شیر و شامپو

چند روز پیش در سوپرمارکت ... من پشت سر پیرزنی ایستاده بودم و شاهد ماجرا ...

پیرزن: آقا یه شامپو بهم بده که یه خورده قوی باشه، مادر موهام خیلی میریزه.

پیرزن به فروشنده مهلت نداد و دوباره درخواست خود را تکرار کرد و پرسید عباس آقا کجاست؟

     

فروشنده: رفته برای افطار حلیم بیاره ...

  

پیرزن رو به من کرد و گفت "عباس آقا خوبه اون می دونه چی به من بده این یکی نه خدا می دونه الان بهم یه چیزی می ده این  چهارتا شیوید هم میریزه، اون اوستای اینه."

 

من: لبخند ...

 

فروشنده: بیا مادر اینم شامپو ... (فروشنده که من احساس کردم حرف پیرزن رو شنیده بود، یه شامپو پروتئینه بهش داد )

 

پیرزن: وا . . .  این چیه بهم دادی؟ مگه نگفتم شامپو می خوام چرا بهم شیر دادی؟؟

فروشنده: شیر کجا بود مادر این شامپوه .

 

پیرزن دوباره رو به من کرد و گفت: دیدی گفتم این هیچی بلد نیست نمی دونه چی به چیه خوبه به من خیارشور نداد.

 

رو به فروشنده: عباس آقا کی میآد؟ اون می دونه شامپو ها کجاست!! بهش میگم هیچی بلد نیستی!!!شامپو پروتئین صحت

 

فروشنده: والله این شامپو می خوایی یکی دیگه بهت بدم؟ 

 

پیرزن: مگه من مسخره تو ام ... فکر کردی من شیر و از شامپو تشخیص نمی دم... اینی که به من دادی عکس گاو و گوسفند روشه... فکر کردی چون پیر شدم چشام سوی دیدن گاو و گوسفند رو نداره؟؟

 

فروشنده: استغفرالله...

 

من که دیدم جروبحث این دو بالا گرفته و از دست غرغرهای پیرزن به ته سوپرمارکت رفته بودم اومدم دم صندوق...

 

من: مادر جان این " شامپو پروتئینه صحت " است... اونها نمی دونن روی شامپو چه عکسی بزنن این آقا چه کار کنه ... نگاه کن ... دیدی کف کرد ... بو کن ... دیدی شامپوه

 

پیرزن: وا ... مادر این گاو و گوسفندا روش چی کار میکنن؟؟ مگه عکس اینا نباید روی لبنیات باشه؟؟ چرا از این عکسای قشنگ خارجکی ها و گل و گیاه استفاده نمی کنند؟؟

 

من: چون "اینجا ایران است"

 

اوا شما فرشته این ... وبلاگت رو من میخوونم مادر چرا منو لینک نمیکنی ...

 

من:

نظرات 6 + ارسال نظر
پرویز دوشنبه 18 شهریور 1387 ساعت 22:59 http://www.parviz-h.persianblog.ir

درود بر شما

درود بر خود شما

احسان دوشنبه 18 شهریور 1387 ساعت 23:34 http://nagofteh-ha.blogsky.com

عجب پیرزن با فرهنگی. واقعا باید قدر چنین افراد مسن و فهمیده ای رو دونست که در این سن به اینترنت میرن و چنین وبلاگهای وزینی رو می خونن!!
سعی کن بیشتر با این افراد معاشرت کنی.

تمام این داستان هم پرداخته ذهن اینجانب بود و حقیقت نداشت.

حسام سه‌شنبه 19 شهریور 1387 ساعت 10:10 http://hessamm.blogsky.com

این همه نوشتی که تبلیغ وبلاگتو بکنی؟!

آخه کی رو دیدی توی وبلاگ خودش برای خودش تبلیغ کنه ....

احسان سه‌شنبه 19 شهریور 1387 ساعت 21:49 http://nagofteh-ha.blogsky.com

مگه خبر نداری؟ حسام همش توی وبلاگ خودش برای خودش تبلیغ می کنه... برای همینم اینطوری فکر می کنه.

پروانه چهارشنبه 20 شهریور 1387 ساعت 10:26 http://www.parvazbaparwane.blogspot.com

سلام فرشته جان
وقتی تو تلویزیون شجریان میخونه و راز بقا نشون می ده خوب عکس گاو هم روی شامپو طبیعیه!!

پاسخ به سئوالت:
من فقط یک وبلاگ دارم و از کامنتیگ بلاگ اسکای برای پیام گیری وبلاگ استفاده می کنم(اینجا ایران است و با روشهای غلامرضا اربابی کارامونو پیش می بریم) چون برخی دوستان قادر به نوشتن کامنت در بلاگر نیستند(به دلیل سرعت پایین اینترنت)
آدرس تنها وبلاگم:
http://www.parvazbaparwane.blogspot.com/
یکی از اعضای کتابامون هم هستم و لینکم در اونجا هست هر وقت خواستی اونجا می تونی پیدام کنی.

محسن یکشنبه 24 شهریور 1387 ساعت 00:17 http://axamoon.blogsky.com

خب بهش میگفتی که چاپ عکس خانمها روی شامپو اشاعه فسق و فجور و بی ناموسی است. این شامپو میخواهد بگوید که با این شامپو حتا حیوانات را هم میشود شست چه برسد به انسانها.
ولی در واقع قصه مار و عکس مار است که توی کتابهای ابتدایی می خواندیم. یعنی توی کتاب ما که از نسل در حال انقراضی هستیم .

آخه جالب اینجاست که شامپوهای خارجی عکس خانوم روشون نیست. نکنه واقعا ماله گاو و گوسفند باشه؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد