ف با قر یا قر با فر

به نظر شما ایشون چجوری غذا می خورن؟؟؟ 

 

همین قر و فر ها رو میآن که نمی تونن غذا بخورن لاغر موندن بعد سازمان ملل می گه اینها فقیرن و گرسنه!!! هر چند من دلم به حال اینها خیلی می سوخت! ولی الآن میبینم که اینها اصلا اهل سازندگی نیستن بجای این کارها اگر دو تا بیل بزنن سرزمین خودشونو می تونن آبادش کنن هر چند دستهای زیادی هست که نمی ذاره این مردم اگاه بشن و بدونن چه معادنی در سرزمینهاشون وجود داره!  

نظرات 10 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 25 فروردین 1388 ساعت 13:56 http://mohamed.blogsky.com

چندش آوره! تنها راه غذا خوردنش فکر کنم تزریق باشه! شایدم مثل دندون مصنوعی شبا اون بشقاب رو درمیاره!
از ماست که بر ماست.

هاهاها.... فکر نکنم دربیارن! اگر هم در بیاد لباش آویزوون می مونه و آب دهنش و یکی باید جمع کنه!

سیدنی به روایت تصویر سه‌شنبه 25 فروردین 1388 ساعت 14:06 http://sydneyinframe.blogfa.com

عوضش بارون که بیاد بدنشون از گردن به پایین خیس نمیشه

آره خب اونم هست! البته اگر باروناشون عین سیدنی باشه که چتر جواب نده چی؟

نگاهی نو سه‌شنبه 25 فروردین 1388 ساعت 14:23

من یه پست کامل در مورد اینها نوشتم و در ارشیو وبلاگم هست
اینها این را زیبایی می دونن

اره منم قبلا نوشتم اینجا ....
http://freshblog.blogsky.com/1386/09/11/post-44/
به اسم زیبایی عجیب و قریب اما این یکی دیگه نوبر!

حسام سه‌شنبه 25 فروردین 1388 ساعت 14:36 http://hessamm.blogsky.com/

یعنی واقعا این واقعیه؟!
جالبه، عکس های tinypic دوباره اینجا باز می شن!

آره واقعیه! تازه من خوب خوبشو گذاشتم.... مگه عکسا باز نمی شدن؟

پروانه سه‌شنبه 25 فروردین 1388 ساعت 17:36 http://www.parvazbaparwane.blogspot.com

فرشته جان
باید در رفتارها و آداب و شرایط جغرافیایی و گذشته ی آنها مطالعه کرد تا بتوان پاسخی برای این مطلب تو نوشت.
من دلیل اینکه چرا این زن خودش رو به این شکل در آورده نمی دانم ولی به فرهنگش احترام می گذارم.
به هر حال جایی ممکن است عاداتی پسندیده باشد و در جایی دیگر زشت.

مدرنیته فرهنگ مردم را به مسخره می گیرد و وقتی تیشه به ریشه شان زد آنها را اسیر خود می کند.

آیا خانمهایی که تو خیابون اینجا ،آنقدر جراحی پلاستیک و تزریق و... کرده اند خیلی خوشگل تر از این خانم هستن؟
اینا که بسیاری مفاهیم را گم کرده و از همه مهمتر هویت شان را گم کرده اند ! فرشته جان اینها که می دونن نفت دارن و....

...

پروانه جان جراحی های پلاستیک برای زیبایی جای خودش رو داره ولی اینکه آدم ها خودشون رو از ریخت دربیارن و به بدن خودشون آسیب میزنن که ازدید خودشون زیبایی اصلا قشنگ نیست. من اینها رو مسخره نمی کنم بلکه از کارشون انتقاد می کنم.
حتی معتقدم که انسانها راههای زیادی برای زیبا نگه داشتن خودشون دارن چرا متوسل می شن به بشقاب انداختن تو لب و حلقه های بلبرینگ در گوش!!!

این آفریقایی ها هیچ تاریخچه ای در این زمینه ندارن و از دید اونها اینها یعنی زیبایی و درد و رنج خیلی زیادی رو متحمل این مسئله میشن تا لبشون برای این بشقاب جا باز کنه خب معلومه که نایی نمی مونه واسه کار کردن و یا به نظر شما با این بشقاب می شه مهندسی یا پزشکی کرد! متاسفانه داره این فرهنگ غلطشون در بین جوامع پیشرفته هم جا باز میکنه! نمونه اش همین بلبرینگ هایی که توی گوش میندازن!

محمد سه‌شنبه 25 فروردین 1388 ساعت 19:13

سلام.
من حالا سر پیری و تو سن ۲۸ سالگی پس از اینکه کاملا سرخورده از جامعه شدم به قکر مهاجرت افتادم. البته حالا دانشجوی سال دوم PhD در ایران هستم و یک سال و نیم هم تحربه کار در دانشگاه را دارم. البته به جز این حق التدریس هم زیاد داشتم. به نظر شما آیا با این شرایط و وظعیت سنی تصمیم درستی است که به فکر مهاحرت بیفتم؟ اگر درسته به نظر شما باید جقدر پول برای این هدف کتار بگدارم؟ و از جه راهی اقدام کنم«


با تشکر فراوان

محمد عزیز شما که سن زیادی ندارین!........
فکر خیلی خوبی کردی... اقدام کن تا دیر نشده.
پول هم هر چی بیشتر برادر من بهتر! ولی بعید می دونم سابقه کارت کفاف مهاجرت به استرالیا رو بده مگه از طریق ویزای دانشجویی اقدام کنی که هم سریعتره و هم هزینه کمتری بر میداره ولی فکر می کنم که دکتراتون رو اینجا قبول نکنن ولی بازهم برای داشگاهها ایمیل بزنین و درخواستتون رو بدین.

حسام سه‌شنبه 25 فروردین 1388 ساعت 20:51 http://hessamm.blogsky.com

نه. تا دیروز عکس های tinypic اینجا باز نمی شدن و فیلتر شده بودن. هم من هم محسن توی بعد از 23 در این باره نوشته بودیم و اتفاقا تو هم کامنت گذاشته بودی!

چه جالب یادم نمیآد!

سارا چهارشنبه 26 فروردین 1388 ساعت 10:18

فرشته جان سلام
این قسمت خیلی خوب بود که نوشتی: هر چند دستهای زیادی هست که نمی ذاره این مردم اگاه بشن و بدونن چه معادنی در سرزمینهاشون وجود داره! واقعا درست نوشتی
من فکر میکنم کل دنیا با یک اراده واحد و یک قدرت اداره میشه... مثلا همین استرالیا ببین چقدر خبرهای کمی از چالش در سرزمینهای دیگه پخش میکنند، نمیگم مثل تلوزیون ایران مردم رو با خبرهای مدام و وحشتناک از فلسطین و لبنان و افغانستان و... بیچاره بکنند ولی حداقل میتوندد یه چیزهایی برای آگاهی مردم وجوون هاشون پخش بکنند... برنامه هاشون پره از مد و خبرهای هالیوود و فلان خواننده و .. درسته توسعه یافته هستند ، قا نونمندند و دهها پارامتر مثبت دیگه ولی سواد اجتماعی و سیاسی و آگاهی اینها از سایر کشورها خیلی پایین است و تنها فکر و ذکر جوون هاشون اینه که مثل فلان خواننده باشند مثل فلان هنرپیشه هالییود لباس بپوشند..... واقعا دستهایی در کاره که میخواد استرالیایی ها و کلا غرب در همین حد بمونن، همون دستهایی که میخواد ایران در حد همین درگیر اداب ورسوم دست و پا گیر و داشتن تنش مداوم با کشورهای همسایه و . . .بمونه
البته این نظر من و برداشت شخصی من است

آره سارا همینطوره!
اما در مورد تلوزیون و اخبار استرالیا اگر دقت کرده باشی در اخبار هر گونه خبری که به استرالیا مربوط بشه رو پخش می کنه خب تقصیر اینها چیه حادثه ها و چالشهاشون کمه! خب دست به دامن هالیوود و مد و ... میشن و اما در مورد چالشهای جهان به نظر من به ما مربوط نیست که توی لبنان القاعده داره چه غلطی میکنه! اینگونه خبرها بیشتر باعث تنشهای اجتماعی می شن!

......غصه ات می گیره وقتی می دونی و میبینی!

ندا چهارشنبه 26 فروردین 1388 ساعت 19:56 http://shayan-blog.blogsky.com/

فرشته جان
بالاخره میخوای بگی دلیل عقب موندگیشون خودشون هستند یا دیگران یا هر دو؟

عامل گرسنگیشون خودشونن و عادت کردن به گدایی و باعث عقب افتادن کشورهاشون هم همون عوملی هستن که از گرسنگی اینها سوءاستفاده می کنن.

ندا چهارشنبه 26 فروردین 1388 ساعت 22:22 http://shayan-blog.blogsky.com/

علل عقب موندگی کشورهایی از این قبیل یا یه کم بهتر،که عمدتا کشورهایی با ذخایر غنی هستند، خیلی پیچیدست و برای هر کشور و منطقه ای هم متفاوته.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد