طراحی جدید ایرانی...

واقعا خارق العاده است. 

هیچ فکر میکردین میشه از لنگ در فشن هم استفاده کرد؟؟  

          

 

                                                 

THE REVOLUTION TSHIRT IS FINALLY AVAILABLE FOR PURCHASE 

Contains hundreds of historic newspaper clippings from the 70's and 80's designed by: NIMANI

نظرات 4 + ارسال نظر
حسام پنج‌شنبه 21 شهریور 1387 ساعت 11:27 http://hessamm.blogsky.com/

یعنی این تی شرت واقعیه؟

آره ... طراحی اش هم ماله شریعتمداریه البته روزنامه هاش هاآآآ ... بعدش روی پارچه چاپ خورده.

احسان جمعه 22 شهریور 1387 ساعت 12:02 http://nagofteh-ha.blogsky.com

خبر نداری مد مردونه هم اومده: با پیژامه آبی راه راه و عرق گیر رکابی! میگن برای زیبایی بیشتر عرق گیر مردونه رو آبی انتخاب کردن که از زیر بقیه لباس ها بیشتر دیده بشه!!!

پس پدر بزرگهای ما خیلی رو مد بودن؟ فکر کنم یه روزی این تیپ تو فشن هم نفوذ کنه.

محسن یکشنبه 24 شهریور 1387 ساعت 00:12 http://filmamoon.blogsky.com

به نظر من که خیلی قشنگه اگه روزنامه کیهان نباشه.

چشم میگیم از گل آقا استفاده کنن که از کاریکاتور رئیس جمهور هم استفاده کرده باشیم.

شهیار آرا شنبه 6 مهر 1387 ساعت 01:49

زمزمه ای تمام روز مرا می بلعد
و من آرام و بی صدا تمام اهالی این قبیله نادان را نفرین می کنم
باشد که رستگار شوند.
روزها در گذرند بی آنکه قاصدی خبر پای کوبی خدایان را آواز کند و تمام زمان را گوئی بهت مبهوتی در بند کرده. تمام قبیله من روزی که خیلی از این روز ها دور است دینشان را آواز کردند آواز...
آن روزها خدا نزدیک زمین بود و با قبیله من سخن میگفت با آنها بر سر یک سفره می نشست با آنها میخندید و با آنها میرقصید
آری خدا عاشق نمیشد اما قبیله ام را نیک دوست داشت خدا یگانه بود اما یگانگی را دوست نداشت.
شباهنگام تمام قبیله من بر سر یک سفره می نشستند و همه سیر می خوابیدند وآن روزها کسی گشنه نبود.

اینم یه شعر جدید ایرانی!!! اما نمی دونم به مد چه ربطی داره؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد