AVRUPA YAKASI

اونایی که با من آشنایی دارن میدونن که ناف من رو با ماهواره ترک بستن و برای این قضیه دلایل خودم رو دارم و اصلا سریالها و مزخرفات تلویزیون ایران رو ندارم حتی هات برد رو اما ترک برنامه های شاد و رنگی داره. هر روز صبح رو با برنامه شاد خواننده های زیبا با لباسهای شیک و به روز با آرایشهایی متنوع که با دیدن برنامه هاشون میتونی روز قشنگی رو شروع کنی. تقریباً از سال 74 با دیدن برنامه های شاد ترک به اونها عادت کردم و برام هنوز هم جذابند. Ibo show مرز 15 سالگی رو گذروند. من با زبان ترکی آشنایی داشتم و همین کمکم کرد که بعد از 12 سال یک حرفه ای بشم برای همین برنامه های ترک برام قابل فهم هستند. نمیدونم اگه برم استرالیا میخوام چه کار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

AVRUPA YAKASI یکی از سریالهای طنزوهمچنین بی نظیر ترک است که هر چهارشنبه شب از کانال a.TV پخش میشه و الان حدود 3 سال که من این سریال را دنبال میکنم و فوق العاده است. طنزخیلی قشنگ ومنحصر به فردی ایه و سبک خودش را دارد. حتی اگه زبان ترکی هم متوجه نشید از افه های بازیگرها میتونید متوجه داستان بشید. همه تو این سریال نقش خودشون را خیلی خوب بازی میکنند وهرکدام کاراکتری جداگانه دارند.کل سکانس های فیلم توی دو یا سه لوکیشن داخلی گرفته میشه. یکی از این کاراکترها که من واقعا ازش خوشم میاد BURHAN ABI است.

    تا حالا شده با یه آدم چندش آورو تازه به دوران رسیده برخورد کنید؟؟؟ حتما دیدینشون نه؟؟  مخصوصا اونهایی که خودشون رو باحال و باکلاس میدونند &-: وای دلم میخاد خفشون کنم!! واقعا اینتا نمیدونند که چه آدمایی هستند؟؟ حتما میدونند!! نه؟؟ کاش میشد یه جوری بهشون گفت. این عکس روبرو مربوط به یکی از کاراکترهای  AVRUPA YAKASI  یه که منو یاد یکی از این آدما میندازه. اسم این  شخصت BURHAN ABI ایه.  این بابا یه بچه پول داره دهاتیه که به عشق شهری شدن و دستور دادن به بقیه دانشگاه رفته و توی رشته مدیریت فارغ التحصیل شده و توی مجله AVRUPA YAKASI کار میکنه و اگر مدیریت رو ازش بگیرن پودر میشه چند قسمت سریال حوالی این قضیه چرخیده. آدم عقده ای و فضولیه، یک کیف دستی داره که بهش اعتماد به نفس میده و اگه اون گم بشه واویلاست کت و شلوار قهوه ای با جوراب سفید و کراوات سبزتیپ مورد علاقه این باباست. ارتباطش با دوست دخترش و خونه ای که داره دیدنیه. بیشترین چیزی که توی بورهان آبی به چشم میخوره و شخصیت اش رو دو چندان زیبا و بامزه کرده طرز صحبت کردن و لهجه اونه.

بهتون پیشنهاد میکنم اگه ماهواره ترک رو دارید این سریال رو ببینید. Season جدیدش تازه شروع شده.

نظرات 5 + ارسال نظر
علی ع. چهارشنبه 4 مهر 1386 ساعت 16:13

راست می گی اصلا رنگ داره و تصویر . عادی شون هم آدمو شاد می کنه با تلوزیون داخلی که اصلا نباید مقایسه کرد چون هیچی نداره و با اونوره آبی ها هم که کانال های ایرانی یا کرم می فروشه یا آرایش میکنه یا تلفن باز گذاشته ملت با حال وغیور از کراواتش تعریف کنه
من این سریال ندیدم چون 4 شنبه ها ساعت 20:30 سریال واقعا جالب Yaprak Dokumu (Kanal D داره.

آره علی میدونم بجز آرایش و فروش کرم، فیلم هندی با دوبله ایران و سانسور پخش میکنن. سریال یاپراک دوکومو هم قشنگه اما غمگینه. راستی iki aile رو میبینی اونم خیلی باحال کانال star دوشنبه شبهاست.

شوفر پنج‌شنبه 4 بهمن 1386 ساعت 14:40 http://shoofer.blogfa.com

Burhan:Sen Ne apiyorsn geri zekali!!-makbile bu gun sosyete ol
Gaffur:Nasilim?! Seni Tenhada Kistirrim=Olumune Kankayiz

Makbileh:Aman Da Ballar.Ham Yiyeyim
Sayka koc aslan:kizim var ya ben adami namusumla doverim ha
....
خداییش جونم بسته به این سریاله چهارشنبه ها عیدمه
حیف روزای شنبه یکشنبه پخش نمیکنه

SHAHIRDIM,,, CHOOOOSHHH,,,
شایکا معرکه است.

فرید چهارشنبه 10 بهمن 1386 ساعت 20:27

هنوز خیلی مونده راجبه burhan altintop نظر بدی salak

salak خودتی و جد آبادته ....deri zekali, maniak kafa

fidan جمعه 10 اسفند 1386 ساعت 16:05

bende sizinle ayni fikirdeyim.bende kactane avrupa yakasinin oyuncularinin resimleri var.istersiniz sizede gundere bilirim.

gundar,....gundar isterim

طاهر یدی ایولی دوشنبه 15 تیر 1388 ساعت 21:03

با سلام . دوست عزیز من یک ترک مادرزادم . من مدت 22 سال است که از طریق ماهواره فقط و فقط برنامه های ترکیه رو نگاه می کنم . مخصوصا" این سریال جذاب و دیدنی Avrupa Yakasi که دنیای منه . بیش از صد قسمت این سریال رو دانلود کردم و به دنبال خرید بقیه قسمتها هستم . من با شما موافقم که برنامه های ایران اصلا" دیدنی نیستند . سریالهای خاموش با چادر و بدون هیجان و عشق به درد نمی خوره . کلا" هیچ چیز ایران به درد نمی خوره.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد