که ثبت نام کنیم اما دریغ از اینکه اینجا ایران است و چیزی مثل IT و تکنولوژی معنا نداره. ما که هنوز دسترسی به اینترنت فراگیر نیست و توی شرکتها با التماس مهندسها، به یک نفر نور چشمی میدن و هنوز با سرعت های افتضاح اونم به سایتهای access denied مواجه هستیم به نظرتون ثبت نام Online معنا میده؟؟؟

قبلا اینجوری نبود فله ای بود یعنی میرفتی از شب قبل توی صف وایمیستادی تا صبح که کارمندای زحمت کش وزارت علوم بعد از صبحانه بیان با رقبت در رو واکنند. هر کی میخای باشی باش دکتر، مهندس، . .  . باید با هاشون با ملایمت و خوشرویی تمام رفتار کنی و توقع احترام و درست صحبت کردن را هم نداشته باشی چون اونا آدمای مهمی هستن و قالبا حوصله تو را ندارن و تو محکوم به اینی!!!! اما تو اینجا فله ای روش خوبی بود چون اونهایی که وا قعا نیاز داشتند هر چند سخت اما بازم میتونستند ثبت نام کنند ولی با این روش جدید دیگه دست خودت نیست.

اون روز تا ساعت 10 منتظر بودیم که شاید فرم مد نظررو ببینیم. دریغ!!!! ساعت 10 فرم بالاخره دیده شد اما چه دیدنی دوستان جاها همه پر بود و ظرفیت صفر. جاها همه نصیب این موسسه ها شده بود که وقتی زنگ میزنی میگن: بله عزیزم جا داریم فقط x تومان بیشتر میگیریم. خلاصه اینکه ترجیح میدم برم و در کنار دریای مدیترانه و یا سواحل خلیج فارس امتحان IELTS را با کیفیت بالاتری بدم تا پول مفت به اینا بدم.

 

اسفند ۸۶ بطور خیلی شانسکی برای آزمون ثبت نام کردم و توی آزمون در فروردین ۸۷ شرکت کردم امیدوارم همه اونهایی که به این مدرک نیاز دارن هر چه زودتر امکانات براشون مهیا بشه.

http://freshblog.blogsky.com/?PostID=87

نظرات 3 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 20 شهریور 1386 ساعت 14:04

کاملا درست منو خیلی های دیگه هم مشکل مشابه را داشتیم و متاسفانه اینجا ایرانه و برای همه چی صف وامیستی و آخرش هم پارتی نداشته باشی...
حالا ادارات دولتی که حرف اول در پارتی بازی می زنن

شیوا چهارشنبه 7 آذر 1386 ساعت 21:37 http://shabiazshabha.blogfa.com

خاطرم هست اون زمانی که برادرم این آزمون زبان را داد کمتر کسی حتی اسمشو شنیده بود اما طولی نکشید که همه جا معروف شد!
اما از بس رفتن اپیدمی شد دیگه حالا هر گوشه و کنار رو که نگاه کنی یا تبلیغ کلاسهاشو می بینی یا فروش کتابها! حیف چه کسایی رفتن !!!!!

اون موقع هنوز مردم از زندگی در ایران احساس پوچی نمیکردن و احمدی نژاد هم رئیس جمهور نبود...

ستاره سه‌شنبه 7 آبان 1387 ساعت 14:24

خوب عزیزم تو که انقد عجله داری واسه رفتن خوب برو دبی.!!!!!!!!هم زودتر جئاب میدن هم احترام بیشتری میزارن.حالا قبول شدی؟

آره خوشبختانه تونستم خیلی شانسکی اسمم رو بنویسم نمره ام شد ۵.۵ برای مدتی که وقت گذاشته بودم خیلی خوب بود... یه مشکلی که دبی داشت این بود که باید حضوری مدارک رو می بردی تحویل می دادی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد